Komunikaty PR

Vixa Games S.A. na konferencji Invest Cuffs 2021

2021-04-15  |  14:00
Biuro prasowe

Vixa Games, prezentuje swoje gry na konferencji zrzeszającej branżę rynku inwestycyjnego Invest Cuffs 2021. Model biznesowy studia zakłada wydawanie co najmniej dwóch średniobudżetowych gier z segmentu indie premium rocznie. W tym roku do sprzedaży trafić mają The Crackpet Show oraz Love Colors na Nintendo Switch i PC. Z przedstawicielami Vixa Games można porozmawiać w wirtualnym centrum kongresowym, dostępnym na stronie investcuffs.pl.

- Udział w tegorocznej edycji Invest Cuffs jest dla nas jedną z form dotarcia do nowych inwestorów i potencjalnych partnerów biznesowych. Podczas wydarzenia można odwiedzić nasze stoisko zlokalizowane na III piętrze e-targowej strefy. Mam również przyjemność reprezentować spółkę w panelu dyskusyjnym dotykającym szeroko pojętej tematyki związanej z rozwojem polskiego i światowego sektora gamedev, który zostanie wyemitowany 18 kwietnia na oficjalnej stronie konferencji – mówi Juliusz Mićko, prezes zarządu Vixa Games.

Vixa Games powiązana kapitałowo z firmą Scalac sp. z o.o., specjalizującą się w usługach tworzenia oprogramowania komputerowego, działa od ponad czterech lat. Wyodrębnienie niezależnego zespołu deweloperskiego, dedykowanego produkcji gier komputerowych, nastąpiło w efekcie rozwoju produktów z tego segmentu oraz zwiększania składu osobowego zespołu. W lutym br. studio zostało zarejestrowane w formie spółki akcyjnej, co jest związane z planami debiutu na rynku NewConnect.

Obecnie producent i wydawca koncentruje się na przygotowaniu gier, których premiery mają odbyć się jeszcze w tym roku. Wśród zapowiedzianych tytułów są The Crackpet Show oraz Love Colors, które będą dystrybuowane w wersji na Nintendo Switch i PC.

Do końca 2022 roku spółka planuje posiadać od czterech do sześciu gier z tego segmentu w swoim portfolio.

- Dążmy do tego aby nasze produkcje kojarzyły się z casualowym i rekreacyjnym formatem, który nie wymaga od gracza poświęcenia dużej ilości czasu. Jednocześnie segment indie premium jest największą i najbardziej atrakcyjną niszą dla studiów takich jak nasze. Nie wykluczamy, że z czasem zaczniemy tworzyć tytuły o większej skali, ale są to plany z dłuższą perspektywą realizacji – mówi Juliusz Mićko.

Targi Invest Cuffs 2021 potrwają do 18 kwietnia. Udział w wydarzeniu jest całkowicie bezpłatny i nie wymaga rejestracji. 

Dzisiaj o godzinie 11:00 na facebookowym fan page spółki odbędzie się webinar z prezesem zarządu spółki – Juliuszem Mićko oraz Pawłem Zajączkowskim – Koordynatorem Funduszy Europejskich.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.