Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall wzbogacony o tryb Hardcore Mode
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
Największy tytuł Carbon Studio – Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall, został wzbogacony o tryb Hardcore Mode. Nowa funkcjonalność ma za zadanie pogłębić motyw przetrwania w grze, a także udoskonalić tryb śledzenia ruchu oraz dopracować system walki. Twórcy tytułu udostępnili także nowy trailer gry, ukazujący przygodę fantasy w mieszanej rzeczywistości (Mixreality). Aktualnie Studio pracuje nad udoskonalaniem gry Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall i adaptacją tytułu na gogle Meta Quest/Oculus Quest oraz nowym projektem o roboczej nazwie VRSlasher. W 2022 roku Carbon Studio planuje przeniesienie notowań z NewConnect na główny parkiet GPW w Warszawie. Aktualnie Spółka pracuje nad Prospektem Emisyjnym.
- Zaledwie miesiąc od premiery naszego flagowego tytułu – Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall – wzbogacamy projekt o tryb Hardcore Mode. Jest to tryb rozgrywki o wyższym poziomie trudności dla bardziej wymagających graczy, którzy chcą poddać swoje umiejętności wyjątkowemu testowi. Główną różnicą między Hardcore Mode, a klasyczną rozgrywką jest dodanie licznych utrudnień, tj. brak widocznych wskaźników życia przeciwników, wskaźników parowania, możliwości pomijania wspinaczki, czy zwiększenie otrzymywanych obrażeń zadawanych przez wrogów, którzy od teraz będą atakowali nas w grupach. Najwytrwalsi gracze, którzy podołają zadaniu, z pewnością staną się ulubieńcami naszego community. Dodaliśmy także wzbogacony tryb śledzenia ruchu, dopracowany system walki, a także nowe oświetlenie i dźwięki, które mocno działają na podprogowe doznania graczy. Liczymy, że dzięki temu projekt jeszcze mocniej zaciekawi obecnych fanów Krainy Śmiertelników, a także zainteresuje nową grupę odbiorców, co w konsekwencji pozytywnie przełoży się na wyniki sprzedażowe gry – mówi Aleksander Caban, członek zarządu Carbon Studio. – Przy tej okazji uruchamiamy najnowszy trailer gry, który ukazuje naszą rozgrywkę w ciekawym ujęciu mieszanej rzeczywistości (MR) – dodaje Aleksander Caban.
Premiera Warhammer Age of Sigmar – Tempestfall, w wersji na PC VR, odbyła się 17 listopada br. Prace przy projekcie wspierał właściciel IP – globalny producent gier bitewnych – Games Workshop. Tytuł dostępny jest w 9 wersjach językowych. Tempestfall to także pierwszy projekt z uniwersum Warhammer Age of Sigmar, który został osadzony w technologii wirtualnej rzeczywistości.
Carbon Studio pełni przy projekcie zarówno rolę producenta, jak i wydawcy.
- Nie zwalniamy tempa. Chcemy by projekt Warhammer Age of Sigmar Tempestfall był na bieżąco rozwijany. Następnym krokiem będzie wprowadzenie tytułu na gogle Meta Quest/Oculus Quest. To właśnie w goglach OQ pokładamy największe nadzieje, już niedługo podamy więcej informacji związanych z grą na tę platformę. Pracujemy także nad tym by projekt docelowo dostępny był na rynku chińskim, który ma swój gigantyczny potencjał – dodaje Aleksander Caban.
Aktualnie Studio pracuje nad nowo ogłoszonym tytułem o roboczej nazwie VRSlasher, który aktualnie znajduje się w fazie prototypowania. Ogłoszenie docelowej nazwy i budżetu gry planowane jest w przyszłym roku.
W 2022 roku Carbon Studio planuje przeniesienie notowań z NewConnect na główny parkiet GPW w Warszawie. Obecnie Spółka przygotowuje Prospekt Emisyjny.
Najnowszy Mixed Reality trailer gry: https://youtu.be/EGFnjhp6su8
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.