Komunikaty PR

Zarabiaj na giełdzie w USA

2021-05-20  |  15:37
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Koszyczek
Agencja Face It!

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl

Współczesny świat wymaga od inwestorów kreatywności, poszukiwania nowych rozwiązań, także poza rodzimym krajem. Jednym z nich jest inwestowanie na zagranicznych giełdach.

 

Wiele osób zastanawia się, jak, gdzie i kiedy ulokować swoje oszczędności, aby nie straciły na wartości, zjedzone przez inflację czy opłaty bankowe. Problem ten zarówno dotyczy krezusów, obracających milionami, jak i zwykłych zjadaczy chleba, posiadających skromne pieniądze.

 

A może giełda w USA?                                                                                                      

Okazuje się, że opłacalnym sposobem na pomnażanie oszczędności może być inwestowanie na amerykańskiej giełdzie, największym rynku kapitałowym na świecie, który stale się rozwija. Co ciekawe, na polskim rynku od 11 lata działa firma Stoksoft z Gdyni, która kompleksowo edukuje inwestorów, jak dobrze zarobić na nowojorskim parkiecie.


- Ci, którzy zdecydują się na inwestycje na amerykańskim rynku kapitałowym mogą mieć tylko dwa problemy: ogrom możliwości wyboru i czas filtrowania najlepszych ofert do inwestycji. Posiadając narzędzia komputerowe można je jednak szybko rozwiązać. Jednym kliknięciem wybieramy od kilku do kilkunastu walorów, które analizujemy pod kątem opłacalności inwestowania. Cała operacja zajmuje kilkanaście minut – przekonuje Paweł Zakrzewski, CEO Stoksoft.

 

Nie musisz być ekspertem

 

Oferta Stoksoft jest interesująca z jeszcze jednego powodu. Okazuje się, że osiąganie zysku na amerykańskiej giełdzie nie wymaga od inwestorów spędzania wielu godzin w poszukiwaniu newsów z rynków czy analiz kolejnych doradców i ekspertów. Dodatkowo cały proces jest monitorowany na co tygodniowych spotkaniach inwestorów na żywo.

 

- Tak naprawdę do skutecznego inwestowania wystarczy 1 godzina tygodniowo. Od lat spotykamy się na żywo online w każdy poniedziałek, aby analizować rynek akcji USA, a w czwartki wdrażamy nowe osoby i omawiamy ciekawe tematy dodatkowe. Spotkania są nagrywane od 2016 roku – dodaje Zakrzewski.

 

 

Stoksoft – to społeczność założona 11 lat temu przez Pawła Zakrzewskiego, dzięki której na co dzień ponad 600 osób inwestuje własny kapitał w akcje amerykańskie, a newsletter dociera do prawie 30.000 osób.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It!
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa

Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.

Przemysł spożywczy

UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.

Prawo

Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.