Komunikaty PR

WeirdFish udostępnił trailer i kartę Steam gry Oddyssey: Your Space, Your Way

2021-03-10  |  09:30
Biuro prasowe

 

WeirdFish, niezależny producent gier wideo, specjalizujący się w projektach Sandbox (otwarty świat), udostępnił pierwszy trailer i kartę Steam swojej autorskiej produkcji. Oddyssey: Your Space, Your Way to kosmiczna propozycja rozgrywki, podczas której gracz będzie odkrywać galaktyczną przestrzeń. Tytuł będzie dostępny w pierwszej kolejności na PC, docelowo także w wersji na konsole. Premiera gry w trybie early access planowana jest w połowie br. WeirdFish chce w 2021 roku dołączyć do spółek notowanych na NewConnect.

- Po wielu miesiącach przygotowań jesteśmy gotowi, aby uchylić rąbka tajemnicy i podzielić się z graczami naszym pierwszym trailerem autorskiej produkcji Oddyssey: Your Space, Your Way. Na platformie Steam jest już dostępna karta naszego projektu. Podczas rozgrywki zabierzemy graczy w podróż w poszukiwaniu nieznanej planety. Mamy nadzieję, że nasza kosmiczna propozycja spodoba się odbiorcom i zyska wśród nich pozytywne opinie – mówi Marek Soból, prezes zarządu WeirdFish SA. – Wizja galaktyki przedstawiona w produkcji zrodziła się ze wspólnych pomysłów i wiedzy zespołu. Mamy nadzieję, że eksploracja galaktyki dostarczy graczom niezapomnianych wrażeń. Oddyssey: Your Space, Your Way to nasz flagowy projekt, którego budżet, wraz z działaniami marketingowymi, wynosi ok. 8 mln zł  – dodaje Marek Soból.

Rozgrywka obejmuje podróż statkiem kosmicznym, podczas której gracz zmierzy się z wieloma wyzwaniami – będzie odpowiedzialny nie tylko za siebie, ale również swoich współtowarzyszy.

- Oddyssey: Your Space, Your Way ma być angażującą odbiorcę propozycją, w której będzie on walczyć o przetrwanie nie tylko swoje, ale także wszystkich uczestników lotu. Mechanika obejmuje m.in. zdobywanie pożywienia, poszukiwanie niezbędnych surowców, czy pokonywanie trudności, takich jak zwalczanie awarii. Tytuł we wczesnym dostępie, trafi do sprzedaży w połowie br. W pierwszej kolejności udostępnimy grę na PC, następnie dostosujemy ją do wersji konsolowych – dodaje Marek Soból.

Wydawcą projektu jest 505 Games, globalny wydawca i dystrybutor gier, należący do koncernu Digital Bros. Biznesowy partner polskiego studia, uznany przez portal Metacritic za najlepszego wydawcę, zajmie się również promocją autorskiej gry WeirdFish.

W 2021 roku WeirdFish planuje debiut na NewConnect.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.