Komunikaty PR

Sylen Studio S.A. rozpoczyna współpracę ze znanym kompozytorem

2021-08-03  |  11:40
Biuro prasowe

Sylen Studio S.A., zgodnie z przyjętą strategią rozwoju, nawiązało współpracę z kompozytorem Patrykiem Sceliną oraz sound designerem Przemysławem Moszczyńskim, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie w branży gamedevu, przy realizacji dużych produkcji.  

Patryk Scelina jest kompozytorem i producentem muzyki. Współpracuje z globalnym wydawcą muzyki produkcyjnej, firmą  BMG, a jego utwory wykorzystywane są w kampaniach reklamowych, filmach i serialach. W ostatnim czasie pracował między innymi nad ścieżką dźwiękową do zwiastuna gry Warhammer Tempestfall, we współpracy z Deep Blue Productions. Tworzy również muzykę do gier wideo, co zaowocowało powstaniem takich tytułów jak: „Wanderlust Travel Stories” studia Different Tales, „Scythe: Invaders from Afar” produkcji Knights of Unity, czy „My Memory Of Us”, dzieła Juggler Games. Jego soundtrack do gry „My Memory of Us” został nominowany do nagrody przyznawanej przez Digital Dragons, w kategorii soundtrack roku 2019. W Sylen Studio S.A. odpowiedzialny jest za komponowanie muzyki do powstającej gry Komornik: Nieskruszony.

Przemysław Moszczyński pracuje przy produkcji gry Komornik: Nieskruszony jako Sound Designer. Wcześniej zdobywał doświadczenie pracując przy tytułach takich jak Sniper Ghost Warrior 1, 2 i 3, Lords of the Fallen, Frostpunk.

- Jako spółka liczymy, że dzięki współpracy Patryka i Przemysława powstała warstwa dźwiękowa gry Komornik: Nieskruszony będzie na bardzo wysokim poziomie. – komentuje Marcin Janiszewski, prezes Sylen Studio.

LINK: https://www.youtube.com/watch?v=0TLj2AXuMdE

Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią Sylen Studio planuje premierę pierwszej gry Komornik: Nieskruszony jeszcze w tym roku. Jest to produkcja na styku gry paragrafowej, gry RPG i visual novel, nad którą studio prowadzi obecnie zaawansowane prace. Gra posiada już swój profil w sklepie Steam.
 

***

O spółce

Sylen Studio to niezależne studio gamedevowe, którego strategia rozwoju nastawiona jest na specjalizację w produkcjach gier z gatunku RPG. Spółka pracuje nad grami „Komornik” na podstawie serii powieści fantasy Michała Gołkowskiego, które są wydawane przez Fabrykę Słów. Premiera pierwszego tytułu z tej serii odbędzie się jeszcze w tym roku. Ukończenie prac nad pełnowymiarową produkcją zaplanowane jest na 2023 rok.   

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023 Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:30

Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023

Stabilność, bardzo dobre wyniki finansowe i otwarte drogi rozwoju – tak o sytuacji Grupy Kapitałowej GPW na progu zmian we władzach Giełdy Papierów Wartościowych
Giełda DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
2024-06-05 | 10:00

DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie

DNA Medical Group - firma medyczna działająca w branży badań genetycznych, planuje debiut na rynku NewConnect. Wcześniej spółka chce pozyskać finansowanie od inwestorów na
Giełda Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
2024-05-29 | 10:30

Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?

Spółki amerykańskie reprezentowane w indeksie S&P 500 notowały wyniki lepsze od oczekiwań; tymczasem w europejskim indeksie Stoxx 600 również jest poprawa, ale niejednorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.