True Games zamierza wyprodukować 9 gier pokazujących życie bez filtra
Spółka True Games po udanej kampanii na platformie Raisemana, nie zwalnia tempa i podpisała umowę z inwestorem na współfinansowanie 9 kolejnych gier symulatorowych. Wydawcą będzie Movie Games S.A. Inwestor zobowiązał się również do podwyższenia kapitału w spółce. Ze względu na trwające połączenie, notowana na NewConnect spółka True Games Syndicate przystąpiła do umowy ramowej.
Na podstawie zawartej dzisiaj umowy ramowej True Games wyprodukuje 9 średniobudżetowych gier symulatorowych na PC i konsole, które zostaną zrealizowane na zasadzie project finance, tj. w zamian za procentowy udział współfinansującego inwestora w dochodach z komercjalizacji projektów (revenue share). Do każdej z produkcji podpisane będą umowy wykonawcze, które doprecyzują opisy gier, budżety oraz harmonogramy ich realizacji i wydania.
Wydawcą ww. projektów będzie Movie Games S.A., podmiot dominujący True Games S.A.
- W grach współfinansowanych przez inwestora chcemy kontynuować naszą strategię i produkować gry pokazujące niebezpieczne sytuacje, moralne dylematy, trudne wybory i szemrane interesy. Obecnie jesteśmy w trakcie produkcji Night Club Manager, ale mamy potencjał na kolejne tytuły. Dzięki współpracy z inwestorem będziemy mogli przyspieszyć nasz rozwój – komentuje Patryk Jasiński, prezes True Games S.A. oraz prezes True Games Syndicate S.A.
- Ze względu na trwający proces połączenia True Games i True Games Syndicate, do umowy ramowej przystąpiły obydwie spółki. Obowiązki stron rozpisaliśmy po prostu wariantowo. Dzięki temu nie wstrzymujemy działań operacyjnych i realizacji strategii rozwoju, mimo trwających procedur połączeniowych – dodaje Patryk Jasiński.
- W ramach Movie Games i True Games chcemy kontynuować projekty skierowane do społeczności, która zbudowała się wokół naszego Drug Dealer Simulatora. Obecnie Movie Games jest w trakcie tworzenia kontynuacji tego hitu i jak ostatnio informowaliśmy pozyskaliśmy licencję na użycie znaku "Narcos" z serialu wyprodukowanego przez Gaumont Television dla platformy Netflix. Jesteśmy więc przekonani, że ta grupa docelowa cały czas będzie przez nas rozbudowywana. Jako wydawca i akcjonariusz, chcemy przyczynić się do komercjalizacji gier zbliżonych tematycznie produkowanych przez True Games – komentuje Mateusz Wcześniak, Prezes Movie Games S.A.
O spółce:
Movie Games S.A. jest polską spółką założoną w 2016 roku przez Mateusza Wcześniaka, fana gier z doświadczeniem w sektorze finansowym, wspieranego przez Aleksego Uchańskiego, od prawie trzech dekad związanego z branżą gier komputerowych i mediami oraz Macieja Miąsika, legendę polskiego gamingu, developera z prawie 30-letnim doświadczeniem. Obecnie spółka zatrudnia kilkadziesiąt osób, które pracują nad ponad dziesięcioma produkcjami. Zespoły developerskie działają w biurach w województwach mazowieckim, wielkopolskim, zachodniopomorskim, małopolskim i na Śląsku. Spółka jest notowana na NewConnect od grudnia 2018 roku.
True Games zostało założone w maju 2020 roku przez notowane na warszawskiej giełdzie Movie Games oraz rapera Michała „Małolata” Kaplińskiego. Jednym z inwestorów został raper Wojciech „Sokół” Sosnowski. Celem studia jest stworzenie globalnej marki gamingowej związanej z kulturą ulicy, w ramach której będą wydawane gry ukazujące życie na granicy prawa, doświadczenia na co dzień niedostępne, często nielegalne. Uniwersum zostało zapoczątkowane przez świetnie przyjętego przez graczy Drug Dealer Simulatora. Zyski ze sprzedaży pozwoliły pokryć koszty produkcji w niespełna godzinę od udostępnienia gry na platformie Steam, a po 20 dniach osiągnęły wartość ponad 1 mln USD. Gra w dniu premiery znajdowała się również na pierwszym miejscu światowej listy bestsellerów platformy Valve.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.