Zmiany w zarządzie Gaming Factory
Łukasz Bajno zrezygnował z funkcji wiceprezesa Gaming Factory SA, aby móc skoncentrować się na wprowadzeniu na NewConnect spółki z Grupy – Black Rose Projects oraz zadbać o jej dynamiczny rozwój. W Gaming Factory pozostaje jako doradca zarządu. Obie spółki deklarują ścisłą współpracę przy produkcji, wydawaniu oraz portingu gier.
- Przed Black Rose Projects bardzo ważny okres, lada moment złożymy do GPW Dokument Informacyjny. Liczymy na debiut na NewConnect w pierwszej połowie przyszłego roku. Kolejny rok z rzędu wypracowaliśmy zysk netto w wysokości przekraczającej milion złotych, mamy dużo projektów, które przynoszą stabilny dochód, backlog zleceń na ponad rok do przodu i dwie autorskie gry w produkcji. Jesteśmy w pełni gotowi na debiut giełdowy – mówi Łukasz Bajno, prezes zarządu Black Rose Projects.
Aby maksymalnie skoncentrować się na dopełnieniu wszelkich formalności w drodze do upublicznienia spółki oraz jej dalszym rozwoju, Łukasz Bajno, zrezygnował w funkcji wiceprezesa Gaming Factory. Od tej pory będzie pełnił w spółce matce funkcję doradczą oraz wspierał tytuły z jej portfolio.
– Upublicznienie spółki oraz realizacja jakościowych gier wymaga od nas pełnego skupienia, w związku z tym nie jest możliwe zasiadanie w zarządach dwóch spółek giełdowych. Nie oznacza to jednak, że wycofuję się z działalności na rzecz Gaming Factory, pozostaję w spółce w roli doradcy zarządu, jestem przekonany, że nasza współpraca będzie się układała tak samo dobrze jak dotychczas – dodaje Łukasz Bajno.
- Jestem przekonany, że w dłuższej perspektywie nasze inwestycje, zarówno ze strony Gaming Factory, jak również Black Rose Projects przyniosą korzyść akcjonariuszom. Bardzo wierzę w obie te spółki. Po raz kolejny dokupiłem pakiet akcji Gaming Factory. Spółka jest w dobrej kondycji finansowej, mamy kilka projektów blisko ukończenia, a kolejne gry wyglądają coraz bardziej obiecująco – dodaje Mateusz Adamkiewicz.
29 listopada KRS zarejestrował 27 700 akcji zwykłych na okaziciela serii F o wartości nominalnej 0,10 zł każda. Obecnie kapitał zakładowy Gaming Factory wynosi 562.770,00 zł.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.