Komunikaty PR

True Games zapowiada daty premier swoich flagowych produkcji

2021-09-02  |  10:10
Biuro prasowe

True Games, wchodzący w skład Rodziny Movie Games producent gier o szeroko pojętej tematyce ulicznej, zaprezentował plan publikacji swoich flagowych produkcji: Night Club Manager: Violet Vibe oraz gry o roboczym tytule Project Castle. Pierwszy z nich ukaże się już w lutym 2022 roku, a drugi w czerwcu przyszłego roku. Za development obu produkcji odpowiada trójmiejski zespół Flint Arts. Zarząd zapewnia, że prace nad oboma tytułami przebiegają szybciej niż zakładano.

W ramach Night Club Manager: Violet Vibe gracz wcieli się w postać właściciela klubu nocnego i stworzy go od podstaw. Do jego zadań będzie należało m.in. zaaranżowanie wnętrz klubu oraz wybór odpowiedniej muzyki, która będzie rozgrzewać atmosferę i zachęcać do tańca. To właśnie gracz zdecyduje, które tancerki będą pracować w jego lokalu. Ponadto będzie decydować, kto może się bawić w klubie. Agresywne osoby będą musiały szukać innych planów na wieczór.

- Prace nad grami, których wykonawcą jest Flint Arts przebiegają szybciej niż oczekiwaliśmy. W przypadku Night Club Manager Trójmiejski zespół cały czas “dowozi” wszystkie milestone’y, a prace deweloperskie są na bardzo zaawansowanym etapie. Również szybciej od oczekiwań rozpoczęto prace nad Project Castle, które pozwoli graczom przeżyć prawdziwą ucieczkę z więzienia. Przy tym tempie prac pierwsza z nich trafi na rynek już w lutym, natomiast druga zaledwie 4 miesiące później – komentuje Patryk Jasiński, prezes True Games oraz prezes True Games Syndicate (dawniej K&K Herbal).

W ramach gry o roboczym tytule Project Castle. Gracz wcieli się w postać osadzonego w więzieniu o zaostrzonym rygorze. Wykorzystując znajomości i wewnętrzne układy będzie próbował wydostać się z więzienia. Ucieczka może okazać się skomplikowana, a gracz będzie musiał wykazać się kreatywnością i sprytem, żeby pozostać przy życiu. Realizm rozgrywki gwarantuje zastosowanie techniki FPP, która pozwala na odgrywanie immersyjnych  scenariuszy.

- True Games to jedna z dynamiczniej rozwijających się spółek z Rodziny Movie Games. Opublikowany dzisiaj harmonogram premier oraz ogłoszony niedawno plan połączenia pokazują, że Spółka jest świetnie zarządzana, a przyszły rok będzie dla niej przełomowy – komentuje Dariusz Wais, Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej True Games Syndicate (dawniej K&K Herbal).

31 sierpnia br. Spółka uzgodniła oraz zatwierdziła plan połączenia z notowaną na NewConnect spółką True Games Syndicate S.A. (dawniej K&K Herbal Poland S.A.). Plan połączenia zawiera dalsze etapy działań oraz zaktualizowane wyceny obu Spółek, zgodnie z którą wszystkie akcje True Games S.A. są warte 15,0 mln zł, natomiast akcje True Games Syndicate (dawniej K&K Herbal) zostały wycenione na 15,2 mln zł. W kolejnym kroku akcjonariusze spółek zdecydują o zatwierdzeniu połączenia oraz warunków emisji połączeniowej.

O spółce:

Movie Games S.A. jest polską spółką założoną w 2016 roku przez Mateusza Wcześniaka, fana gier z doświadczeniem w sektorze finansowym, wspieranego przez Aleksego Uchańskiego, od prawie trzech dekad związanego z branżą gier komputerowych i mediami oraz Macieja Miąsika, legendę polskiego gamingu, developera z prawie 30-letnim doświadczeniem. Obecnie spółka zatrudnia kilkadziesiąt osób, które pracują nad ponad dziesięcioma produkcjami. Zespoły developerskie działają w biurach w województwach mazowieckim, wielkopolskim, zachodniopomorskim, małopolskim i na Śląsku. Spółka jest notowana na NewConnect od grudnia 2018 roku.

True Games zostało założone w maju 2020 roku przez notowane na warszawskiej giełdzie Movie Games oraz rapera Michała „Małolata” Kaplińskiego. Jednym z inwestorów został raper Wojciech „Sokół” Sosnowski. Celem studia jest stworzenie globalnej marki gamingowej związanej z kulturą ulicy, w ramach której będą wydawane gry ukazujące życie na granicy prawa, doświadczenia na co dzień niedostępne, często nielegalne. Uniwersum zostało zapoczątkowane przez świetnie przyjętego przez graczy Drug Dealer Simulatora. Zyski ze sprzedaży pozwoliły pokryć koszty produkcji w niespełna godzinę od udostępnienia gry na platformie Steam, a po 20 dniach osiągnęły wartość ponad 1 mln USD. Gra w dniu premiery znajdowała się również na pierwszym miejscu światowej listy bestsellerów platformy Valve.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023 Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:30

Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023

Stabilność, bardzo dobre wyniki finansowe i otwarte drogi rozwoju – tak o sytuacji Grupy Kapitałowej GPW na progu zmian we władzach Giełdy Papierów Wartościowych
Giełda DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
2024-06-05 | 10:00

DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie

DNA Medical Group - firma medyczna działająca w branży badań genetycznych, planuje debiut na rynku NewConnect. Wcześniej spółka chce pozyskać finansowanie od inwestorów na
Giełda Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
2024-05-29 | 10:30

Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?

Spółki amerykańskie reprezentowane w indeksie S&P 500 notowały wyniki lepsze od oczekiwań; tymczasem w europejskim indeksie Stoxx 600 również jest poprawa, ale niejednorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.