Stars.Space odnotowuje bardzo udany start sprzedaży kosmetyków
Blisko milion złotych przychodów osiągnęła spółka Stars.Space S.A. do końca września bieżącego roku. Spółka ruszyła z działaniami operacyjnymi w sierpniu, a 28 września wystartował jej sklep internetowy z marką kosmetyczną Stars from the Stars. W ubiegłym tygodniu w sieci Rossmann pojawiły się w sprzedaży pierwsze kosmetyki tej marki. Oficjalny start kampanii marketingowej produktów spółki na platformie TikTok zaplanowany jest na 10 października.
Dziś rusza pierwsza transza oferty publicznej akcji Stars. Space S.A. Zapisy na akcje w drugiej transzy, skierowanej do wszystkich zainteresowanych inwestorów, Spółka będzie przyjmowała od 14 do 20 października 2021 r. Informacje dotyczące oferty publicznej akcji zostały zaprezentowane na platformie CrowdConnect.pl. W sumie spółka zamierza pozyskać do 4,55 mln złotych.
Stars.Space, specjalizująca się w monetyzacji influencer marketingu wypracowała w okresie sierpień – wrzesień ok. 953 tys. złotych przychodów. Spółka w sierpniu 2021 r. przekroczyła próg rentowności. Kosmetyki Stars from the Stars są dostępne od 28 września w kanale online oraz w wybranych drogeriach Rossmann. 10 października rusza duża kampania marketingowa produktów marki skupiona głównie wokół platformy TikTok. Gwiazdami marki zostały największe gwiazdy polskiego TikToka – Mary, Lexy oraz Wersow, która łącznie mają 17,9 mln obserwujących. W sumie w kampanię będzie zaangażowanych około 100 influencerów z zasięgami ponad 26 mln wyświetleń.
W kolejnym tygodniu produkty Spółki pojawią się w całej sieci drogerii Rossmann, składającej się z ponad 1500 sklepów.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z pierwszych wyników sprzedażowych, które zrealizowane zostały de facto jeszcze przed oficjalnym startem marki. Co ważne, już na samym początku, Spółka jest rentowna. Wspomniane wyniki udało nam się zrealizować jeszcze na początku budowy naszej społeczności na TikToku. Na koniec września profil Stars from the Stars obserwowało nieco ponad 6 tys. osób. Pierwszy feedback od klientek pozwala nam liczyć na bardzo duże zainteresowanie kosmetykami zaraz po starcie naszej kampanii marketingowej. Wierzymy, że bezpośrednio przełoży się to na wzrost liczby obserwujących nasze profile oraz wyniki sprzedażowe – zaznacza Maciej Zegarski, Prezes Zarządu Stars.Space S.A.
Cztery dni po starcie kampanii marketingowej rusza druga transza oferty publicznej akcji Spółki przeprowadzana w formule crowdinvestingowej. Informacje dotyczące oferty zostały zaprezentowane na CrowdConnect.pl. W ramach drugiej transzy, trwającej do 20 października 2021 r., spółka zamierza pozyskać do 3,55 mln złotych. Wartość akcji oferowanych w pierwszej transzy rozpoczynającej się 7 października 2021 r. to milion złotych. Firmą inwestycyjną wykonującą usługę oferowania akcji jest Dom Maklerski INC S.A.
Po ofercie Stars.Space chce rozpocząć działania związane z wprowadzeniem akcji do obrotu na NewConnect.
----------------------------
O Spółce:
Stars.Space S.A. to spółka zależna należąca do grupy Hub.Tech. Firma specjalizuje się w monetyzacji influencer marketingu. Stars.Space skupia się na przewidywaniu trendów na rynku konsumenckim przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, analizy Big Data oraz technologii VR. Obecnie Spółka zajmuje się tworzeniem produktów inspirowanych kosmosem i już wprowadziła na rynek pierwszą linię kosmetyków.
Stars.Space od początku działania skierowana jest na działalność na międzynarodowych rynkach, na których partnerem marketingowym jest TikTok, a sama platforma wiodącym kanałem budowania wizerunku marki.
http://stars.space/
Instagram: @stars_from_the_stars

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa
Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.
Przemysł spożywczy
UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.
Prawo
Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.