True Games zamierza wyprodukować 9 gier pokazujących życie bez filtra
Spółka True Games po udanej kampanii na platformie Raisemana, nie zwalnia tempa i podpisała umowę z inwestorem na współfinansowanie 9 kolejnych gier symulatorowych. Wydawcą będzie Movie Games S.A. Inwestor zobowiązał się również do podwyższenia kapitału w spółce. Ze względu na trwające połączenie, notowana na NewConnect spółka True Games Syndicate przystąpiła do umowy ramowej.
Na podstawie zawartej dzisiaj umowy ramowej True Games wyprodukuje 9 średniobudżetowych gier symulatorowych na PC i konsole, które zostaną zrealizowane na zasadzie project finance, tj. w zamian za procentowy udział współfinansującego inwestora w dochodach z komercjalizacji projektów (revenue share). Do każdej z produkcji podpisane będą umowy wykonawcze, które doprecyzują opisy gier, budżety oraz harmonogramy ich realizacji i wydania.
Wydawcą ww. projektów będzie Movie Games S.A., podmiot dominujący True Games S.A.
- W grach współfinansowanych przez inwestora chcemy kontynuować naszą strategię i produkować gry pokazujące niebezpieczne sytuacje, moralne dylematy, trudne wybory i szemrane interesy. Obecnie jesteśmy w trakcie produkcji Night Club Manager, ale mamy potencjał na kolejne tytuły. Dzięki współpracy z inwestorem będziemy mogli przyspieszyć nasz rozwój – komentuje Patryk Jasiński, prezes True Games S.A. oraz prezes True Games Syndicate S.A.
- Ze względu na trwający proces połączenia True Games i True Games Syndicate, do umowy ramowej przystąpiły obydwie spółki. Obowiązki stron rozpisaliśmy po prostu wariantowo. Dzięki temu nie wstrzymujemy działań operacyjnych i realizacji strategii rozwoju, mimo trwających procedur połączeniowych – dodaje Patryk Jasiński.
- W ramach Movie Games i True Games chcemy kontynuować projekty skierowane do społeczności, która zbudowała się wokół naszego Drug Dealer Simulatora. Obecnie Movie Games jest w trakcie tworzenia kontynuacji tego hitu i jak ostatnio informowaliśmy pozyskaliśmy licencję na użycie znaku "Narcos" z serialu wyprodukowanego przez Gaumont Television dla platformy Netflix. Jesteśmy więc przekonani, że ta grupa docelowa cały czas będzie przez nas rozbudowywana. Jako wydawca i akcjonariusz, chcemy przyczynić się do komercjalizacji gier zbliżonych tematycznie produkowanych przez True Games – komentuje Mateusz Wcześniak, Prezes Movie Games S.A.
O spółce:
Movie Games S.A. jest polską spółką założoną w 2016 roku przez Mateusza Wcześniaka, fana gier z doświadczeniem w sektorze finansowym, wspieranego przez Aleksego Uchańskiego, od prawie trzech dekad związanego z branżą gier komputerowych i mediami oraz Macieja Miąsika, legendę polskiego gamingu, developera z prawie 30-letnim doświadczeniem. Obecnie spółka zatrudnia kilkadziesiąt osób, które pracują nad ponad dziesięcioma produkcjami. Zespoły developerskie działają w biurach w województwach mazowieckim, wielkopolskim, zachodniopomorskim, małopolskim i na Śląsku. Spółka jest notowana na NewConnect od grudnia 2018 roku.
True Games zostało założone w maju 2020 roku przez notowane na warszawskiej giełdzie Movie Games oraz rapera Michała „Małolata” Kaplińskiego. Jednym z inwestorów został raper Wojciech „Sokół” Sosnowski. Celem studia jest stworzenie globalnej marki gamingowej związanej z kulturą ulicy, w ramach której będą wydawane gry ukazujące życie na granicy prawa, doświadczenia na co dzień niedostępne, często nielegalne. Uniwersum zostało zapoczątkowane przez świetnie przyjętego przez graczy Drug Dealer Simulatora. Zyski ze sprzedaży pozwoliły pokryć koszty produkcji w niespełna godzinę od udostępnienia gry na platformie Steam, a po 20 dniach osiągnęły wartość ponad 1 mln USD. Gra w dniu premiery znajdowała się również na pierwszym miejscu światowej listy bestsellerów platformy Valve.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.