Sukces kampanii kickstarterowej gry MythBusters: The Game od Movie Games

Kampania crowdfundingowa gry MythBusters: The Game, autorstwa Movie Games, zakończyła się sukcesem. Celem kampanii było wsparcie marketingowe tytułu oraz pozyskanie środków na rozszerzenie gry, która obecnie znajduje się w końcowym stadium produkcji, o dodatkowe elementy. Pozyskane wsparcie umożliwi wzbogacenie gry o takie elementy jak dodatkowe zadania dla gracza, bogatsze opcje personalizacji, czy większy asortyment materiałów do prowadzenia eksperymentów jako tytułowy Pogromca Mitów. Premiera gry odbędzie się jeszcze w tym kwartale.
Mythbusters: The Game - Crazy Experiments Simulator to gra pozwalająca zostać tytułowym Pogromcą Mitów oraz testować mity i tworzyć odcinki programu. W ramach rozgrywki gracz odwiedzi takie miejsca jak warsztaty Mythbustersów oraz pole testowe. W dalszej kolejności należy zebrać przedmioty potrzebne do przygotowania testu, po czym przeprowadzić eksperyment i potwierdzić lub obalić poszczególne mity. Gracz ze swoich wyników będzie składał odcinek programu. Jego atrakcyjność zadecyduje o oglądalności i przyznaniu środków na testowanie kolejnego mitu. Projekt zebrał 70,597 zł, czyli 231% założonej kwoty, uzyskanej od ponad 600 wspierających.
- Cieszy nas sukces kampanii i reakcje - nie tylko ze strony społeczności. W początkowym okresie uzyskaliśmy wsparcie platformy Kickstarter, która pozytywnie oceniła nasz projekt i umieściła go w rekomendacjach na stronie głównej. Udało się także osiągnąć założony cel marketingowy, czyli dotrzeć do osób, które jeszcze nie słyszały o naszej grze. Było to przedłużenie akcji outreachowej rozpoczętej niedawną obecnością MythBusters: The Game na Future Games Show w ramach Gamescom. Jesteśmy także zadowoleni z faktu, że reakcje na demo gry, będące jedną z nagród dla osób wspierających, były entuzjastyczne - mówi Piotr Gnyp, CMO Movie Games.
Gra będzie mieć premierę na platformie Steam w na przestrzeni tego roku. Aktualnie gra jest promowana na platformie Steam w ramach międzynarodowych targów EGX, na które trafiła bezpośrednio po zakończeniu obecności na targach Tokyo Game Show.
O spółce:
Movie Games S.A. jest polską spółką założoną w 2016 roku przez Mateusza Wcześniaka, fana gier z doświadczeniem w sektorze finansowym, wspieranego przez Aleksego Uchańskiego, od prawie trzech dekad związanego z branżą gier komputerowych i mediami oraz Macieja Miąsika, legendę polskiego gamingu, developera z 27-letnim doświadczeniem. Obecnie spółka zatrudnia kilkadziesiąt osób, które pracują nad ponad dziesięcioma produkcjami. Zespoły developerskie działają w biurach w województwach mazowieckim, wielkopolskim, zachodniopomorskim, małopolskim i na Śląsku.
Spółka jest notowana na NewConnect od grudnia 2018 roku.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.