Komunikaty PR

Startuje druga transza oferty publicznej Stars.Space S.A.

2021-10-14  |  08:30
Biuro prasowe

Trwa oferta publiczna akcji Stars.Space S.A., spółki specjalizującej się w monetyzacji influencer marketingu. W ramach pierwszej transzy, nabywców znalazły wszystkie zaoferowane akcje o łącznej wartości 1 mln zł. Dziś spółka rozpoczyna przyjmowanie zapisów na akcje w drugiej transzy emisji, skierowanej do wszystkich zainteresowanych inwestorów. Informacje o warunkach nabycia akcji są zaprezentowane na platformie CrowdConnect.pl. W sumie spółka zamierza pozyskać do 4,55 mln złotych. 10 października br. spółka ruszyła z kampanią marketingową kosmetyków Stars from the Stars, która głównie realizowana jest za pośrednictwem platformy TikTok. Od momentu startu akcji do czwartku hasztag #itsaboutstars osiągnął blisko 56,8 mln wyświetleń.

 

Stars.Space S.A. skupia się na przewidywaniu trendów na rynku konsumenckim przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, analizy Big Data oraz technologii VR. Obecnie spółka zajmuje się tworzeniem produktów inspirowanych kosmosem i przy współpracy z platformą społecznościową TikTok oraz siecią drogerii Rossmann wprowadziła na rynek pierwszą linię kosmetyków Stars from the Stars. Stars.Space ruszył z działaniami operacyjnymi w sierpniu, a 28 września wystartował jej sklep internetowy z marką kosmetyczną Stars from the Stars. Do końca września bieżącego roku spółka osiągnęła już blisko milion złotych przychodu.

 

Oficjalna kampania marketingowa z udziałem Mary (Maria Jeleniewska), popularnie nazywana polską królową TikToka oraz Wersow (Weronika Sowa) i Lexy (Lexy Chaplin) ruszyła 10 października. TikTokowe konto marki śledzi już 15,7 tys. obserwujących, a hasztag akcji #itsaboutstars ma już ponad 56,8 mln wyświetleń na tej platformie.

 

– Kampania marketingowa przynosi oczekiwane efekty, konta marki Stars from the Stars rosną w siłę, a posty notują zasięgi liczone w milionach. Liczby te mają realne przełożenie na sprzedaż – produkty marki znikają ze sklepowych półek sieci Rossmann, która jest wyłącznym, stacjonarnym dystrybutorem tej marki w Polsce. Bardzo dużą  popularnością cieszy się też nasz sklep online . Cieszy nas również zainteresowanie inwestorów emisją akcji spółki, którego dowodem jest przyjęcie przez spółkę zapisów na wszystkie akcje zaoferowane w pierwszej transzy oferty publicznej komentuje Maciej Zegarski, Prezes Zarządu Stars.Space S.A.

 

Informacje dotyczące oferty zostały zaprezentowane na CrowdConnect.pl. W ramach drugiej transzy, trwającej od 14 do 20 października 2021 r., spółka zamierza pozyskać do 3,55 mln złotych. Wartość akcji oferowanych w pierwszej transzy, która rozpoczęła się 7 października 2021 r. to milion złotych. Firmą inwestycyjną wykonującą usługę oferowania akcji jest Dom Maklerski INC S.A.  

 

Po ofercie Stars.Space chce rozpocząć działania związane z wprowadzeniem akcji do obrotu na NewConnect.

----------------------------

 

O Spółce:

Stars.Space S.A. to spółka zależna należąca do grupy Hub.Tech. Firma specjalizuje się w monetyzacji influencer marketingu. Stars.Space skupia się na przewidywaniu trendów na rynku konsumenckim przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, analizy Big Data oraz technologii VR. Obecnie Spółka zajmuje się tworzeniem produktów inspirowanych kosmosem i już wprowadziła na rynek pierwszą linię kosmetyków.

 

Stars.Space od początku działania skierowana jest na działalność na międzynarodowych rynkach, na których partnerem marketingowym jest TikTok, a sama platforma wiodącym kanałem budowania wizerunku marki.

 

http://stars.space/

 

Instagram: @stars_from_the_stars

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.