Komunikaty PR

Globalna migracja klientów Infor do chmury stale nabiera rozpędu

2020-09-23  |  14:00
Biuro prasowe

Wzrost korzystania z chmury przyczynia się do 112% wzrostu SaaS w skali globalnej

Warszawa – wrzesień 2020 r. Firma Infor poinformowała o światowym sukcesie jej rozwiązań CloudSuite, umożliwiających klientom szybsze realizowanie zysków i zwiększanie elastyczności, niezawodności i konkurencyjności ich działalności. Specjalizowane aplikacje branżowe opracowane dla takich sektorów jak produkcja, służba zdrowia, dystrybucja, sektor publiczny, handel detaliczny i hotelarstwo przyczyniły się do tego, że obecnie Infor ma ponad 14 000 klientów w swojej chmurze Infor Cloud. Ostatnio dołączyły do nich firmy Burton Snowboards, Hrabstwo Frederick (Maryland), Midwest Wheel Companies, Cloetta, Saarioinen i Auckland Transport.

 

Infor koncentruje się na zapewnianiu kompleksowej funkcjonalności w chmurze obliczeniowej; liczba klientów migrujących z rozwiązań lokalnych do chmurowych w okresie od maja do czerwca wzrosła o ponad 200 procent, zaś wartość roczna kontraktów zamówionych w tym okresie wzrosła o 112 procent.

 

Celem Infor jest zapewnianie niezrównanych możliwości w chmurze typu multi-tenant oraz najlepszych funkcjonalności w obszarze zarządzania danymi i ich analizowania poprzez Infor Data Lake i Infor Birst. Dodatkowo doświadczony zespół ds. usług profesjonalnych Infor w połączeniu z rozbudowaną siecią partnerów jest w stanie bardzo szybko przenosić klientów do trybu online, bez znaczących zakłóceń dla ich działalności.

 

W ciągu ostatnich 12 miesięcy Infor wprowadził ważne aktualizacje produktów specjalizowanych branżowo, których zadaniem jest wspomaganie klientów w lepszym zarządzaniu najważniejszymi zasobami: ludźmi, aktywami materialnymi i łańcuchami dostaw. Aktualizacje obejmują nowe możliwości w rozwiązaniach zarządzania kapitałem ludzkim (Human Capital Management - HCM), zasobami przedsiębiorstw (Enterprise Asset Management - EAM) i łańcuchem dostaw (Supply Chain Management - SCM).

 

Firma Midwest Wheel Companies, jeden z największych dystrybutorów części do ciężarówek w środkowowschodnich USA wykorzystuje Infor CloudSuite Distribution i analitykę Infor Birst do wspomagania zarządzania zapasami w swoich sześciu magazynach, realizacji złożonych toków pracy i alertowania oraz do prowadzenia coraz szerzej działalności przez sieć. Dzięki rozwiązaniom chmurowym klasy Infor multi-tenant, w tym Infor OS (Operating Service), firma usprawniła obsługę klientów, osiągając aż 15-procentową poprawę obsługi bezzwłocznej.

Jeżeli ktoś nie wprowadza innowacji w zakresie poprawiania poziomu obsługi, zostanie wyprzedzony przez innych. I takie podejście stosujemy do wszystkiego – mówi Steve McEnany, wiceprezes ds. marketingu i technologii firmy Midwest Wheel. – To, że już nie musimy chaotycznie wszędzie gasić pożarów, miało ogromny wpływ na naszą produktywność.

 

Cloetta, czołowa firma cukiernicza w północnej Europie niedawno wybrała rozwiązanie Infor CloudSuite Food & Beverage, by wesprzeć swoją transformację cyfrową i wprowadzać innowacje w całej swojej działalności. Kluczowa dla tej decyzji była architektura chmurowa multi-tenant Infor oraz rozbudowana funkcjonalność branżowa rozwiązania, która, w przypadku firmy Cloetta, może być pomocna w obszarach takich jak kontrola jakości, zarządzanie recepturami i identyfikowalność produkcji.

Chcąc zaspokajać potrzeby naszego rynku musimy być bezwzględnie elastyczni, aby szybko reagować na trendy, zyskiwać na nowych możliwościach i maksymalizować sprzedaż. Z zainteresowaniem patrzymy na naszą podróż w przyszłość z firmą Infor, mając poczucie bezpieczeństwa dzięki świadomości, że dysponujemy najlepszymi w branży możliwościami, które mogą nam pomóc w zwiększaniu udziałów w rynkach w głównych obszarach i podsektorach naszej działalności – mówi Per Svensson, dyrektor ds. informatyki firmy Cloetta.

 

Regionalny Zarząd Transportu w Nowej Zelandii, Auckland Transport, scentralizował zarządzanie aktywami w chmurze z wykorzystaniem Infor EAM.

Skupiamy się na zasadniczej działalności i nie będziemy budowali potężnego oprogramowania ani płacili wyśrubowanych opłat za utrzymanie i modernizację [kupnego]. Szukaliśmy rozwiązań klasy SaaS gotowych do wdrożenia i łatwych w utrzymaniu. Znaleźliśmy strategicznego partnera w firmie Infor – mówi Roger Jones, członek zarządu Auckland Transport ds. technologii w biznesie.

Ten wieloletni projekt SaaS może wspomóc optymalizację wartych miliardy dolarów aktywów Auckland Transport, w skali całej organizacji, umożliwiając poprawienie decyzyjności, zwiększanie optymalizacji działalności i zadowolenia klientów. Pierwszy etap obejmujący prewencyjną konserwację mostów, w ramach transformacji naszego systemu gospodarki mostami, został już uruchomiony, terminowo i zgodnie z budżetem, co było niemałym osiągnięciem w czasach pandemii. Elastyczne wprowadzanie wdrożeń na odległość było osiągalne wyłącznie dzięki zaangażowaniu i dogłębnej wiedzy branżowej zespołu Infor, któremu ufamy i z którym nam się dobrze współpracuje.

 

Rozwiązania chmurowe Infor wspomagają innowacyjność klientów w niepewnych czasach

Rozwiązania chmurowe Infor projektowano pod kątem wchodzenia na nowe poziomy użyteczności, możliwości współpracy i wglądu w informacje. Klienci na całym świecie mogą korzystać z błyskawicznej skalowalności pozwalającej uwzględniać rozwój firm i akwizycje oraz wielowalutowość finansów z potężną analityką na poziomie regionów i rynków. Dla wielu firm krytycznym dla sukcesu elementem w obecnych, niepewnych gospodarczo czasach była innowacyjność i możliwość dostosowywania skali rozwiązań. Zapewniają to technologie chmurowe pozwalające szybko wprowadzać rozwiązania gwarantujące utrzymanie ciągłości działalności i możliwość zmiany sposobów pracy.

 

Leżące nieopodal Waszyngtonu i Baltimore Hrabstwo Frederick w stanie Maryland w Stanach Zjednoczonych odczuwało coraz większą potrzebę odejścia od papierowego obiegu dokumentów w procedurach administracyjnych.

Niepewne czasy w pełni wykazały zalety naszego działania w chmurze obliczeniowej – mówi Gary Hessong, wicedyrektor działu planowania przestrzennego i pozwoleń budowlanych Hrabstwa Frederick. – We współpracy z firmą Infor udało nam się stworzyć całkowicie elektroniczny portal usprawniający procedury i zapewniający bardziej ekonomiczną alternatywę dla naszych klientów. Już zaledwie w trzy miesiące po jego pełnym uruchomieniu, gdy nadeszła pandemia COVID-19, stał się on podstawą utrzymania ciągłości naszego działania.

 

- Dzięki rozwiązaniom chmurowym Infor udało nam się szybko zwiększyć skalę działania, dostosowując się do zmian popytu i podaży wniosków następujących z dnia na dzień. Umieściwszy nasze newralgiczne aplikacje w chmurze byliśmy w stanie kontynuować pracę bez zakłóceń, płynnie przechodząc na tryb pracy z domu, i utrzymać ciągłość działania lokalnych przedsiębiorstw.

 

Burton Snowboards, jeden z największych na świecie producentów desek snowboardowych, korzysta z Infor CloudSuite Fashion, systemu ERP opracowanego indywidualnie pod kątem branży modowej oraz z sieci cyfrowego łańcucha dostaw Infor Nexus by wspomagać optymalizację stanów magazynowych w różnych kanałach zbytu, zwiększać sprzedaż bezpośrednio konsumentom, obsługiwać wchodzenie na rynki globalne i przenosić swoje rozwiązania techniczne do chmury obliczeniowej.

Jesteśmy nastawieni na potrzeby konsumentów i z twardą determinacją wykorzystujemy najlepsze narzędzia do utrzymania naszej produkcji, zarządzania produktami i działalnością – mówi Josee Larocque, wiceprezes zarządu ds. operacyjnych, Burton Snowboards. – Ogromnie cieszymy się z partnerstwa z Infor i modernizacji naszego systemu planowania zasobów firmy do postaci nowoczesnego oprogramowania w chmurze.

 

Saarioinen, lider fińskiego rynku gotowych posiłków schłodzonych, wykorzystuje Infor CloudSuite Food & Beverage do normalizacji, upraszczania i przyspieszania opracowywania nowych produktów, a także udoskonalania odczuć klientów i stawania się firmą bardziej opartą na danych.

Nasz wzrok jest utkwiony w przyszłość – mówi Eero Kinnunen, dyrektor ds. rozwoju działalności Saarioinen. – Ta nowoczesna technologia może pomóc w stworzeniu platformy nie tylko do ulepszenia procesów, ale i dla szybszej i bardziej responsywnej innowacji.

 

Pomaganie klientom w odnajdywaniu się w obecnej burzliwej rzeczywistości wymaga dogłębnego i całościowego zrozumienia sił kształtujących ich firmy i branże. Nasza innowacyjna technologia chmurowa wzbogacona specjalizowaną branżową wiedzą ekspercką to coś, co wyróżnia Infor spośród innych – mówi Kevin Samuelson, CEO Infor.

 

Zamiast próbować tworzyć jeden produkt obsługujący wszystkie branże, zainwestowaliśmy miliardy w opracowanie oddzielnych, specjalizowanych pakietów produktowych, które uwzględniają szczegóły pod-branż niezbędne do zaspokajania specyficznych potrzeb klientów. Na przykład, nie mamy pakietu tylko dla produkcji, mamy pakiet, który został specjalnie opracowany pod kątem branży motoryzacyjnej – ze specyficznymi głównymi procesami, funkcjami i atrybutami cechującymi ten sektor – wbudowanymi w nasze produkty. Taka struktura ma na celu umożliwienie szybszych wdrożeń i zapewnianie większej wartości w miarę upływu czasu, w porównaniu do wielobranżowych alternatyw dostępnych na rynku - podsumowuje Kevin Samuelson, CEO Infor.

 

 

O Infor

Infor to globalny lider specjalizowanego branżowo oprogramowania biznesowego w chmurze. Aplikacje biznesowe o znaczeniu krytycznym są dostarczane 67000 klientom w ponad 175 krajach, a rozwiązania Infor są zaprojektowane z myślą  o maksymalizowaniu wartości i minimalizowaniu ryzyka, przy zachowaniu korzyści operacyjnych. 17000 pracowników Infor wykorzystuje bogate doświadczenie i analizy bazujące na danych, aby tworzyć, uczyć się i szybko odpowiadać na nowe wyzwania biznesowe i branżowe. Infor dostarcza klientom nowoczesne narzędzia do transformacji biznesu i przyspieszania innowacji. Więcej informacji na stronie: www.infor.com/pl

# # #

Kontakt dla mediów:

Dorota Sapija, Omega Communication, dsapija@communication.pl, 22 854 16 39

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Znaczenie digitalu podczas organizacji eventów, czyli o mocy świata online Biuro prasowe
2024-07-29 | 12:00

Znaczenie digitalu podczas organizacji eventów, czyli o mocy świata online

Czy dzisiaj organizacja perfekcyjnego eventu wystarczy, by można było mówić o sukcesie? Nawet najlepiej zaplanowane, a w dalszym etapie zrealizowane wydarzenie nie przyniesie
IT i technologie Neptis SA zwiększył liczbę płacących użytkowników w aplikacji Yanosik o 18 proc.
2024-07-25 | 13:20

Neptis SA zwiększył liczbę płacących użytkowników w aplikacji Yanosik o 18 proc.

Spółka technologiczna Neptis S.A., notowana na rynku NewConnect, w pierwszym półroczu 2024 r. zwiększyła liczbę użytkowników aplikacji Yanosik, czyli
IT i technologie Sekret sukcesu AVoIP? Elastyczność w wyborach
2024-07-25 | 11:00

Sekret sukcesu AVoIP? Elastyczność w wyborach

Technologie AV i protokół internetowy (IP) połączyły siły, przynosząc rewolucyjne zmiany w branży. Ta dynamiczna integracja oferuje bardziej ekonomiczne i dostępne rozwiązania,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

Przemysł

Koszty instalacji robotów wciąż zbyt wysokie dla firm. Są one jednak świadome konieczności takich inwestycji

Koszty pracy ludzkiej są nadal niskie, a korzyść z instalacji robota na linii produkcyjnej nie jest jeszcze tak duża. To – według raportu Polskiego Instytutu Ekonomicznego – jedna z głównych barier w procesie robotyzacji w Polsce. Jednak dynamicznie rosnące średnie i minimalne wynagrodzenie, a także pogłębiający się niedobór pracowników mogą powoli tę tendencję zmieniać na korzyść robotów. Poza kwestią kosztową wadami, które widzą przedstawiciele firm przemysłowych, są m.in. zależność od stabilnych dostaw energii i technologii zagranicznych dostawców. Problemem nie są jednak kwestie obaw co do wpływu robotów na rynek pracy.

Zdrowie

Załogi Lotniczego Pogotowia Ratunkowego ćwiczą techniki zabiegowe ratujące życie pacjentów. W centrum szkoleniowym odwzorowywane są najcięższe przypadki

Załogi Lotniczego Pogotowia Ratunkowego, które tylko w ubiegłym roku były wzywane do prawie 12 tys. wypadków i pilnych, trudnych przypadków, muszą się ciągle szkolić, żeby być w stanie jak najlepiej pomagać pacjentom m.in. po ciężkich urazach, poparzeniach czy nagłym zatrzymaniu akcji serca. – Szkolenia to podstawa naszego funkcjonowania – podkreśla prof. dr hab. n. med. Robert Gałązkowski, koordynator Mobilnej grupy zabezpieczenia medycznego i wieloletni dyrektor LPR. Lekarze, ratownicy medyczni i pielęgniarze rozpoczęli szkolenia w warszawskim Centrum Edukacji Medycznej – specjalistycznym ośrodku Grupy LUX MED, gdzie mogą ćwiczyć najtrudniejsze techniki zabiegowe, ratujące życie pacjentów, w warunkach jak najbardziej odwzorowujących realia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.