Woodland Games zaprezentuje prolog pierwszej autorskiej gry - Hell Architect
9 czerwca na platformie Steam ukaże się Hell Architect Prologue z portfolio studia Woodland Games, producenta gier wideo na PC i konsole z Grupy PlayWay. Wydawcą tytułu jest włoska firma Leonardo Interactive. Premiera gry w pełnej wersji na komputery stacjonarne planowana jest w trzecim kwartale br. W przygotowaniu są również inne autorskie produkcje spółki, m.in. Autopsy Simulator oraz Taxi Simulator.
- Już niebawem, 9 czerwca zaprezentujemy prolog naszej pierwszej autorskiej produkcji Hell Architect. W prologu pojawią się, m.in.: tryb sandbox oraz jeden scenariusz, w którym gracz ma za zadanie wybudować posąg Belzebuba. Oprócz tego zwiększyliśmy względem dema maksymalną liczbę grzeszników z 5 do 10, dodaliśmy postać Legendy – Nerona oraz zastosowaliśmy głos lektora. Dodatkowo wdrożyliśmy zmiany sugerowane przez społeczność graczy. Prolog zostanie udostępniony w 11 językach. Na 2 tygodnie przed debiutem prologu Hell Architect, tytuł uplasował się w rankingu popularnych nadchodzących premier – mówi Paweł Kozakowski, prezes Woodland Games.
Hell Architect to produkcja, która łączy dwa tryby – sandbox oraz fabularny. W rozgrywce piekielna stylistyka przeplata się z humorystycznymi elementami. Wśród głównych zadań, z którymi zmierzy się gracz będzie m.in. zarządzanie piekłem, kreowanie jego czeluści i wymierzanie kar grzesznikom. Inspiracją dla produkcji była znana seria Dungeon Keeper. Premiera gry planowana jest w III kw. br. na PC.
– Obecnie jesteśmy na zaawansowanym etapie prac nad pełną wersją gry, która będzie znacznie bardziej rozbudowana niż prolog – oddamy w ręce graczy aż sześć scenariuszy, z których każdy zaangażuje ich na około 8 godzin rozrywki. W perspektywie długofalowej planujemy cały czas rozwijać fabułę, poprzez dodawanie płatnych oraz darmowych dodatków DLC, w podziale na standardowe oraz sezonowe – dodaje Paweł Kozakowski.
Premiera pełnej wersji Hell Architect planowana jest w III kw. br. na PC.
Woodland Games współpracuje przy realizacji akustyki do gry z kompozytorem Pawłem Błaszczakiem. Muzyk tworzył ścieżki dźwiękowe do popularnych gier wideo, m.in. Dead Island, Dying Light, Call of Juarez Trilogy oraz współpracował przy muzycznej aranżacji Wiedźmina 3: Dziki Gon.
Wydawcą Hell Architect będzie włoska firma Leonardo Interacitve, która odpowiada m.in. za wydanie gier Dry Drowning oraz przygodówki typu point and click Willy Morgan and the Curse of Bone Town. Leonardo Interactive jest także właścicielem wydawnictwa VLG.
Studio ma w planach premiery tytułów, takich jak Autopsy Simulator w IV kw. br. oraz Taxi Simulator w 2022 r.
Docelowo wybrane gry mają być również portowane na konsole Nintendo Switch, PS, Xbox One, urządzenia VR i nośniki mobilne.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa
Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.
Przemysł spożywczy
UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.
Prawo
Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.