Sukces kampanii kickstarterowej gry MythBusters: The Game od Movie Games

Kampania crowdfundingowa gry MythBusters: The Game, autorstwa Movie Games, zakończyła się sukcesem. Celem kampanii było wsparcie marketingowe tytułu oraz pozyskanie środków na rozszerzenie gry, która obecnie znajduje się w końcowym stadium produkcji, o dodatkowe elementy. Pozyskane wsparcie umożliwi wzbogacenie gry o takie elementy jak dodatkowe zadania dla gracza, bogatsze opcje personalizacji, czy większy asortyment materiałów do prowadzenia eksperymentów jako tytułowy Pogromca Mitów. Premiera gry odbędzie się jeszcze w tym kwartale.
Mythbusters: The Game - Crazy Experiments Simulator to gra pozwalająca zostać tytułowym Pogromcą Mitów oraz testować mity i tworzyć odcinki programu. W ramach rozgrywki gracz odwiedzi takie miejsca jak warsztaty Mythbustersów oraz pole testowe. W dalszej kolejności należy zebrać przedmioty potrzebne do przygotowania testu, po czym przeprowadzić eksperyment i potwierdzić lub obalić poszczególne mity. Gracz ze swoich wyników będzie składał odcinek programu. Jego atrakcyjność zadecyduje o oglądalności i przyznaniu środków na testowanie kolejnego mitu. Projekt zebrał 70,597 zł, czyli 231% założonej kwoty, uzyskanej od ponad 600 wspierających.
- Cieszy nas sukces kampanii i reakcje - nie tylko ze strony społeczności. W początkowym okresie uzyskaliśmy wsparcie platformy Kickstarter, która pozytywnie oceniła nasz projekt i umieściła go w rekomendacjach na stronie głównej. Udało się także osiągnąć założony cel marketingowy, czyli dotrzeć do osób, które jeszcze nie słyszały o naszej grze. Było to przedłużenie akcji outreachowej rozpoczętej niedawną obecnością MythBusters: The Game na Future Games Show w ramach Gamescom. Jesteśmy także zadowoleni z faktu, że reakcje na demo gry, będące jedną z nagród dla osób wspierających, były entuzjastyczne - mówi Piotr Gnyp, CMO Movie Games.
Gra będzie mieć premierę na platformie Steam w na przestrzeni tego roku. Aktualnie gra jest promowana na platformie Steam w ramach międzynarodowych targów EGX, na które trafiła bezpośrednio po zakończeniu obecności na targach Tokyo Game Show.
O spółce:
Movie Games S.A. jest polską spółką założoną w 2016 roku przez Mateusza Wcześniaka, fana gier z doświadczeniem w sektorze finansowym, wspieranego przez Aleksego Uchańskiego, od prawie trzech dekad związanego z branżą gier komputerowych i mediami oraz Macieja Miąsika, legendę polskiego gamingu, developera z 27-letnim doświadczeniem. Obecnie spółka zatrudnia kilkadziesiąt osób, które pracują nad ponad dziesięcioma produkcjami. Zespoły developerskie działają w biurach w województwach mazowieckim, wielkopolskim, zachodniopomorskim, małopolskim i na Śląsku.
Spółka jest notowana na NewConnect od grudnia 2018 roku.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.