Komunikaty PR

Badanie Marka Godna Zaufania

2023-03-27  |  18:00
Biuro prasowe
Kontakt
Biuro prasowe
Attention Marketing

ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/

Nowe kategorie i nowa odsłona badania Marka Godna Zaufania – trwa coroczna ankieta, która wskaże marki godne zaufania. Głównym celem, tego realizowanego już po raz ósmy badania, jest poznanie opinii przedsiębiorców na temat najlepszych marek, produktów i usług skierowanych do biznesu.


Już po raz ósmy magazyn „My Company Polska” opublikuje wyniki badania Marka Godna Zaufania. To coroczny sondaż przeprowadzany wśród właścicieli i menedżerów firm mający wyłonić przedsiębiorstwa, usługi i produkty marek, które cieszą się ich największym zaufaniem. W tegorocznej edycji nastąpiły istotne zmiany – badanie obejmuje zestaw zupełnie nowych kategorii. Pozostają jednak dotychczasowe zasady przyznawania tytułu Marka Godna Zaufania. Cały czas wsłuchujemy się w głos przedsiębiorców i menedżerów. To oni na podstawie spontanicznie wypełnianych ankiet, w których wskazują daną markę ‒ opierając się na własnych preferencjach, wiedzy i doświadczeniu ‒ wybiorą tę, której ufają najbardziej. To sprawia, że badanie najlepiej pokazuje, czyje produkty i usługi są najlepsze na rynku.


Wyniki badania Marka Godna Zaufania 2023 zostaną ogłoszone podczas gali 30 maja 2023 roku i opublikowane w raporcie w czerwcowym numerze „My Company Polska”. Głos
w ankiecie można oddać pod tym adresem - badanie MGZ 2023.


‒ Każda z małych firm, ale i wielkich koncernów, dba o to, by zdobyć i utrzymać zaufanie swoich klientów oraz partnerów w interesach. Można to robić na różne sposoby, nieustannie ulepszając produkt czy podnosząc jakość swoich usług. Ale nie tylko. Dziś zaufanie buduje się też poprzez swoje działania skierowane na zewnątrz, dbając o swoje otoczenie i o to, jaki wpływ ma się na środowisko. Tych sposobów wpływu jest mnóstwo. Kiedy więc analizowaliśmy kategorie, w których wręczamy nagrody, doszliśmy do wniosku, że otoczenie biznesowe zmieniło się na tyle, by określić je na nowo. Stąd nowe kategorie badania – mówi Grzegorz Sadowski, redaktor naczelny „My Company Polska”. – Mam nadzieję, że ta nowa odsłona pokaże też firmy w roli, w jakiej nie były dotąd docenianie – dodaje.


Nad prawidłowością badania, jak co roku, czuwa Instytut Badawczy Kantar Polska S.A.
W zeszłym roku opracowano je na podstawie ankiet wysłanych do prawie 30 tysięcy przedsiębiorców. Respondentami (według stanowisk) byli w ponad 34 proc. przedstawiciele kadry kierowniczej (ponad 30 proc. stanowili prezesi oraz ponad 31 proc. specjaliści). W wypełnionych ankietach wymienili łącznie 350 cenionych przez siebie marek.


W każdej kategorii przedsiębiorcy mogą wskazać tylko jedną markę, a wszystkie pytania ich dotyczące są otwarte. Daje to równe szanse każdej, niezależnie od jej wielkości i zasięgu. Odpowiedzi respondentów w pełni bazują na ich osobistej wiedzy i doświadczeniu, co jeszcze bardziej podkreśla znaczenie tytułu Marka Godna Zaufania i rolę zaufania przedsiębiorców w wyborze produktów i usług niezbędnych do ich działalności.


Partnerem projektu Marka Godna Zaufania jest PKN Orlen, a partnerem wspierającym Attention Marketing.

 

Nowe kategorie badania 2023 r.:

1. Czarno na białym, czyli urządzenie wspierające ekologiczne drukowanie i obieg dokumentów w biurze

2. Elektryzująca flota, czyli samochód elektryczny lub hybrydowy, który najlepiej sprawdza się w firmie

3. Zastrzyk finansowy, czyli bank, który oferuje najlepsze kredyty dla firm

4. Karta nowych możliwości, czyli firma wspierająca rozwój płatności bezgotówkowych

5. Stan posiadania, czyli leasing i wypożyczanie jako sposób prowadzenie biznesu

6. Tarcza finansowa, czyli firma, która wspiera przedsiębiorców w kryzysowych sytuacjach, oferując usługi faktoringowe

7. Wirtualna księgowość, czyli firma, która oferuje najlepszy pakiet wsparcia
księgowo-rozliczeniowego dla przedsiębiorców

8. Polskie górą, czyli polski koncern, który w swojej misja wspiera sektor MSP w codziennych działaniach

9. Genialnie proste, czyli innowacyjne oprogramowanie, które ułatwia prowadzenie firmy

10. Cyfrowe mury, czyli firma, która oferuje przedsiębiorcom najlepszy pakiet usług i rozwiązań dbających o bezpieczeństwo cybernetyczne firmy

11. Wysoki A-IQ, czyli firma, która najlepiej wykorzystuje sztuczną inteligencję w swojej działalności

12. Szybko i na czas, czyli firma kurierska, która gwarantuje błyskawiczne i bezpieczne dostawy

13. Sztuka przewidywania, czyli logistyka i planowanie w firmie: partnerzy, narzędzia, rozwiązania

14. E-commerce nowej generacji, czyli firmy, które potrafią podbić serca klientów w internecie

15. Zielona energia, czyli rozwiązania, które sprawiają, że kryzys energetyczny jest mniej dotkliwy

16. Przyszłość planety, czyli firma, która pokazuje, że raportowanie ESG nie musi być trudne

17. Opiekun pracownika, czyli firma, która oferuje najciekawszy lub najbardziej kompleksowy pakiet benefitów pracowniczych

18. Z nami bezpieczniej, czyli firma, która najlepiej wspiera przedsiębiorców, oferując najlepsze pakiety ubezpieczeniowe dla pracowników

19. Szlachetne zdrowie, czyli firma, która najlepiej wspiera przedsiębiorców w organizowaniu opieki medycznej dla pracowników

20. Szkoła liderów, czyli szkoły i instytucje szkoleniowe, które uczą szefów nowoczesnego podejścia do leadershipu

21. Wszystkie kolory tęczy, czyli firma, która nie boi się mówić o sile różnorodności, także dotyczącej wspierania LGBT+

22. Razem znaczy lepiej, czyli firma, która w swoich kampaniach stawia na budowanie wspólnoty i dobrych relacji między ludźmi

23. Siła kobiet, czyli firma, która w swoich działaniach i kampaniach najmocniej angażuje się we wspieranie przedsiębiorczości kobiet

24. Sportowe emocje, czyli firma, która najbardziej wspiera polskie drużyny, a tym samym przyczynia się do promocji sportu

25. Biznes z pomysłem, czyli firma, której pomysł na biznes zaskakuje
 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Attention Marketing
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Rekordowy lipiec dla Grupy DGP Infor. Niemal 10,5 mln UU i 56,5 mln odsłon Biuro prasowe
2024-08-23 | 01:00

Rekordowy lipiec dla Grupy DGP Infor. Niemal 10,5 mln UU i 56,5 mln odsłon

Lipiec przyniósł znakomite wyniki serwisów DGP Infor. Portale wchodzące w skład Grupy odwiedziło blisko 10,48 mln unikalnych użytkowników, co oznacza wzrost
Gospodarka Indie – (wschodząca?) gwiazda światowej gospodarki
2024-08-21 | 15:00

Indie – (wschodząca?) gwiazda światowej gospodarki

Indie przez trzecią kadencję pod rządami premiera Narendry Modi utrzymują zarówno wysoki wzrost gospodarczy (+6,4% w 2024 r. i +6,5% w 2025 r., po +7,7% w 2023
Gospodarka Ważą się losy Huty Częstochowa
2024-08-14 | 11:00

Ważą się losy Huty Częstochowa

W obliczu decyzji sądu o postawieniu Huty Liberty Częstochowa w stan upadłości, najbliższy miesiąc upłynie pod znakiem poszukiwania dzierżawcy zakładu. Wszystko po to, by jak

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Mimo wybudowania ponad miliona mieszkań w ciągu dekady warunki mieszkaniowe Polaków się nie poprawiają. Rządowe programy też nie przynoszą rezultatów

Polacy wciąż wolą posiadać mieszkanie lub dom na własność, niż wynajmować lokum. Wciąż jednak wielu z nich nie może sobie pozwolić na zakup mieszkania, a ubiegłoroczny program Bezpieczny Kredyt 2 proc. dodatkowo wywindował ceny nieruchomości. Mimo wybudowania w ostatniej dekadzie ponad miliona mieszkań popyt wciąż przewyższa podaż. W dodatku brakuje kompleksowych badań pokazujących rzeczywistą skalę niedoboru lokali mieszkalnych. Zdaniem Adama Czerniaka z Polityki Insight rozwiązanie problemów mieszkaniowych wymaga złożonych działań na różnych poziomach i kierowanych do różnych grup na rynku.

Infrastruktura

Polska nie może się uwolnić od węgla. Wszystko przez brak inwestycji w modernizację sieci elektroenergetycznych

W Polsce ponad połowa linii elektroenergetycznych jest starsza niż 30 lat, a spory odsetek ma już ponad pół wieku. To powoduje coraz większe utrudnienia w zakresie możliwości przyłączania odnawialnych źródeł energii – dane URE pokazują, że liczba odmów przyłączenia do sieci z każdym rokiem znacząco rośnie. Pogarszają się też parametry sieciowe, ale – jak wskazuje NIK – pomimo to modernizacja sieci wciąż postępuje zbyt wolno. Tymczasem bez zdecydowanych inwestycji w tę infrastrukturę rozwój odnawialnych źródeł energii w Polsce nie przyspieszy i nie będzie mowy o uwolnieniu gospodarki od węgla.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.