True Games z Rodziny Movie Games poszerza współpracę ze studiem Flint Arts
True Games, zmierzający na NewConnect producent gier o szeroko pojętej tematyce ulicznej, poszerza współpracę ze studiem Flint Arts. Team będzie odpowiedzialny za prace developerskie przy grze o roboczym tytule Project Castle, która jako pierwsza pozyska finansowanie za pośrednictwem platformy Raisemana. Gra przedstawia życie osadzonego w więzieniu o zaostrzonym rygorze i łączy różne gatunki, takie jak: arcade, adventure, roguelike czy RPG. Premiera zaplanowana jest w połowie 2022 roku.
Project Castle jest już drugim tytułem, który powstanie przy współpracy z deweloperem z Gdańska – Flint Arts. Gracz wcieli się w postać osadzonego w więzieniu o zaostrzonym rygorze. Wykorzystując znajomości i wewnętrzne układy będzie próbował wydostać się z więzienia. Ucieczka może okazać się skomplikowana, a gracz będzie musiał wykazać się kreatywnością i sprytem, żeby zostać przy życiu. Realizm rozgrywki zagwarantuje zastosowanie techniki FPP, która pozwala na odgrywanie scenariuszy, które mogą się wydarzyć w więzieniu.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów pracy nad grą Night Club Manager: Violet Vibe, która powstaje przy współpracy ze studiem Flint Arts. Z tego powodu zdecydowaliśmy się na poszerzenie współpracy o Project Castle. Nikomu nie życzymy pobytu w więzieniu, natomiast dzięki tej produkcji, gracz na własnej skórze doświadczy życia osadzonego. Tematyka więzienna idealnie wpisuje się w tematy ulicznego świat i uzupełnia portfolio projektów True Games - komentuje Patryk Jasiński, prezes True Games oraz Prezes True Games Syndicate (dawniej K&K Herbal).
True Games pracuje razem z deweloperem z Gdańska nad dwoma tytułami. Project Castle będzie pierwszą grą, która pozyska finansowanie za pośrednictwem platformy Raisemana, czyli innowacyjnej platformy crowdfundingowej, która umożliwia twórcom pozyskanie bezzwrotnego finansowania na projekty związane z tzw. digital goods. Platforma została powołana przez INC oraz Codeaddict. Kampania wystartuje zaraz po wakacjach, a jej cel opiewa na 600 ty. zł.
- W ostatnich latach crowdfunding udziałowy oraz tokenizacja w Polsce staje się coraz bardziej popularny. Project Castle to dla nas wyjątkowy tytuł, ponieważ jako pierwszy pozyska finansowanie za pośrednictwem platformy Raisemana. Cieszymy się, że to nasza gra będzie pionierem w dziedzinie innowacyjnego crowdfundingu wykorzystującego tokeny. Mamy nadzieję, że w przyszłości trafią tam kolejne tytuły - dodaje Patryk Jasiński.
True Games zostało założone w maju 2020 roku przez notowane na warszawskiej giełdzie Movie Games oraz rapera Michała „Małolata” Kaplińskiego. Celem studia jest stworzenie globalnej marki gamingowej związanej z kulturą ulicy, w ramach której będą wydawane gry ukazujące życie na granicy prawa. Spółka jest w trakcie procesu przejścia na rynek NewConnect poprzez połączenie z notowaną na tym rynku spółką True Games Syndicate.
O spółce:
Movie Games S.A. jest polską spółką założoną w 2016 roku przez Mateusza Wcześniaka, fana gier z doświadczeniem w sektorze finansowym, wspieranego przez Aleksego Uchańskiego, od prawie trzech dekad związanego z branżą gier komputerowych i mediami oraz Macieja Miąsika, legendę polskiego gamingu, developera z prawie 30-letnim doświadczeniem. Obecnie spółka zatrudnia kilkadziesiąt osób, które pracują nad ponad dziesięcioma produkcjami. Zespoły developerskie działają w biurach w województwach mazowieckim, wielkopolskim, zachodniopomorskim, małopolskim i na Śląsku. Spółka jest notowana na NewConnect od grudnia 2018 roku.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.