Zwiastun gry Malone In Nightmares dostępny na platformie Steam

Demolish Games S.A., producent gier z gatunku symulatorów na PC, należący do grupy kapitałowej Ultimate Games, udostępnił w sklepie Steam zwiastun Malone In Nightmares. Spółka nabyła pełne prawa do tytułu w grudniu 2020 roku. Premiera gry platformowej planowana jest w roku 2021. Demolish Games w lutym z sukcesem zakończyła ofertę publiczną akcji. W ramach emisji spółka pozyskała 1 mln zł na nowe produkcje. Demolish Games planuje dołączyć do rynku NewConnect do końca br.
- Na Steam opublikowaliśmy właśnie zwiastun rozgrywki Malone In Nightmares, którą charakteryzuje surrealistyczny klimat. Mamy nadzieję, że ta oryginalna gra platformowa zyska pozytywne opinie w środowisku graczy. Unikatowa strona wizualna tytułu powstaje w oparciu o prace słynnego polskiego malarza i rysownika – Zdzisława Beksińskiego. Grafiki do gry przygotowuje odręcznie Grupa Who Made This?, która odpowiada za produkcję tytułu – mówi Paweł Dywelski, prezes zarządu Demolish Games.
Podczas rozgrywki gracz wciela się w Malone’a – strachliwego i jednocześnie bardzo kreatywnego chłopca, który musi zmierzyć się ze swoim lękiem do ciemności, kiedy ojciec każe mu zasnąć przy zgaszonym świetle. Produkcja ma podłoże psychologiczne – pozwala zgłębić umysł dziecka i pomóc mu przeżyć nocne koszmary. Inspiracją dla Malone In Nightmares były m.in. kultowe gry wideo: Braid, Celeste, Inside, czy Limbo.
Po procesie preprodukcji, Demolish Games sfinansuje właściwą produkcję gry oraz działania związane z jej promocją. Spółka nie wyklucza, że tytuł będzie portowany na konsole Nintendo Switch, Xbox One i Series S/X, oraz PlayStation 5. Premiera Malone In Nightmares planowana jest w br.
Spółka pracuje aktualnie również nad swoim flagowym projektem z serii Demolish and Build – Demolish and Build 2022. W ramach rozgrywki gracz w roli kierownika firmy budowlanej, będzie przyjmować i wykonywać zlecenia na wyburzenia, zatrudniać personel, obsługiwać maszyny budowlane oraz kupować posiadłości.
- Demolish and Build 2022 jest dla nas obecnie najważniejszym projektem. Cały czas pracujemy nad udoskonalaniem rozgrywki wobec znanej już fabuły z poprzednich serii. Chcemy, aby najnowszy tytuł wyróżniał się mechaniką, dlatego wprowadzamy urozmaicenie w zakresie sterowania pojazdami oraz zarządzania firmą. Skupiamy się także na oprawie wizualnej, kładąc nacisk na jak najdokładniejsze odwzorowanie procesu wyburzania. W Demolish and Build 2022 pojawią się nowe elementy, takie jak np. angażujące gracza zagrożenia prądowe, czy instalacje gazowe, które mogą wybuchnąć – dodaje Paweł Dywelski.
Demolish Games w lutym przeprowadziła ofertę publiczną emisji nowych akcji, w ramach której pozyskała od inwestorów 1 mln zł. Studio przeznaczy środki z emisji na nowe produkcje. Usługę oferowania akcji na rzecz Demolish Games wykonał Dom Maklerski INC S.A.
Studio chce dywersyfikować działalność i wydawać 3-5 gier rocznie, w tym 2 tworzone przez własne zespoły.
Nowe tytuły na komputery stacjonarne wyda Demolish Games, na konsole – Ultimate Games S.A., która jest głównym akcjonariuszem Spółki.
Do końca br. Spółka planuje wprowadzić akcje do obrotu na rynku NewConnect.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.