True Games zamierza wyprodukować 9 gier pokazujących życie bez filtra
Spółka True Games po udanej kampanii na platformie Raisemana, nie zwalnia tempa i podpisała umowę z inwestorem na współfinansowanie 9 kolejnych gier symulatorowych. Wydawcą będzie Movie Games S.A. Inwestor zobowiązał się również do podwyższenia kapitału w spółce. Ze względu na trwające połączenie, notowana na NewConnect spółka True Games Syndicate przystąpiła do umowy ramowej.
Na podstawie zawartej dzisiaj umowy ramowej True Games wyprodukuje 9 średniobudżetowych gier symulatorowych na PC i konsole, które zostaną zrealizowane na zasadzie project finance, tj. w zamian za procentowy udział współfinansującego inwestora w dochodach z komercjalizacji projektów (revenue share). Do każdej z produkcji podpisane będą umowy wykonawcze, które doprecyzują opisy gier, budżety oraz harmonogramy ich realizacji i wydania.
Wydawcą ww. projektów będzie Movie Games S.A., podmiot dominujący True Games S.A.
- W grach współfinansowanych przez inwestora chcemy kontynuować naszą strategię i produkować gry pokazujące niebezpieczne sytuacje, moralne dylematy, trudne wybory i szemrane interesy. Obecnie jesteśmy w trakcie produkcji Night Club Manager, ale mamy potencjał na kolejne tytuły. Dzięki współpracy z inwestorem będziemy mogli przyspieszyć nasz rozwój – komentuje Patryk Jasiński, prezes True Games S.A. oraz prezes True Games Syndicate S.A.
- Ze względu na trwający proces połączenia True Games i True Games Syndicate, do umowy ramowej przystąpiły obydwie spółki. Obowiązki stron rozpisaliśmy po prostu wariantowo. Dzięki temu nie wstrzymujemy działań operacyjnych i realizacji strategii rozwoju, mimo trwających procedur połączeniowych – dodaje Patryk Jasiński.
- W ramach Movie Games i True Games chcemy kontynuować projekty skierowane do społeczności, która zbudowała się wokół naszego Drug Dealer Simulatora. Obecnie Movie Games jest w trakcie tworzenia kontynuacji tego hitu i jak ostatnio informowaliśmy pozyskaliśmy licencję na użycie znaku "Narcos" z serialu wyprodukowanego przez Gaumont Television dla platformy Netflix. Jesteśmy więc przekonani, że ta grupa docelowa cały czas będzie przez nas rozbudowywana. Jako wydawca i akcjonariusz, chcemy przyczynić się do komercjalizacji gier zbliżonych tematycznie produkowanych przez True Games – komentuje Mateusz Wcześniak, Prezes Movie Games S.A.
O spółce:
Movie Games S.A. jest polską spółką założoną w 2016 roku przez Mateusza Wcześniaka, fana gier z doświadczeniem w sektorze finansowym, wspieranego przez Aleksego Uchańskiego, od prawie trzech dekad związanego z branżą gier komputerowych i mediami oraz Macieja Miąsika, legendę polskiego gamingu, developera z prawie 30-letnim doświadczeniem. Obecnie spółka zatrudnia kilkadziesiąt osób, które pracują nad ponad dziesięcioma produkcjami. Zespoły developerskie działają w biurach w województwach mazowieckim, wielkopolskim, zachodniopomorskim, małopolskim i na Śląsku. Spółka jest notowana na NewConnect od grudnia 2018 roku.
True Games zostało założone w maju 2020 roku przez notowane na warszawskiej giełdzie Movie Games oraz rapera Michała „Małolata” Kaplińskiego. Jednym z inwestorów został raper Wojciech „Sokół” Sosnowski. Celem studia jest stworzenie globalnej marki gamingowej związanej z kulturą ulicy, w ramach której będą wydawane gry ukazujące życie na granicy prawa, doświadczenia na co dzień niedostępne, często nielegalne. Uniwersum zostało zapoczątkowane przez świetnie przyjętego przez graczy Drug Dealer Simulatora. Zyski ze sprzedaży pozwoliły pokryć koszty produkcji w niespełna godzinę od udostępnienia gry na platformie Steam, a po 20 dniach osiągnęły wartość ponad 1 mln USD. Gra w dniu premiery znajdowała się również na pierwszym miejscu światowej listy bestsellerów platformy Valve.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa
Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.
Przemysł spożywczy
UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.
Prawo
Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.