Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 uznana za "wybitną" w teście Auto Motor und Sport
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Niemiecki magazyn Auto Motor und Sport uznał nową oponę Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 za "wybitną" w swoim najnowszym teście opon letnich. Model ten chwalono za wszechstronne osiągi i bezpieczeństwo.
Opona Eagle F1 Asymmetric 6 w rozmiarze 245/45R19, testowana na Audi A6, została porównana z dziewięcioma konkurentami w kilku kategoriach, jak prowadzenie i hamowanie na suchej oraz mokrej nawierzchni, odporność na aquaplaning, opory toczenia i hałas drogowy [1]. Uzyskując średnią ocenę 9,0/10, była to jedyna opona, która otrzymała ocenę "überragend", czyli "wybitna".
Testerzy z redakcji Auto Motor und Sport chwalili Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 za "bardzo krótką drogę hamowania, znakomitą przyczepność, wysoką stabilność na zakrętach oraz sportową, ale łatwą kierowalność na suchej nawierzchni", dochodząc do wniosku, że "na mokrej nawierzchni zachowuje się w dużej mierze bezpiecznie, dynamicznie i bardzo pewnie " [2].
W porównaniu z poprzednim modelem, w oponie Eagle F1 Asymmetric 6 zastosowano nowe rozwiązania technologiczne, które poprawiają zachowanie na suchej nawierzchni, hamowanie i sterowność na mokrej drodze oraz są dopasowane do potrzeb pojazdów elektrycznych, dzięki czemu opona Goodyear jest gotowa na każdą sytuację [3].
Opona Eagle F1 Asymmetric 6 została wprowadzona do sprzedaży na początku 2022 roku w 28 rozmiarach. W ciągu roku linia ta zostanie rozszerzona o kolejne rozmiary. Do 2023 roku będzie dostępna w nie mniej niż 65 rozmiarach, na obręcze od 17 do 22 cali.
Laurent Colantonio, regionalny dyrektor Goodyear ds. technologii w regionie EMEA, powiedział: "Cieszymy się, że opona Eagle F1 Asymmetric 6 została wyróżniona w swoim pierwszym ważnym teście. Znakomita ocena wystawiona przez Auto Motor und Sport podkreśla wszechstronne zachowanie tego modelu na suchej i mokrej nawierzchni, co sprawia, że jest ona "gotowa na każdą sytuację". Nasz zespół konstruktorów z Centrum Innowacji Goodyear w Luksemburgu (GIC*L) wprowadził nowe materiały i technologie, aby osiągnąć ten cel i stworzyć oponę, która dzięki dodatkowemu zmniejszeniu oporów toczenia i poziomu hałasu jest gotowa na potrzeby nowej generacji mobilności."
[1] Rozmiar testowy: 245/45R19. Samochód testowy: Audi A6. Wydanie: Auto Motor und Sport 7/2022. Testowane opony: Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6, Bridgestone Turanza T005, Hankook Ventus S1 evo3, Continental PremiumContact 6, Nexen N'Fera Sport, Nokian Powerproof, Michelin Pilot Sport 4, Falken Azenis FK510, Maxxis Victra Sport 5, GT Radial Sportactive 2.
[2] Tłumaczenie z oryginalnego tekstu zamieszczonego w niemieckim magazynie.
[3] W porównaniu z poprzednim modelem Eagle F1 Asymmetric 5. Testy wewnętrzne, rozmiar 225/45R17, samochód testowy: Volkswagen Golf 8, miejsce testów: Tor testowy Mireval.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.