Komunikaty PR

Bal Przedsiębiorców PTG. Najciekawsze wydarzenie towarzysko-biznesowe karnawału

2024-01-29  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Karol Tyszka
Polskie Towarzystwo Gospodarcze

ul. Wiejska 16/2
00-490 Warszawa
media|iptg.pl| |media|iptg.pl
730905969
www.iptg.pl

Podczas drugiej edycji organizowanego przez PTG Balu bawić się będzie kilkuset przedsiębiorców, decydentów, przedstawicieli administracji państwowej, ekspertów oraz ludzi mediów. Wydarzenie odbędzie się 3 lutego 2024 r. w Hotelu Sheraton Grand Warsaw. Poza aspektem towarzyskim, Bal ma również wymiar niezwykle praktyczny – umożliwia nawiązywanie, budowanie i podtrzymanie relacji między światem mikro, małego i wielkiego biznesu, administracji centralnej i lokalnej, organizacji pozarządowych oraz innymi uczestnikami życia publicznego.

Ubiegłoroczny Bal PTG okazał się wielkim sukcesem frekwencyjnym, organizacyjnym i społecznościowym. Ponad 200 gości, w tym największych polskich przedsiębiorców, członków zarządów firm – właścicieli najbardziej rozpoznawalnych marek, uznanych ekspertów i naukowców z różnych dziedzin, dziennikarzy, dyplomatów i w ogóle całej tzw. warszawskiej socjety, doceniło ten zachwycający i niezapomniany wieczór. Poza znakomitą zabawą doszło do wielu konkretnych, często poufnych, rozmów biznesowych, które następnie zaowocowały wielkimi kontraktami i innymi znaczącymi projektami gospodarczymi. Pojawiły się także liczne koncepcje społeczne, charytatywne i edukacyjne, z których część doczekała się realizacji.

Podobnie, czyli w absolutnie wyjątkowym stylu i z niezwykłymi atrakcjami dla uczestników Balu będzie i tym razem. W pięknej sali, zlokalizowanego niedaleko parlamentu i siedziby Polskiego Towarzystwa Gospodarczego, w samym centrum Warszawy, hotelu Sheraton Grand Warsaw ten wyjątkowy wieczór rozpocznie się o godzinie 19:00. Przewidziane są m. in. koncert na żywo zespołu Jose Torresa, uroczysty polonez, wręczenie nagród gospodarczych Azymuty PTG, aukcja charytatywna inaugurująca Fundusz Stypendialny PTG, wykwintna kolacja z wyjątkowymi daniami szefa kuchni Hotelu, a także całonocna zabawa taneczna prowadzona przez profesjonalnego wodzireja oraz pokaz i nauka tańców kubańskich.

Bal PTG to jedyne w swoim rodzaju wydarzenie łączące najdostojniejszą tradycję szlachetnych bankietów organizowanych zazwyczaj przez oficjeli lub wiodących przedsiębiorców z nowoczesnym networkingiem, uprawianym jednak w klasycznym stylu czerpiącym z najlepszych wzorców dyplomacji biznesowej. Nic dziwnego, że spotkania takie sprzyjają zawieraniu nowych znajomości i zacieśnieniu zbudowanych (lub choćby zadzierzgniętych) już relacji. W kuluarach prowadzone są ważne, ciekawe, niekiedy nawet strategiczne z punktu widzenia gospodarki i polityki rozmowy. Biorą w nich udział niezwykli ludzi ze świata biznesu – prezesi i menedżerowie polskich i zagranicznych firm, w tym tych największych, zarówno prywatnych jak i państwowych (spółek skarbu państwa), przedstawiciele instytucji publicznych, przyjaciele i sympatycy Polskiego Towarzystwa Gospodarczego.

Tradycja bali przedsiębiorców sięga czasów rewolucji przemysłowej i wykształcenia się tej zwartej grupy społecznej. Jednak z ich rozkwitem mamy do czynienia na przełomie wieków XIX i XX, kiedy stały się regularnymi wydarzeniami organizowanymi w środowisku przedsiębiorców. Ich celem były spotkania osobiste, umożliwienie nawiązywania nowych kontaktów, wymianę doświadczeń i prognoz gospodarczo-politycznych. Bale przedsiębiorców były też często traktowane jako okazja do promowania swojej firmy, nawiązywania partnerstw, pozyskiwania nowych (kluczowych) klientów, a niekiedy także przyświecały im cele matrymonialne w ramach tej grupy społecznej.

Charakter balów przedsiębiorców mógł różnić się w zależności od regionu, branży oraz specyfiki danej społeczności. W miastach takich jak Nowy Jork, Londyn, Paryż, czy przedwojenna Warszawa bale największych przedsiębiorców były eleganckimi wydarzeniami, na które zapraszano wpływowych przedstawicieli biznesu, polityki i świata kulturalnego. Podczas nich eksponowano prestiż i sukces firm je współorganizujących oraz budowano własną reputację wśród elity. W trakcie bali przedsiębiorców często organizowano również uroczystości, takie jak przemówienia, prezentacje i wystawy. Towarzyszyła im atmosfera luksusu, elegancji oraz wyrafinowania. Wiele z tych wydarzeń miało również charakter charytatywny, gdzie zebrane środki były przeznaczane na cele dobroczynne.

Organizator Balu Przedsiębiorców, czyli Polskie Towarzystwo Gospodarcze, jest ogólnokrajowym reprezentatywnym związkiem pracodawców zrzeszającym krajowych przedsiębiorców. Wywodzimy się z budowanych oddolnie struktur przez mikro, mały i średni biznes. Swoją działalność ukierunkowujemy na tworzenie i wzmacnianie potencjału ekonomicznego państwa. Stawiamy na odpowiedzialną oraz konkurencyjną gospodarkę, w której pracodawca odgrywa szczególną rolę, będąc przy tym w pełni świadomym wynikających z niej wyjątkowych obowiązków wobec szeroko rozumianej wspólnoty.

Zapraszamy i czekamy z niecierpliwością na naszych Wspaniałych Gości. Dziennikarzy i pracowników mediów zachęcamy do kontaktu – odpowiemy na wszelkie pytania i przekażemy dodatkowe materiały informacyjne.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Wyższa na dłużej – rentowność papierów skarbowych w USA Biuro prasowe
2024-04-30 | 11:10

Wyższa na dłużej – rentowność papierów skarbowych w USA

W skrócie:  • Rentowności amerykańskich 10-letnich obligacji skarbowych wzrosły powyżej 4,6% w związku z oczekiwaniami wolniejszego cyklu obniżek stóp procentowych
Gospodarka Rynki finansowe gospodarek wschodzących – czas zapiąć pasy
2024-04-30 | 11:00

Rynki finansowe gospodarek wschodzących – czas zapiąć pasy

Banki centralne z rynków wschodzących są obecnie między młotem a kowadłem: wzrost gospodarczy wymaga obniżenia stóp, ale spowolnienie cięć w głównych gospodarkach
Gospodarka Małe firmy myślą, że windykacja jest tylko dla dużych
2024-04-26 | 08:00

Małe firmy myślą, że windykacja jest tylko dla dużych

Co 5. firma nie reguluje zobowiązań wobec kontrahentów, bo sama nie otrzymuje zapłaty od klientów – wynika z badania „Przeterminowanie faktur w polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.