Tails of Iron sprzedało się w liczbie ponad 28 tys. kopii w dwa dni od premiery

W ciągu dwóch dni od premiery gracze kupili ponad 28 tys. sztuk gry Tails of Iron. Szacunkowe przychody ze sprzedaży gry wynoszą 1,2 mln zł. Wydawcą tytułu jest United Label, notowana na NewConnect spółka zależna polskiego dewelopera gier CI Games. Wykonawcą Tails of Iron jest angielski Odd Bug Studio.
Łączna odnotowana sprzedaż gry Tails of Iron od momentu jej premiery – 17 września 2021 roku – do 19 września 2021, wyniosła 28 072 sztuk, co oznacza średni wzrost o 39 proc. w porównaniu do sprzedaży poprzedniego tytułu wydanego przez United Label – Eldest Souls. Zarząd spółki szacuje, że w omawianym okresie przychody ze sprzedaży Tails of Iron wyniosły 1,2 mln zł.
Dominującą platformą sprzedażową dla Tails of Iron jest PC. W omawianym okresie w sklepie Steam oraz innych platformach sprzedano 14 898 kopii gry (wzrost o 6 proc. w porównaniu do sprzedaży Eldest Souls). W przypadku konsol sprzedaż wyniosła 13 174 sztuk, co oznacza wzrost o 214 proc. w porównaniu do sprzedaży Eldest Souls.
– Zarząd United Label jest bardzo zadowolony z wyników sprzedaży Tails of Iron, zwłaszcza w przypadku konsol, gdzie średnia cena za sztukę jest wyższa niż na PC – mówi Darren Newnham, prezes United Label.
W ocenie prezesa gra Tails of Iron będzie miała istotny wpływ na wyniki spółki co najmniej do końca 2023 roku.
Tails of Iron, to projekt o największym budżecie produkcyjnym w portfolio United Label. To narracyjna gra z gatunku RPG-lite, umiejscowiona w charakterystycznej stylizowanej na średniowiecze scenerii. Opowiada historię prawowitego dziedzica tronu królestwa szczurów, młodego Redgi the Rat, który musi odzyskać ziemię swoich przodków, opanowaną przez najeźdźców z klanu Iron Frog.
Gracze, przemierzając ręcznie rysowane krainy, mogą liczyć na oryginalne doznania graficzne, a wszystko to odbywa się w akompaniamencie narracji głosu ikony świata gier, Douga Cockle’a (Geralta z Rivii z serii Wiedźmin w wersji angielskiej).

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.