Sukces kampanii kickstarterowej gry MythBusters: The Game od Movie Games
Kampania crowdfundingowa gry MythBusters: The Game, autorstwa Movie Games, zakończyła się sukcesem. Celem kampanii było wsparcie marketingowe tytułu oraz pozyskanie środków na rozszerzenie gry, która obecnie znajduje się w końcowym stadium produkcji, o dodatkowe elementy. Pozyskane wsparcie umożliwi wzbogacenie gry o takie elementy jak dodatkowe zadania dla gracza, bogatsze opcje personalizacji, czy większy asortyment materiałów do prowadzenia eksperymentów jako tytułowy Pogromca Mitów. Premiera gry odbędzie się jeszcze w tym kwartale.
Mythbusters: The Game - Crazy Experiments Simulator to gra pozwalająca zostać tytułowym Pogromcą Mitów oraz testować mity i tworzyć odcinki programu. W ramach rozgrywki gracz odwiedzi takie miejsca jak warsztaty Mythbustersów oraz pole testowe. W dalszej kolejności należy zebrać przedmioty potrzebne do przygotowania testu, po czym przeprowadzić eksperyment i potwierdzić lub obalić poszczególne mity. Gracz ze swoich wyników będzie składał odcinek programu. Jego atrakcyjność zadecyduje o oglądalności i przyznaniu środków na testowanie kolejnego mitu. Projekt zebrał 70,597 zł, czyli 231% założonej kwoty, uzyskanej od ponad 600 wspierających.
- Cieszy nas sukces kampanii i reakcje - nie tylko ze strony społeczności. W początkowym okresie uzyskaliśmy wsparcie platformy Kickstarter, która pozytywnie oceniła nasz projekt i umieściła go w rekomendacjach na stronie głównej. Udało się także osiągnąć założony cel marketingowy, czyli dotrzeć do osób, które jeszcze nie słyszały o naszej grze. Było to przedłużenie akcji outreachowej rozpoczętej niedawną obecnością MythBusters: The Game na Future Games Show w ramach Gamescom. Jesteśmy także zadowoleni z faktu, że reakcje na demo gry, będące jedną z nagród dla osób wspierających, były entuzjastyczne - mówi Piotr Gnyp, CMO Movie Games.
Gra będzie mieć premierę na platformie Steam w na przestrzeni tego roku. Aktualnie gra jest promowana na platformie Steam w ramach międzynarodowych targów EGX, na które trafiła bezpośrednio po zakończeniu obecności na targach Tokyo Game Show.
O spółce:
Movie Games S.A. jest polską spółką założoną w 2016 roku przez Mateusza Wcześniaka, fana gier z doświadczeniem w sektorze finansowym, wspieranego przez Aleksego Uchańskiego, od prawie trzech dekad związanego z branżą gier komputerowych i mediami oraz Macieja Miąsika, legendę polskiego gamingu, developera z 27-letnim doświadczeniem. Obecnie spółka zatrudnia kilkadziesiąt osób, które pracują nad ponad dziesięcioma produkcjami. Zespoły developerskie działają w biurach w województwach mazowieckim, wielkopolskim, zachodniopomorskim, małopolskim i na Śląsku.
Spółka jest notowana na NewConnect od grudnia 2018 roku.
Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy
Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.