Komunikaty PR

Bolt Food wystartował z wyjątkową kampanią promującą restauracje w aplikacji

2023-11-09  |  11:30
Biuro prasowe

Rozpoczął się Festiwal Pr-OmNomNom-ocji czyli wyjątkowa akcja Bolt Food, która ma na celu promowanie restauracji dostępnych na platformie. Co tydzień, przez dwa miesiące topowe restauracje będą mogły pochwalić się swoją ofertą i zaproponować użytkownikom możliwość wypróbowania ich menu o 40% taniej.

To nie koniec sezonu festiwalowego! Od 16 października do 14 grudnia br. trwa wyjątkowa akcja promocyjna na Bolt Food: Festiwal Pr-OmNomNom-ocji. Festiwal ma na celu promowanie partnerskich restauracji, które dostępne są w aplikacji Bolt Food wśród zamawiających z aplikacji. W wybrane dni tygodnia, tematycznie dobrane typy kuchni będą objęte specjalną ofertą promocyjną, pozwalającą wypróbować potrawy restauracji o 40% taniej. 

- Festiwal Pr-OmNomNom-ocji to wyjątkowa kampania na naszej platformie, która ma na celu nie tylko zachęcić użytkowników do korzystania z Bolt Food, ale także silnie promować naszych partnerów, czyli restauracje dostępne w aplikacji. W ten sposób knajpy mają możliwość dotarcia do szerszego grona odbiorców i zaznajomienia ich ze swoją ofertą.  Wsparcie marketingowe to ważny punkt, który decyduje o tym, że restauracje nawiązują z nami współpracę. W 2022 roku ponad 40% partnerskich restauracji we wszystkich krajach, gdzie dostępny jest Bolt Food, skorzystało z tej możliwości - komentuje Agnieszka Cebulska, Country Manager Bolt Food w Polsce. 

W line-upie Festiwalu Pr-OmNomNom-ocji znajdują się restauracje w pięciu miastach, w których dostępny jest Bolt Food. Promowane restauracje podzielone są na kategorie oraz dni:  

  • Burgerowe Poniedziałki

  • Włoskie Środy

  • Azjatyckie Czwartki

Wsparcie dla restauratorów 

Od rozpoczęcia działalności  Bolt Food łączy lokalne restauracje z klientami, umożliwiając im w ten sposób rozwinąć swój biznes. Restauracje widzą Bolt Food jako partnera, który pomaga im zwiększyć swoje przychody - świadczy o tym wzrost o 50% (rok do roku w marcu 2023 r.) liczby restauracji, które złożyły wniosek o dołączenie do platformy.  

***

Bolt to europejska superaplikacja, której misją jest uczynienie mobilności miejskiej bardziej przystępną, bezpieczną i zrównoważoną.

Bolt ma ponad 150 milionów klientek i klientów w 45 krajach w Europie i Afryce. Celem firmy jest przyspieszyć rezygnację z prywatnych aut na rzecz współdzielonej mobilności, oferując lepsze rozwiązania dla różnych potrzeb, w tym przewozy, car-sharing i wypożyczalnię hulajnóg oraz dostawę jedzenia i artykułów spożywczych.

Więcej informacji: www.bolt.eu 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Transformacja z unijnym dofinansowaniem Biuro prasowe
2024-12-02 | 19:20

Transformacja z unijnym dofinansowaniem

Transformacja z unijnym dofinansowaniem - Wielkopolska Wschodnia w czołówce regionów węglowych w Polsce. Wielkopolska Wschodnia kroczy pewnie w kierunku zrównoważonej
Gospodarka Perspektywy globalnego handlu
2024-11-28 | 11:00

Perspektywy globalnego handlu

Po wyborach w Stanach Zjednoczonych stosunki między USA a Chinami pozostaną napięte i nadal będą wpływać na globalny handel.   • Nowa odsłona wojny handlowej, chociaż
Gospodarka Sektor przemysłowy wyprodukował prawie 1,2 miliarda złotych długów
2024-11-28 | 08:00

Sektor przemysłowy wyprodukował prawie 1,2 miliarda złotych długów

Sektor przemysłowy wyprodukował prawie 1,2 miliarda złotych długów Produkcja mebli, baterii elektrycznych, części do maszyn i pojazdów – te podbranże przemysłowe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.