Google Cloud Manufacturing AI
Google Cloud Manufacturing AI,czyli Sztuczna Inteligencjaw sektorze produkcji
Bezpłatne spotkanie online z m.in. udziałem Artura Pollaka, prezesa zarządu APA Group odbędzie się 31 maja 2021 | g. 10:00.
Branża produkcyjna poszukuje metod optymalizacji swoich procesów. Te manualne są na granicy efektywności. Czy cyfryzacja procesów i wdrażanie algorytmów i rozwiązań opartych o Sztuczną Inteligencję jest odpowiedzią na wyzwania sektorowe w XXI w.?
Doświadczenia firmy Google Cloud i licznych partnerów technologicznych nie pozostawiają w tej materii wątpliwości, a według światowych autorytetów w dziedzinie nauki i biznesu Sztuczna Inteligencja to najdoskonalszy wynalazek ludzkości. Warto skorzystać z okazji i poznać jej możliwości zastosowania w poszczególnych obszarach organizacji produkcyjnej demonstrowane przez ekspertów firmy Google Cloud i partnerów.
CZEGO DOWIESZ SIĘ UCZESTNICZĄC W WYDARZENIU?
- Zweryfikujesz konkretne case studies przygotowane przez firmy wdrożeniowe.
- Czego branża produkcyjna może oczekiwać po wdrożeniu rozwiązań opartych o Sztuczną Inteligencję.
- Poznasz możliwości i przykłady zastosowania w branży produkcyjnej.
- Sprawdzisz szeroką ofertę możliwości współpracy z Google Cloud i ekosystemem doświadczonych partnerów.
- Dowiesz się jak zacząć i jak przygotować złożoną organizację na wdrażanie innowacyjnych technologii cyfrowych?
- Co dalej, czyli cyfrowa transformacja w produkcji.
Udział biorą:
Artur Pollak, prezes zarządu APA Group
Jarosław Zarychta, Cloud Business Development Manager, Google Cloud
Przemysław Kosek, Dyrektor Rozwoju Biznesu AR/XR Apzumi Spatial
Jakub Wszołek, Principal Software Architect, Acxiom & Founder DataMass
Marcin Smelkowski, Preasales lead Devoteam
Michał Połetek, Business Development Manager GFT
Witold Zamorski, Dyrektor ds. Rozwiązań AI Solwit SA
Sprawdź więcej: https://land.production-manager.pl/ai_w_produkcji/

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Państwowa Agencja Atomistyki przygotowuje się do nadzoru nad pierwszą polską elektrownią jądrową. Kluczową kwestią jest bezpieczeństwo
Trwają przygotowania do budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej na Pomorzu. Zgodnie z harmonogramem przedstawianym przez rząd fizyczna budowa ma ruszyć w 2028 roku, a początek eksploatacji pierwszego bloku planuje się na 2036 rok. Również Państwowa Agencja Atomistyki przygotowuje się do realizacji zadań związanych z dozorem nad budową, rozruchem i eksploatacją nowej jednostki. Kluczowe są kwestie związane z bezpieczeństwem jądrowym i ochroną radiologiczną obiektu.
Ochrona środowiska
K. Wyszkowski: Porozumienie paryskie to duże osiągnięcie. Odwrót USA tego nie zmieni

Z danych Climate Action Tracker wynika, że do końca lutego br. tylko 18 państw sygnatariuszy porozumienia paryskiego zaktualizowało swoje plany realizacji celów klimatycznych do 2035 roku. Chociaż walka z rosnącymi emisjami CO2 nie postępuje w takim tempie, jakie jest wymagane, to samo porozumienie klimatyczne z Paryża należy uznać za osiągnięcie, które przyniesie efekty. Zdaniem Kamila Wyszkowskiego z UN GCNP nie powinno tego zmienić nawet wycofanie się z niego Stanów Zjednoczonych.
Ochrona środowiska
Konkurs NCBR i Orlenu ma wesprzeć najciekawsze rozwiązania dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. Na ich rozwój trafi blisko 200 mln zł

Niemal 200 mln zł trafi na realizację innowacyjnych projektów dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. NCBR i Orlen w ramach konkursu NEON III chcą znaleźć partnerów wśród instytucji naukowych i technologicznych do działania w trzech obszarach: dekarbonizacji, cyfryzacji i gospodarki obiegu zamkniętego. Nabór wniosków potrwa do 30 czerwca br.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.