Komunikaty PR

Vixa Games zawarła umowę wydawniczą z Qubic Games

2021-09-14  |  09:15
Biuro prasowe

 

Tytuł z portfolio produkcyjnego Vixy Games – Love Colors, 17 września trafi na PC i konsole Nintendo Switch. Za wydanie gry na japońską konsolę odpowiada spółka Qubic Games. Cenę projektu ustalono na 3,99 USD. W pierwszej połowie 2022 roku Vixa Games planuje debiut na rynku NewConnect. Wcześniej studio rozważa przeprowadzenie emisji akcji.

- Qubic Games, notowane na NewConnect studio z wieloletnim doświadczeniem, które tworzy gry oraz dystrybuuje tytuły na wybrane platformy, w tym głównie na Nintendo Switch, będzie odpowiedzialne za wydanie gry Love Colors. W portfolio wydawniczym spółki jest m.in. Coloring Book, tytuł o wielomilionowym zasięgu na japońską konsolę, który gatunkiem nawiązuje do Love Colors. Cieszymy się, że nasza produkcja zostanie wydana przez tak doświadczonego partnera. Liczymy, że wiedza studia przełoży się na wysoką jakość projektu i dotarcie do szerokiego grona odbiorców, zainteresowanych tego typu produkcjami – mówi Juliusz Mićko, prezes zarządu Vixa Games.  

Od 17 września gra będzie dostępna na Nintendo Switch w Europie i w Ameryce oraz globalnie na PC na platformie Steam.

- W momencie premier udostępnimy także dwa płatne dodatki (DLC). Cena na Nintendo Switch dla wersji podstawowej została ustalona na 3,99 USD, pojedynczy DLC – 2,49 USD lub 3,99 USD w przypadku zakupu dwóch dodatków jednocześnie. Ceny na komputerach osobistych będą zbliżone do tych z konsoli – dodaje Juliusz Mićko.

Love Colors to relaksująca wirtualna kolorowanka w klimacie mindfulness i stylistyce pixel artu. W rozgrywce może jednocześnie uczestniczyć  czterech graczy.

- W wersji podstawowej oddamy do dyspozycji graczy aż 150 kolorowanek, które charakteryzuje zróżnicowany poziom trudności. Do wyboru będzie  10 obszarów  tematycznych, m.in. zabawne potwory, pyszne potrawy i napoje, stylowe ubrania. Liczymy, że ponadczasowa mechanika gry spotka się z dużym zainteresowaniem w środowisku graczy, które będzie mieć przełożenie na wysokie wyniki sprzedaży – podsumowuje Juliusz Mićko.

Vixa Games rozważa przeprowadzenie emisji akcji, z której chce pozyskać od inwestorów kwotę do 3 mln zł. Środki te przeznaczy m.in. na realizację nowych gier indie premium, sfinalizowanie aktualnych projektów, tzn. The Crackpet Show, Horrorchero i Caravan oraz rozbudowę wewnętrznych zespołów studia.

Jednocześnie studio pracuje nad autorską produkcją The Crackpet Show. Podczas Game Night, wydarzenia towarzyszącego Gamescom 2021, największym europejskim targom gier, Vixa Games zaprezentowała tytuł graczom oraz potencjalnym partnerom biznesowym. PC-towa wersja The Crackpet Show ma być dostępna w trybie early access w czwartym kwartale br. Premiera pełnej wersji tytułu na PC, Nintendo Switch, Xbox oraz PlayStation planowana jest w 2022 r.

W pierwszej połowie 2022 r. Vixa Games chce dołączyć do rynku NewConnect.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto Biuro prasowe
2024-08-19 | 09:35

SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto

Polski producent deeptechowego hardware’u – SYGNIS SA – w pierwszej połowie br. wypracował ponad 4,8 mln zł przychodów ze sprzedaży netto. Notowana na rynku NewConnect
Giełda Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.
2024-08-19 | 09:20

Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.

Ponad 91 proc. wzrostu przychodów ze sprzedaży produktów w pierwszym półroczu 2024 r., w porównaniu r/r, odnotował notowany na rynku NewConnect producent i wydawca
Giełda Cherrypick Games notuje 1,4 mln przychodów w pierwszej połowie 2024 r.
2024-08-09 | 11:00

Cherrypick Games notuje 1,4 mln przychodów w pierwszej połowie 2024 r.

Warszawski deweloper koncentruje się na najnowszej grze Angst: A Tale of Survival Cherrypick Games, notowany na NewConnect producent i wydawca gier, wypracował w pierwszej połowie 2024 roku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Mimo wybudowania ponad miliona mieszkań w ciągu dekady warunki mieszkaniowe Polaków się nie poprawiają. Rządowe programy też nie przynoszą rezultatów

Polacy wciąż wolą posiadać mieszkanie lub dom na własność, niż wynajmować lokum. Wciąż jednak wielu z nich nie może sobie pozwolić na zakup mieszkania, a ubiegłoroczny program Bezpieczny Kredyt 2 proc. dodatkowo wywindował ceny nieruchomości. Mimo wybudowania w ostatniej dekadzie ponad miliona mieszkań popyt wciąż przewyższa podaż. W dodatku brakuje kompleksowych badań pokazujących rzeczywistą skalę niedoboru lokali mieszkalnych. Zdaniem Adama Czerniaka z Polityki Insight rozwiązanie problemów mieszkaniowych wymaga złożonych działań na różnych poziomach i kierowanych do różnych grup na rynku.

Infrastruktura

Polska nie może się uwolnić od węgla. Wszystko przez brak inwestycji w modernizację sieci elektroenergetycznych

W Polsce ponad połowa linii elektroenergetycznych jest starsza niż 30 lat, a spory odsetek ma już ponad pół wieku. To powoduje coraz większe utrudnienia w zakresie możliwości przyłączania odnawialnych źródeł energii – dane URE pokazują, że liczba odmów przyłączenia do sieci z każdym rokiem znacząco rośnie. Pogarszają się też parametry sieciowe, ale – jak wskazuje NIK – pomimo to modernizacja sieci wciąż postępuje zbyt wolno. Tymczasem bez zdecydowanych inwestycji w tę infrastrukturę rozwój odnawialnych źródeł energii w Polsce nie przyspieszy i nie będzie mowy o uwolnieniu gospodarki od węgla.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.