Woodland Games zaprezentuje prolog pierwszej autorskiej gry - Hell Architect
9 czerwca na platformie Steam ukaże się Hell Architect Prologue z portfolio studia Woodland Games, producenta gier wideo na PC i konsole z Grupy PlayWay. Wydawcą tytułu jest włoska firma Leonardo Interactive. Premiera gry w pełnej wersji na komputery stacjonarne planowana jest w trzecim kwartale br. W przygotowaniu są również inne autorskie produkcje spółki, m.in. Autopsy Simulator oraz Taxi Simulator.
- Już niebawem, 9 czerwca zaprezentujemy prolog naszej pierwszej autorskiej produkcji Hell Architect. W prologu pojawią się, m.in.: tryb sandbox oraz jeden scenariusz, w którym gracz ma za zadanie wybudować posąg Belzebuba. Oprócz tego zwiększyliśmy względem dema maksymalną liczbę grzeszników z 5 do 10, dodaliśmy postać Legendy – Nerona oraz zastosowaliśmy głos lektora. Dodatkowo wdrożyliśmy zmiany sugerowane przez społeczność graczy. Prolog zostanie udostępniony w 11 językach. Na 2 tygodnie przed debiutem prologu Hell Architect, tytuł uplasował się w rankingu popularnych nadchodzących premier – mówi Paweł Kozakowski, prezes Woodland Games.
Hell Architect to produkcja, która łączy dwa tryby – sandbox oraz fabularny. W rozgrywce piekielna stylistyka przeplata się z humorystycznymi elementami. Wśród głównych zadań, z którymi zmierzy się gracz będzie m.in. zarządzanie piekłem, kreowanie jego czeluści i wymierzanie kar grzesznikom. Inspiracją dla produkcji była znana seria Dungeon Keeper. Premiera gry planowana jest w III kw. br. na PC.
– Obecnie jesteśmy na zaawansowanym etapie prac nad pełną wersją gry, która będzie znacznie bardziej rozbudowana niż prolog – oddamy w ręce graczy aż sześć scenariuszy, z których każdy zaangażuje ich na około 8 godzin rozrywki. W perspektywie długofalowej planujemy cały czas rozwijać fabułę, poprzez dodawanie płatnych oraz darmowych dodatków DLC, w podziale na standardowe oraz sezonowe – dodaje Paweł Kozakowski.
Premiera pełnej wersji Hell Architect planowana jest w III kw. br. na PC.
Woodland Games współpracuje przy realizacji akustyki do gry z kompozytorem Pawłem Błaszczakiem. Muzyk tworzył ścieżki dźwiękowe do popularnych gier wideo, m.in. Dead Island, Dying Light, Call of Juarez Trilogy oraz współpracował przy muzycznej aranżacji Wiedźmina 3: Dziki Gon.
Wydawcą Hell Architect będzie włoska firma Leonardo Interacitve, która odpowiada m.in. za wydanie gier Dry Drowning oraz przygodówki typu point and click Willy Morgan and the Curse of Bone Town. Leonardo Interactive jest także właścicielem wydawnictwa VLG.
Studio ma w planach premiery tytułów, takich jak Autopsy Simulator w IV kw. br. oraz Taxi Simulator w 2022 r.
Docelowo wybrane gry mają być również portowane na konsole Nintendo Switch, PS, Xbox One, urządzenia VR i nośniki mobilne.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.