Bolt Food wystartował z wyjątkową kampanią promującą restauracje w aplikacji
Rozpoczął się Festiwal Pr-OmNomNom-ocji czyli wyjątkowa akcja Bolt Food, która ma na celu promowanie restauracji dostępnych na platformie. Co tydzień, przez dwa miesiące topowe restauracje będą mogły pochwalić się swoją ofertą i zaproponować użytkownikom możliwość wypróbowania ich menu o 40% taniej.
To nie koniec sezonu festiwalowego! Od 16 października do 14 grudnia br. trwa wyjątkowa akcja promocyjna na Bolt Food: Festiwal Pr-OmNomNom-ocji. Festiwal ma na celu promowanie partnerskich restauracji, które dostępne są w aplikacji Bolt Food wśród zamawiających z aplikacji. W wybrane dni tygodnia, tematycznie dobrane typy kuchni będą objęte specjalną ofertą promocyjną, pozwalającą wypróbować potrawy restauracji o 40% taniej.
- Festiwal Pr-OmNomNom-ocji to wyjątkowa kampania na naszej platformie, która ma na celu nie tylko zachęcić użytkowników do korzystania z Bolt Food, ale także silnie promować naszych partnerów, czyli restauracje dostępne w aplikacji. W ten sposób knajpy mają możliwość dotarcia do szerszego grona odbiorców i zaznajomienia ich ze swoją ofertą. Wsparcie marketingowe to ważny punkt, który decyduje o tym, że restauracje nawiązują z nami współpracę. W 2022 roku ponad 40% partnerskich restauracji we wszystkich krajach, gdzie dostępny jest Bolt Food, skorzystało z tej możliwości - komentuje Agnieszka Cebulska, Country Manager Bolt Food w Polsce.
W line-upie Festiwalu Pr-OmNomNom-ocji znajdują się restauracje w pięciu miastach, w których dostępny jest Bolt Food. Promowane restauracje podzielone są na kategorie oraz dni:
-
Burgerowe Poniedziałki
-
Włoskie Środy
-
Azjatyckie Czwartki
Wsparcie dla restauratorów
Od rozpoczęcia działalności Bolt Food łączy lokalne restauracje z klientami, umożliwiając im w ten sposób rozwinąć swój biznes. Restauracje widzą Bolt Food jako partnera, który pomaga im zwiększyć swoje przychody - świadczy o tym wzrost o 50% (rok do roku w marcu 2023 r.) liczby restauracji, które złożyły wniosek o dołączenie do platformy.
***
Bolt to europejska superaplikacja, której misją jest uczynienie mobilności miejskiej bardziej przystępną, bezpieczną i zrównoważoną.
Bolt ma ponad 150 milionów klientek i klientów w 45 krajach w Europie i Afryce. Celem firmy jest przyspieszyć rezygnację z prywatnych aut na rzecz współdzielonej mobilności, oferując lepsze rozwiązania dla różnych potrzeb, w tym przewozy, car-sharing i wypożyczalnię hulajnóg oraz dostawę jedzenia i artykułów spożywczych.
Więcej informacji: www.bolt.eu

BCC: budżet, inwestycje, podatki

Cyfrowe Priorytety Polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej

Rok 2024 jest rekordowym pod względem niewypłacalności na świecie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.