Komunikaty PR

Tails of Iron sprzedało się w liczbie ponad 28 tys. kopii w dwa dni od premiery

2021-09-20  |  16:15
Biuro prasowe

 

W ciągu dwóch dni od premiery gracze kupili ponad 28 tys. sztuk gry Tails of Iron. Szacunkowe przychody ze sprzedaży gry wynoszą 1,2 mln zł. Wydawcą tytułu jest United Label, notowana na NewConnect spółka zależna polskiego dewelopera gier CI Games. Wykonawcą Tails of Iron jest angielski Odd Bug Studio.

Łączna odnotowana sprzedaż gry Tails of Iron od momentu jej premiery – 17 września 2021 roku – do 19 września 2021, wyniosła 28 072 sztuk, co oznacza średni wzrost o 39 proc. w porównaniu do sprzedaży poprzedniego tytułu wydanego przez United Label – Eldest Souls. Zarząd spółki szacuje, że w omawianym okresie przychody ze sprzedaży Tails of Iron wyniosły 1,2 mln zł.

Dominującą platformą sprzedażową dla Tails of Iron jest PC. W omawianym okresie w sklepie Steam oraz innych platformach sprzedano 14 898 kopii gry (wzrost o 6 proc. w porównaniu do sprzedaży Eldest Souls). W przypadku konsol sprzedaż wyniosła 13 174 sztuk, co oznacza wzrost o 214 proc. w porównaniu do sprzedaży Eldest Souls.

– Zarząd United Label jest bardzo zadowolony z wyników sprzedaży Tails of Iron, zwłaszcza w przypadku konsol, gdzie średnia cena za sztukę jest wyższa niż na PC – mówi Darren Newnham, prezes United Label.

W ocenie prezesa gra Tails of Iron będzie miała istotny wpływ na wyniki spółki co najmniej do końca 2023 roku.

Tails of Iron, to projekt o największym budżecie produkcyjnym w portfolio United Label. To narracyjna gra z gatunku RPG-lite, umiejscowiona w charakterystycznej stylizowanej na średniowiecze scenerii. Opowiada historię prawowitego dziedzica tronu królestwa szczurów, młodego Redgi the Rat, który musi odzyskać ziemię swoich przodków, opanowaną przez najeźdźców z klanu Iron Frog.

Gracze, przemierzając ręcznie rysowane krainy, mogą liczyć na oryginalne doznania graficzne, a wszystko to odbywa się w akompaniamencie narracji głosu ikony świata gier, Douga Cockle’a (Geralta z Rivii z serii Wiedźmin w wersji angielskiej).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.