Komunikaty PR

Zwiastun gry Malone In Nightmares dostępny na platformie Steam

2021-03-22  |  10:30
Biuro prasowe

 

Demolish Games S.A., producent gier z gatunku symulatorów na PC, należący do grupy kapitałowej Ultimate Games, udostępnił w sklepie Steam zwiastun Malone In Nightmares. Spółka nabyła pełne prawa do tytułu w grudniu 2020 roku. Premiera gry platformowej planowana jest w  roku 2021. Demolish Games w lutym z sukcesem zakończyła ofertę publiczną akcji. W ramach emisji spółka pozyskała 1 mln zł na nowe produkcje. Demolish Games planuje dołączyć do rynku NewConnect do końca br.

- Na Steam opublikowaliśmy właśnie zwiastun rozgrywki Malone In Nightmares, którą charakteryzuje surrealistyczny klimat. Mamy nadzieję, że ta oryginalna gra platformowa zyska pozytywne opinie w środowisku graczy. Unikatowa strona wizualna tytułu powstaje w oparciu o prace słynnego polskiego malarza i rysownika – Zdzisława Beksińskiego. Grafiki do gry przygotowuje odręcznie Grupa Who Made This?, która odpowiada za produkcję tytułu – mówi Paweł Dywelski, prezes zarządu Demolish Games.

Podczas rozgrywki gracz wciela się w Malone’a – strachliwego i jednocześnie bardzo kreatywnego chłopca, który musi zmierzyć się ze swoim lękiem do ciemności, kiedy ojciec każe mu zasnąć przy zgaszonym świetle. Produkcja ma podłoże psychologiczne – pozwala zgłębić umysł dziecka i pomóc mu przeżyć nocne koszmary. Inspiracją dla Malone In Nightmares były m.in. kultowe gry wideo: Braid, Celeste, Inside, czy Limbo.

Po procesie preprodukcji, Demolish Games sfinansuje właściwą produkcję gry oraz działania związane z jej promocją. Spółka nie wyklucza, że tytuł będzie portowany na konsole Nintendo Switch, Xbox One i Series S/X, oraz PlayStation 5. Premiera Malone In Nightmares planowana jest w br.

Spółka pracuje aktualnie również nad swoim flagowym projektem z serii Demolish and BuildDemolish and Build 2022. W ramach rozgrywki gracz w roli kierownika firmy budowlanej, będzie przyjmować i wykonywać zlecenia na wyburzenia, zatrudniać personel, obsługiwać maszyny budowlane oraz kupować posiadłości.

- Demolish and Build 2022 jest dla nas obecnie najważniejszym projektem. Cały czas pracujemy nad udoskonalaniem rozgrywki wobec znanej już fabuły z poprzednich serii. Chcemy, aby najnowszy tytuł wyróżniał się mechaniką, dlatego wprowadzamy urozmaicenie w zakresie sterowania pojazdami oraz zarządzania firmą. Skupiamy się także na oprawie wizualnej, kładąc nacisk na jak najdokładniejsze odwzorowanie procesu wyburzania. W Demolish and Build 2022 pojawią się nowe elementy, takie jak np. angażujące gracza zagrożenia prądowe, czy instalacje gazowe, które mogą wybuchnąć – dodaje Paweł Dywelski.

Demolish Games w lutym przeprowadziła ofertę publiczną emisji nowych akcji, w ramach której pozyskała od inwestorów 1 mln zł. Studio przeznaczy środki z emisji na nowe produkcje. Usługę oferowania akcji na rzecz Demolish Games wykonał Dom Maklerski INC S.A.

Studio chce dywersyfikować działalność i wydawać 3-5 gier rocznie, w tym 2 tworzone przez własne zespoły.

Nowe tytuły na komputery stacjonarne wyda Demolish Games, na konsole – Ultimate Games S.A., która jest głównym akcjonariuszem Spółki.

Do końca br. Spółka planuje wprowadzić akcje do obrotu na rynku NewConnect.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Robs Group Logistic podsumowuje I kwartał 2024 r. Biuro prasowe
2024-05-16 | 14:00

Robs Group Logistic podsumowuje I kwartał 2024 r.

Robs Group Logistic SA (RGL), notowana na NewConnect spółka z branży magazynowo – logistycznej, w I kwartale 2024 r. miała 5,67 mln zł przychodów ze sprzedaży,
Giełda BRAK ZDJĘCIA
2024-05-16 | 12:22

Milisystem publikuje wyniki za I kwartał 2024 r.

Milisystem, podmiot z branży obronności i strzelectwa, w minionym kwartale zakończył fazę testową nowych replik broni krótkiej o napędzie elektrycznym, co ma być istotną przewagą konkurencyjną w nadchodzącym sezonie
Giełda Play2Chill z 62-procentowym wzrostem zysku netto w pierwszym kwartale 2024 roku
2024-05-13 | 14:30

Play2Chill z 62-procentowym wzrostem zysku netto w pierwszym kwartale 2024 roku

Warszawski deweloper jeszcze w tym roku planuje dwie premiery gier Ponad 701 tys. zł przychodów netto ze sprzedaży wypracował w pierwszym kwartale br. notowany na NewConnect

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Regionalne

Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes

Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.

Transport

Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze

Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.

Polityka

Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii

Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.