Komunikaty PR

Zarabiaj na giełdzie w USA

2021-05-20  |  15:37
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Koszyczek
Agencja Face It!

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl

Współczesny świat wymaga od inwestorów kreatywności, poszukiwania nowych rozwiązań, także poza rodzimym krajem. Jednym z nich jest inwestowanie na zagranicznych giełdach.

 

Wiele osób zastanawia się, jak, gdzie i kiedy ulokować swoje oszczędności, aby nie straciły na wartości, zjedzone przez inflację czy opłaty bankowe. Problem ten zarówno dotyczy krezusów, obracających milionami, jak i zwykłych zjadaczy chleba, posiadających skromne pieniądze.

 

A może giełda w USA?                                                                                                      

Okazuje się, że opłacalnym sposobem na pomnażanie oszczędności może być inwestowanie na amerykańskiej giełdzie, największym rynku kapitałowym na świecie, który stale się rozwija. Co ciekawe, na polskim rynku od 11 lata działa firma Stoksoft z Gdyni, która kompleksowo edukuje inwestorów, jak dobrze zarobić na nowojorskim parkiecie.


- Ci, którzy zdecydują się na inwestycje na amerykańskim rynku kapitałowym mogą mieć tylko dwa problemy: ogrom możliwości wyboru i czas filtrowania najlepszych ofert do inwestycji. Posiadając narzędzia komputerowe można je jednak szybko rozwiązać. Jednym kliknięciem wybieramy od kilku do kilkunastu walorów, które analizujemy pod kątem opłacalności inwestowania. Cała operacja zajmuje kilkanaście minut – przekonuje Paweł Zakrzewski, CEO Stoksoft.

 

Nie musisz być ekspertem

 

Oferta Stoksoft jest interesująca z jeszcze jednego powodu. Okazuje się, że osiąganie zysku na amerykańskiej giełdzie nie wymaga od inwestorów spędzania wielu godzin w poszukiwaniu newsów z rynków czy analiz kolejnych doradców i ekspertów. Dodatkowo cały proces jest monitorowany na co tygodniowych spotkaniach inwestorów na żywo.

 

- Tak naprawdę do skutecznego inwestowania wystarczy 1 godzina tygodniowo. Od lat spotykamy się na żywo online w każdy poniedziałek, aby analizować rynek akcji USA, a w czwartki wdrażamy nowe osoby i omawiamy ciekawe tematy dodatkowe. Spotkania są nagrywane od 2016 roku – dodaje Zakrzewski.

 

 

Stoksoft – to społeczność założona 11 lat temu przez Pawła Zakrzewskiego, dzięki której na co dzień ponad 600 osób inwestuje własny kapitał w akcje amerykańskie, a newsletter dociera do prawie 30.000 osób.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It!
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.