Stars.Space odnotowuje bardzo udany start sprzedaży kosmetyków
Blisko milion złotych przychodów osiągnęła spółka Stars.Space S.A. do końca września bieżącego roku. Spółka ruszyła z działaniami operacyjnymi w sierpniu, a 28 września wystartował jej sklep internetowy z marką kosmetyczną Stars from the Stars. W ubiegłym tygodniu w sieci Rossmann pojawiły się w sprzedaży pierwsze kosmetyki tej marki. Oficjalny start kampanii marketingowej produktów spółki na platformie TikTok zaplanowany jest na 10 października.
Dziś rusza pierwsza transza oferty publicznej akcji Stars. Space S.A. Zapisy na akcje w drugiej transzy, skierowanej do wszystkich zainteresowanych inwestorów, Spółka będzie przyjmowała od 14 do 20 października 2021 r. Informacje dotyczące oferty publicznej akcji zostały zaprezentowane na platformie CrowdConnect.pl. W sumie spółka zamierza pozyskać do 4,55 mln złotych.
Stars.Space, specjalizująca się w monetyzacji influencer marketingu wypracowała w okresie sierpień – wrzesień ok. 953 tys. złotych przychodów. Spółka w sierpniu 2021 r. przekroczyła próg rentowności. Kosmetyki Stars from the Stars są dostępne od 28 września w kanale online oraz w wybranych drogeriach Rossmann. 10 października rusza duża kampania marketingowa produktów marki skupiona głównie wokół platformy TikTok. Gwiazdami marki zostały największe gwiazdy polskiego TikToka – Mary, Lexy oraz Wersow, która łącznie mają 17,9 mln obserwujących. W sumie w kampanię będzie zaangażowanych około 100 influencerów z zasięgami ponad 26 mln wyświetleń.
W kolejnym tygodniu produkty Spółki pojawią się w całej sieci drogerii Rossmann, składającej się z ponad 1500 sklepów.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z pierwszych wyników sprzedażowych, które zrealizowane zostały de facto jeszcze przed oficjalnym startem marki. Co ważne, już na samym początku, Spółka jest rentowna. Wspomniane wyniki udało nam się zrealizować jeszcze na początku budowy naszej społeczności na TikToku. Na koniec września profil Stars from the Stars obserwowało nieco ponad 6 tys. osób. Pierwszy feedback od klientek pozwala nam liczyć na bardzo duże zainteresowanie kosmetykami zaraz po starcie naszej kampanii marketingowej. Wierzymy, że bezpośrednio przełoży się to na wzrost liczby obserwujących nasze profile oraz wyniki sprzedażowe – zaznacza Maciej Zegarski, Prezes Zarządu Stars.Space S.A.
Cztery dni po starcie kampanii marketingowej rusza druga transza oferty publicznej akcji Spółki przeprowadzana w formule crowdinvestingowej. Informacje dotyczące oferty zostały zaprezentowane na CrowdConnect.pl. W ramach drugiej transzy, trwającej do 20 października 2021 r., spółka zamierza pozyskać do 3,55 mln złotych. Wartość akcji oferowanych w pierwszej transzy rozpoczynającej się 7 października 2021 r. to milion złotych. Firmą inwestycyjną wykonującą usługę oferowania akcji jest Dom Maklerski INC S.A.
Po ofercie Stars.Space chce rozpocząć działania związane z wprowadzeniem akcji do obrotu na NewConnect.
----------------------------
O Spółce:
Stars.Space S.A. to spółka zależna należąca do grupy Hub.Tech. Firma specjalizuje się w monetyzacji influencer marketingu. Stars.Space skupia się na przewidywaniu trendów na rynku konsumenckim przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, analizy Big Data oraz technologii VR. Obecnie Spółka zajmuje się tworzeniem produktów inspirowanych kosmosem i już wprowadziła na rynek pierwszą linię kosmetyków.
Stars.Space od początku działania skierowana jest na działalność na międzynarodowych rynkach, na których partnerem marketingowym jest TikTok, a sama platforma wiodącym kanałem budowania wizerunku marki.
http://stars.space/
Instagram: @stars_from_the_stars

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.