Tails of Iron sprzedało się w liczbie ponad 28 tys. kopii w dwa dni od premiery

W ciągu dwóch dni od premiery gracze kupili ponad 28 tys. sztuk gry Tails of Iron. Szacunkowe przychody ze sprzedaży gry wynoszą 1,2 mln zł. Wydawcą tytułu jest United Label, notowana na NewConnect spółka zależna polskiego dewelopera gier CI Games. Wykonawcą Tails of Iron jest angielski Odd Bug Studio.
Łączna odnotowana sprzedaż gry Tails of Iron od momentu jej premiery – 17 września 2021 roku – do 19 września 2021, wyniosła 28 072 sztuk, co oznacza średni wzrost o 39 proc. w porównaniu do sprzedaży poprzedniego tytułu wydanego przez United Label – Eldest Souls. Zarząd spółki szacuje, że w omawianym okresie przychody ze sprzedaży Tails of Iron wyniosły 1,2 mln zł.
Dominującą platformą sprzedażową dla Tails of Iron jest PC. W omawianym okresie w sklepie Steam oraz innych platformach sprzedano 14 898 kopii gry (wzrost o 6 proc. w porównaniu do sprzedaży Eldest Souls). W przypadku konsol sprzedaż wyniosła 13 174 sztuk, co oznacza wzrost o 214 proc. w porównaniu do sprzedaży Eldest Souls.
– Zarząd United Label jest bardzo zadowolony z wyników sprzedaży Tails of Iron, zwłaszcza w przypadku konsol, gdzie średnia cena za sztukę jest wyższa niż na PC – mówi Darren Newnham, prezes United Label.
W ocenie prezesa gra Tails of Iron będzie miała istotny wpływ na wyniki spółki co najmniej do końca 2023 roku.
Tails of Iron, to projekt o największym budżecie produkcyjnym w portfolio United Label. To narracyjna gra z gatunku RPG-lite, umiejscowiona w charakterystycznej stylizowanej na średniowiecze scenerii. Opowiada historię prawowitego dziedzica tronu królestwa szczurów, młodego Redgi the Rat, który musi odzyskać ziemię swoich przodków, opanowaną przez najeźdźców z klanu Iron Frog.
Gracze, przemierzając ręcznie rysowane krainy, mogą liczyć na oryginalne doznania graficzne, a wszystko to odbywa się w akompaniamencie narracji głosu ikony świata gier, Douga Cockle’a (Geralta z Rivii z serii Wiedźmin w wersji angielskiej).

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa
Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.
Przemysł spożywczy
UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.
Prawo
Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.