Komunikaty PR

Globalworth i Hala Koszyki ze Złotymi Spinaczami i MIXX Awards

2021-12-09  |  11:10
Biuro prasowe
Kontakt
Michał Nitychoruk
Globalworth

Twarda 18
00-105 Warszawa
michal.nitychoruk|globalworth.pl| |michal.nitychoruk|globalworth.pl
+48 886 201 362
https://www.globalworth.com/

W Złotych Spinaczach, najważniejszym i największym konkursie branży PR w Polsce, zespół PR i marketingu Globalworth został doceniony za akcję Otwarcia Polskiej Gastronomii w maju tego roku, która dostała aż dwie statuetki: srebrną i brązową. Celem tego projektu było skupienie uwagi na Hali Koszyki w kontekście planowanego odmrożenia gospodarki i luzowania pandemicznych obostrzeń. Przed Halą Koszyki, która jest własnością firmy Globalworth, stanął wtedy wielki Zegar Gastronomii odmierzający czas do otwarcia ogródków restauracyjnych w całej Polsce. W ramach wydarzenia przed halą został zorganizowany gastronomiczny sylwester, ze wspólnym odliczaniem i widowiskowym pokazem świetlno-dźwiękowym.

"Przy symbolicznym budżecie, w ciągu zaledwie tygodnia, naszą akcją udało nam się skupić uwagę czołowych polskich stacji telewizyjnych i radiowych, portali internetowych i tytułów prasowych. Hala Koszyki stała się miejscem symbolicznym dla branży gastronomicznej w Polsce, w którym zakończył się trwający ponad 200 dni lockdown,a zorganizowane przez nas wydarzenie często określano mianem „gastronomicznego sylwestra”. Warty podkreślenia jest także fakt, że Globalworth był jedną z niewielu firm w tegorocznej edycji Złotych Spinaczy, która otrzymała nagrody za samodzielny, autorski projekt prowadzony bez wsparcia agencji PR. Konkurencja była bardzo duża, walczyliśmy z największymi firmami z różnych branż, które prowadziły swoje akcje w oparciu o sztab ludzi i potężne budżety. Już same nominacje – w dwóch kategoriach – były dla nas sporym wyróżnieniem, a równa walka stoczona z gigantami rynku sprawiła, że satysfakcja ze zdobytych nagród jest ogromna."

Paweł Słupski, Senior PR & Marketing Manager w Globalworth Poland

Hala Koszyki została również wyróżniona w MIXX Awards – czołowym konkursie marketingowo-digitalowym w Polsce. Dwie statuteki (srebro i brąz) powędrowały do gamingowego projektu „Walka o Koszyki”, który został zrealizowany przez Globalworth wspólnie z firmą budowlaną Erbud i agencją Gameset. W marcu tego roku obie firmy zorganizowały konkurs na zaprojektowanie mapy do kultowej gry FPS, która miała być odzwierciedleniem przestrzeni Hali Koszyki. Gracze zagrali na niej pod koniec lipca w czasie finałowych rozgrywek Counter-Strike: Global Offensive zorganizowanych w Koszykach. Projekt ten stał się też głównym elementem kampanii employer-braningowej Erbudu, która została nagrodzona dwoma Złotymi Spinaczami w tegorocznej edycji konkursu. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Globalworth
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.