Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall wzbogacony o tryb Hardcore Mode
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
Największy tytuł Carbon Studio – Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall, został wzbogacony o tryb Hardcore Mode. Nowa funkcjonalność ma za zadanie pogłębić motyw przetrwania w grze, a także udoskonalić tryb śledzenia ruchu oraz dopracować system walki. Twórcy tytułu udostępnili także nowy trailer gry, ukazujący przygodę fantasy w mieszanej rzeczywistości (Mixreality). Aktualnie Studio pracuje nad udoskonalaniem gry Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall i adaptacją tytułu na gogle Meta Quest/Oculus Quest oraz nowym projektem o roboczej nazwie VRSlasher. W 2022 roku Carbon Studio planuje przeniesienie notowań z NewConnect na główny parkiet GPW w Warszawie. Aktualnie Spółka pracuje nad Prospektem Emisyjnym.
- Zaledwie miesiąc od premiery naszego flagowego tytułu – Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall – wzbogacamy projekt o tryb Hardcore Mode. Jest to tryb rozgrywki o wyższym poziomie trudności dla bardziej wymagających graczy, którzy chcą poddać swoje umiejętności wyjątkowemu testowi. Główną różnicą między Hardcore Mode, a klasyczną rozgrywką jest dodanie licznych utrudnień, tj. brak widocznych wskaźników życia przeciwników, wskaźników parowania, możliwości pomijania wspinaczki, czy zwiększenie otrzymywanych obrażeń zadawanych przez wrogów, którzy od teraz będą atakowali nas w grupach. Najwytrwalsi gracze, którzy podołają zadaniu, z pewnością staną się ulubieńcami naszego community. Dodaliśmy także wzbogacony tryb śledzenia ruchu, dopracowany system walki, a także nowe oświetlenie i dźwięki, które mocno działają na podprogowe doznania graczy. Liczymy, że dzięki temu projekt jeszcze mocniej zaciekawi obecnych fanów Krainy Śmiertelników, a także zainteresuje nową grupę odbiorców, co w konsekwencji pozytywnie przełoży się na wyniki sprzedażowe gry – mówi Aleksander Caban, członek zarządu Carbon Studio. – Przy tej okazji uruchamiamy najnowszy trailer gry, który ukazuje naszą rozgrywkę w ciekawym ujęciu mieszanej rzeczywistości (MR) – dodaje Aleksander Caban.
Premiera Warhammer Age of Sigmar – Tempestfall, w wersji na PC VR, odbyła się 17 listopada br. Prace przy projekcie wspierał właściciel IP – globalny producent gier bitewnych – Games Workshop. Tytuł dostępny jest w 9 wersjach językowych. Tempestfall to także pierwszy projekt z uniwersum Warhammer Age of Sigmar, który został osadzony w technologii wirtualnej rzeczywistości.
Carbon Studio pełni przy projekcie zarówno rolę producenta, jak i wydawcy.
- Nie zwalniamy tempa. Chcemy by projekt Warhammer Age of Sigmar Tempestfall był na bieżąco rozwijany. Następnym krokiem będzie wprowadzenie tytułu na gogle Meta Quest/Oculus Quest. To właśnie w goglach OQ pokładamy największe nadzieje, już niedługo podamy więcej informacji związanych z grą na tę platformę. Pracujemy także nad tym by projekt docelowo dostępny był na rynku chińskim, który ma swój gigantyczny potencjał – dodaje Aleksander Caban.
Aktualnie Studio pracuje nad nowo ogłoszonym tytułem o roboczej nazwie VRSlasher, który aktualnie znajduje się w fazie prototypowania. Ogłoszenie docelowej nazwy i budżetu gry planowane jest w przyszłym roku.
W 2022 roku Carbon Studio planuje przeniesienie notowań z NewConnect na główny parkiet GPW w Warszawie. Obecnie Spółka przygotowuje Prospekt Emisyjny.
Najnowszy Mixed Reality trailer gry: https://youtu.be/EGFnjhp6su8

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.