Ultimate Fishing Simulator będzie dostępny w Chinach
Ultimate Fishing Simulator, najbardziej rozbudowany symulator wędkarstwa, wydany przez Ultimate Games, już wkrótce będzie dostępny na terytorium Chińskiej Republiki Ludowej. To efekt podpisanej umowy polskiego Studia z dystrybutorem europejskich gier wysokiej jakości dedykowanych na rynek chiński – Silk Road Games SA. UFS jest aktualnie w fazie dostosowywania pod wymogi największego rynku gier wideo na świecie. Ultimate Games obecne pracuje nad sequelem gry – Ultimate Fishing Simulator 2.
- Ultimate Fishing Simulator nieustannie cieszy się ogromną popularnością wśród graczy. Początkowo, gra ukazała się w wersji dedykowanej urządzeniom mobilnym, rok później zadebiutowała na PC, a w kolejnych latach także na konsolach. Teraz – dzięki podpisanej umowie ze Silk Road Games – ma szanse podbić rynek chiński. Jestem przekonany, że doświadczony partner pozwoli sprawnie i zgodnie z regulacjami umieszczania gier w Chinach, udostępnić UFS na największym rynku gier wideo na świecie. Silk Road Games blisko współpracuje z Liaoling Electronic Publishing House, które jest częścią największej giełdowej chińskiej firmy wydawniczej notowanej na szanghajskiej giełdzie – Liaoning publising – mówi Rafał Jelonek, COO Ultimate Games.
Obecnie trwają prace, których celem jest dostosowywanie projektu pod wymogi chińskiego rynku, niedługo rozpocznie się certyfikacja tytułu. Szczegółowe informacje dotyczące daty premiery oraz ceny zostaną opublikowane w późniejszym terminie.
Ultimate Fishing Simulator powstał z myślą o dostarczeniu graczom jak najbardziej rozbudowanego symulatora, który zadowoli nie tylko doświadczonych wędkarzy, ale także pozwoli czerpać radość z grania osobom, które nigdy nie miały styczności z wędkarstwem. W UFS gracz może wędkować na spławik, grunt, spinning, czy muchę. Dodatkowo do dyspozycji graczy została oddana metoda podlodowa, trolling, czy surf-casting. Co ciekawe, w Ultimate Fishing Simulator znajdują się także zmienne warunki pogodowe oraz pełen cykl dnia i nocy.
PC-towa wersja gry sprzedała się w liczbie 210 tys. kopii, sprzedaż płatnych dodatków do gry (DLC) przekroczyła 270 tys. W projekcie dostępnych jest 180 elementów wyposażenia wędkarskiego oraz blisko 120 realistycznych modeli 3D ryb z całego świata. Projekt ma 94 proc. pozytywnych recenzji na platformie Steam.
Ultimate Games obecne pracuje nad sequelem gry. Zaawansowany symulator wędkarstwa będzie także dostępny w wersji na konsole nowe generacji. – Liczymy, że UFS2 odniesie podobny lub nawet większy sukces niż dostępna obecnie wersja. Mamy już portfolio graczy, którzy z niecierpliwością czeka na kontynuację wędkarskich wyzwań w zupełnie nowej odsłonie. UFS2 zaoferuje nowe lokalizacje, metody połowu, gatunki ryb, czy systemem walki – będzie o wiele większą grą od UFS o dwukrotnie większym budżecie. Szacujemy, że koszt produkcji tytułu wyniesie ok. 500 tys. zł – dodaje Rafał Jelonek.
UFS2 w dniu premiery ukaże się na wszystkich dostępnych platformach. Wcześniej spółka udostępni grę w wersji Early Access.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.