Komunikaty PR

Zwiastun gry Malone In Nightmares dostępny na platformie Steam

2021-03-22  |  10:30
Biuro prasowe

 

Demolish Games S.A., producent gier z gatunku symulatorów na PC, należący do grupy kapitałowej Ultimate Games, udostępnił w sklepie Steam zwiastun Malone In Nightmares. Spółka nabyła pełne prawa do tytułu w grudniu 2020 roku. Premiera gry platformowej planowana jest w  roku 2021. Demolish Games w lutym z sukcesem zakończyła ofertę publiczną akcji. W ramach emisji spółka pozyskała 1 mln zł na nowe produkcje. Demolish Games planuje dołączyć do rynku NewConnect do końca br.

- Na Steam opublikowaliśmy właśnie zwiastun rozgrywki Malone In Nightmares, którą charakteryzuje surrealistyczny klimat. Mamy nadzieję, że ta oryginalna gra platformowa zyska pozytywne opinie w środowisku graczy. Unikatowa strona wizualna tytułu powstaje w oparciu o prace słynnego polskiego malarza i rysownika – Zdzisława Beksińskiego. Grafiki do gry przygotowuje odręcznie Grupa Who Made This?, która odpowiada za produkcję tytułu – mówi Paweł Dywelski, prezes zarządu Demolish Games.

Podczas rozgrywki gracz wciela się w Malone’a – strachliwego i jednocześnie bardzo kreatywnego chłopca, który musi zmierzyć się ze swoim lękiem do ciemności, kiedy ojciec każe mu zasnąć przy zgaszonym świetle. Produkcja ma podłoże psychologiczne – pozwala zgłębić umysł dziecka i pomóc mu przeżyć nocne koszmary. Inspiracją dla Malone In Nightmares były m.in. kultowe gry wideo: Braid, Celeste, Inside, czy Limbo.

Po procesie preprodukcji, Demolish Games sfinansuje właściwą produkcję gry oraz działania związane z jej promocją. Spółka nie wyklucza, że tytuł będzie portowany na konsole Nintendo Switch, Xbox One i Series S/X, oraz PlayStation 5. Premiera Malone In Nightmares planowana jest w br.

Spółka pracuje aktualnie również nad swoim flagowym projektem z serii Demolish and BuildDemolish and Build 2022. W ramach rozgrywki gracz w roli kierownika firmy budowlanej, będzie przyjmować i wykonywać zlecenia na wyburzenia, zatrudniać personel, obsługiwać maszyny budowlane oraz kupować posiadłości.

- Demolish and Build 2022 jest dla nas obecnie najważniejszym projektem. Cały czas pracujemy nad udoskonalaniem rozgrywki wobec znanej już fabuły z poprzednich serii. Chcemy, aby najnowszy tytuł wyróżniał się mechaniką, dlatego wprowadzamy urozmaicenie w zakresie sterowania pojazdami oraz zarządzania firmą. Skupiamy się także na oprawie wizualnej, kładąc nacisk na jak najdokładniejsze odwzorowanie procesu wyburzania. W Demolish and Build 2022 pojawią się nowe elementy, takie jak np. angażujące gracza zagrożenia prądowe, czy instalacje gazowe, które mogą wybuchnąć – dodaje Paweł Dywelski.

Demolish Games w lutym przeprowadziła ofertę publiczną emisji nowych akcji, w ramach której pozyskała od inwestorów 1 mln zł. Studio przeznaczy środki z emisji na nowe produkcje. Usługę oferowania akcji na rzecz Demolish Games wykonał Dom Maklerski INC S.A.

Studio chce dywersyfikować działalność i wydawać 3-5 gier rocznie, w tym 2 tworzone przez własne zespoły.

Nowe tytuły na komputery stacjonarne wyda Demolish Games, na konsole – Ultimate Games S.A., która jest głównym akcjonariuszem Spółki.

Do końca br. Spółka planuje wprowadzić akcje do obrotu na rynku NewConnect.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.