Woodpecker.co zadebiutuje na NewConnect 14 września
Woodpecker.co S.A., spółka technologiczna oferująca aplikację pełniącą rolę inteligentnego asystenta sprzedaży B2B, jest o krok od debiutu na rynku NewConnect. Giełda Papierów Wartościowych zatwierdziła Dokument Informacyjny spółki i podjęła uchwałę w sprawie wprowadzenia akcji serii A Woodpecker.co S.A. do Alternatywnego Systemu Obrotu NewConnect. Debiut na tzw. małej giełdzie został zaplanowany na 14 września br. W procesie wprowadzenia akcji do obrotu, w roli Autoryzowanego Doradcy, Spółkę wspiera INC S.A.
Debiut Woodpecker.co odbędzie się 14 września o godzinie 13:00. Do obrotu zostaną wprowadzone akcje serii A. Uroczystość będzie również transmitowana w kanałach społecznościowych Giełdy Papierów Wartościowych.
- Jesteśmy w pełni gotowi na wejście na NewConnect. Dynamicznie rozwijamy działalność, co odzwierciedlają wyniki finansowe i notowane z kwartału na kwartał wzrosty przychodów. Z niecierpliwością czekamy na uroczystość debiutu - wierzymy, że inwestorzy docenią nasze perspektywy rozwoju i pomogą nam w sfinansowaniu planów biznesowych firmy. – mówi Mateusz Tarczyński, prezes zarządu Woodpecker.co.
W I półroczu spółka odnotowała ponad 3-krotnie wyższy rdr. zysk netto, który wyniósł przeszło 1 mln zł. Z kolei przychody osiągnęły wartość ponad 6,5 mln zł, co oznacza wzrost o blisko 34 proc. rdr.
Woodpecker.co S.A. oferuje oprogramowanie w modelu SaaS ułatwiające pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji poprzez automatyzację czasochłonnych procesów związanych z komunikacją biznesową. Narzędzie znajduje zastosowanie m.in. w procesie aktywnej sprzedaży, pozyskiwania partnerów i rekrutacji pracowników. W czerwcu br. przeprowadzona została publiczna oferta sprzedaży akcji spółki przez jej akcjonariuszy o łącznej wartości 11 mln zł.
- Model SaaS w którym działamy pomaga nam z powodzeniem skalować biznes, a konsekwentnie realizowana strategia rozwoju oraz potencjał rynku sales automation pozwalają optymistycznie patrzeć w przyszłość. Debiut na NewConnect to dla nas pierwszy krok na rynku kapitałowym. Na przełomie 2022 i 2023 r. chcielibyśmy przenieść się na Główny Rynek GPW. Oczekujemy, że ten cel uda nam się osiągnąć. – dodaje Mateusz Tarczyński.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.