GO Digital, czyli smartwatch biznesu nowoczesnej kobiety
Prowadzenie zdrowego stylu życia jest dziś popularniejsze niż kiedykolwiek. Zbilansowana dieta i regularna aktywność fizyczna to oczywiście podstawa, jednak warto mieć na uwadze, że indywidualne potrzeby każdego organizmu znacznie się od siebie różnią. Współczesna technologia pozwala natomiast na ich zrozumienie, a następnie wdrożenie odpowiednich rozwiązań. Smartwatche, aplikacje mobilne, oraz wszelkie monitory aktywności umożliwiają lepsze poznanie swojego ciała, dzięki czemu dbanie o zdrowie może zostać w znacznym stopniu zoptymalizowane.
Analogicznie do zdrowia fizycznego – prowadzenie firmy wymaga stałej troski i zaangażowania, co staje się znacznie łatwiejsze po uprzednim zrozumieniu jej potrzeb. Choć nie da się dosłownie założyć smartwatcha na biznes, można zrobić to w inny sposób.
GO Digital
GOdigital to inicjatywa, która ma na celu wspieranie kobiet w prowadzeniu nowoczesnego biznesu. Jest to odpowiedź na wyzwania, jakie czekają na nie w dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się świecie. Wiele kobiet, choć otwartych na nowe technologie, z różnych powodów nie decyduje się na ich wdrożenie. Jednym z nich jest chociażby brak świadomości, które elementy biznesowego organizmu wymagają poprawy.
Pierwszy krok
Wykonanie pierwszego kroku z reguły bywa najtrudniejszym elementem procesu wdrożeniowego. Choć do niedawna wiązało się to również z koniecznością samodzielnego określenia potrzeb swojej firmy, obecnie rozwój i optymalizacja biznesu przy pomocy cyfrowych narzędzie może być znacznie prostsza.
Każda przedsiębiorcza Polka może stać się częścią ruchu GO Digital już dziś, zakładając smartwatch na swój biznes poprzez wykonanie bezpłatnego testu. Na podstawie jego wyników otrzyma indywidualny raport, a następnie spersonalizowany plan działań wraz z konkretnymi rekomendacjami oraz wsparciem wdrożeniowym.
Dzięki współpracy Fundacji LBC Business Woman Foundation, Strive Mastercard, PFR oraz partnerów technologicznych rusza unikalny program Go Digital adresowany do przedsiębiorczych Polek. Program ma na celu podniesienie kompetencji cyfrowych przedsiębiorczyń. oraz zapewnienie im wiedzy i wsparcia w doborze narzędzi cyfrowych dopasowynch do indywidualnych potrzeb ich biznesów.
GO Digital Day
Choć test można wykonać w każdej chwili, idealna okazja nadejdzie już 27 czerwca, w Międzynarodowym Dniu Mikro-, Małych i Średnich Przedsiębiorstw. To dzień, w którym odbędzie się wyjątkowe wydarzenie – GO Digital Day. W trakcie jego trwania test wykonają wspólnie przedsiębiorcze kobiety z całej Polski, a jego wyniki zostaną zestawione z globalnymi danymi i trendami. To również możliwość poznania najnowszych rozwiązań i narzędzi dostępnych na rynku, nawiązania kontaktów, a przede wszystkim rozpoczęcia cyfrowej rewolucji biznesu.
Wydarzenie odbędzie się w formule online, a więcej informacji oraz możliwość rejestracji znajdują się na stronie: https://ladybusiness.pl/godigitalday/

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.