Goodyear uruchomił w Polsce sprzedaż opon online
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Goodyear rozwija na polskim rynku nowy kanał sprzedaży opon. Klienci mogą już nabyć produkty marki w sklepie internetowym. Z poziomu platformy www będzie można także umówić montaż ogumienia w wybranym serwisie Premio. To przyjazne rozwiązanie pozwoli w szybki i bezpieczny sposób przygotować auto do drogi.
Cały proces zakupu jest bardzo prosty. Wystarczy wejść na stronę https://www.goodyear.eu/pl_pl/shop.html z poziomu komputera lub też urządzenia mobilnego. Dostępne opcje opon marki Goodyear przedstawiane są wraz z jasną informacją, która pomoże klientowi w procesie wyboru od początku do końca, kierując go dokładnie do tej opony, która najlepiej odpowiada jego potrzebom. Po wyselekcjonowaniu odpowiedniego modelu można od razu przejść do umówienia montażu. Na stronie znajdują się propozycje dostępnych terminów w serwisach Premio położonych najbliżej miejsca zamieszkania klienta. Wszystkie koszty związane z wymianą są opłacane online z góry. Po zakończeniu transakcji użytkownik musi już tylko pamiętać o stawieniu się w serwisie na umówiony wcześniej montaż opon. Dla ułatwienia dzień przed zaplanowaną wizytą, system wysyła przypomnienie, co ułatwia konsumentom organizację codziennych zadań.
„Uruchomienie sprzedaży internetowej jest szczególnie istotne w obecnej sytuacji rynkowej. Oferowanie polskim konsumentom bezkontaktowych zakupów opon online oraz pewność, że zostaną one zainstalowane przez zaufanego i profesjonalnego partnera Premio jest naszą odpowiedzią na dynamicznie rozwijającą się sprzedaż opon w internecie. Rola tego kanału będzie dalej rosła i spodziewam się, że w obecnej sytuacji coraz więcej konsumentów będzie zainteresowanych zakupami naszych produktów bez konieczności wychodzenia z domu” – powiedział Leszek Szafran, Managing Director Europe East.
Proponowane przez Goodyear rozwiązanie jest szczególnie istotne na rynku sezonowym jakim jest Polska, gdzie terminy montażu pokrywają się ze szczytem zapotrzebowania w sezonie. Oferowany sposób zakupu jest pomocny szczególnie w obecnych okolicznościach związanych z zaleceniami utrzymywania dystansu społecznego, pozwalając konsumentom na zakupy online oraz minimalizowanie kontaktu ze sprzedawcami.
Goodyear uruchomił swoją platformę e-commerce w USA w 2015 roku i zaadaptował ten model do wymagań rynku europejskiego w ramach pilotażowego projektu w Niemczech, a teraz w Polsce. Docelowo będzie on stopniowo rozwijany w pozostałych krajach.

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.