Ultimate Games zapowiada sequel gry Thief Simulator

Ultimate Games, notowany na GPW producent i dystrybutor gier na PC, konsole oraz urządzenia mobilne, zapowiedziało drugą część Thief Simulator – bestsellerowego miksu skradanki, gry przygodowej i symulatora. Gra zadebiutuje na PC w 2022 r., a w kolejnym ma być dostępna także na PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S i Nintendo Switch. Twórcy szykują wiele ulepszeń i nowych możliwości. We wtorek Ultimate Games podjęło uchwałę w zakresie aktualizacji polityki dywidendowej. Spółka chce przeznaczyć na ten cel 63 proc. zysku netto. Decyzję o tym podejmie Zwyczajne Walne Zgromadzenie.
- Z radością ogłaszamy kontynuację popularnej gry Thief Simulator. W nowej odsłonie pojawią się trzy zróżnicowane lokacje z wieloma obiektami, nowe cele i umiejętności, dzięki którym graczom z pewnością nie zabraknie emocji. Liczymy, że najnowsza wersja gry spotka się z równie dużym zainteresowaniem, co pierwsza część. Warto przypomnieć, że Thief Simulator zadebiutował w 2018 r. i uzyskał 85 proc. pozytywnych recenzji na platformie Steam. Gra odniosła także sukces sprzedażowy. Do tej pory tytuł w wersji na PC i konsoli nabyło ponad 1,6 mln graczy. Widzimy duży potencjał w najnowszej produkcji z tej serii – mówi Mateusz Zawadzki, prezes zarządu Ultimate Games.
W Thief Simulator 2 gracz weźmie udział w licznych nielegalnych wyzwaniach, takich jak rabunek domów, banków, restauracji, czy samochodów. Premiera gry na PC planowana jest w 2022 r. Rok później przewidywany jest debiut tytułu na konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S i Nintendo Switch.
Ultimate Games pełni w projekcie rolę wydawcy, producentem Thief Simulator 2 jest MrCiastku.
We wtorek spółka podjęła uchwałę w zakresie aktualizacji polityki dywidendowej. Ultimate Games chce przeznaczyć na ten cel 10,46 mln zł, co stanowi 63 proc. zysku netto. Wypłata dywidendy planowana jest 21 czerwca br.
W 2020 r. Ultimate Games osiągnęło najwyższe w historii wyniki finansowe. W raportowanym okresie spółka odnotowała przychody ze sprzedaży na poziomie 15,4 mln zł, co stanowi dwukrotny wzrost w porównaniu do wyniku z 2019 roku. Zysk netto za 2020 r. wyniósł 16,7 mln zł.
Harmonogram studia na 2021 r. zakłada premiery wielu produkcji na Nintendo Switch, m.in. Mr Prepper, Drug Dealer Simulator, Car Mechanic Simulator 18 oraz na wszystkie konsole – Mr Prepper, UBOAT, czy Builders of Egypt.
Spółka pracuje nad swoim największym projektem w Grupie Kapitałowej Ultimate Games, symulatorem polowań – Ultimate Fishing Simulator. Szacowany budżet gry wynosi od 3 do 5 mln zł. Tytuł dostępny będzie w pierwszej kolejności na PC. W późniejszym etapie planowane jest dostosowanie gry do wymagań konsoli oraz urządzeń wirtualnej rzeczywistości.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.