Komunikaty PR

Bolt Food wystartował z wyjątkową kampanią promującą restauracje w aplikacji

2023-11-09  |  11:30
Biuro prasowe

Rozpoczął się Festiwal Pr-OmNomNom-ocji czyli wyjątkowa akcja Bolt Food, która ma na celu promowanie restauracji dostępnych na platformie. Co tydzień, przez dwa miesiące topowe restauracje będą mogły pochwalić się swoją ofertą i zaproponować użytkownikom możliwość wypróbowania ich menu o 40% taniej.

To nie koniec sezonu festiwalowego! Od 16 października do 14 grudnia br. trwa wyjątkowa akcja promocyjna na Bolt Food: Festiwal Pr-OmNomNom-ocji. Festiwal ma na celu promowanie partnerskich restauracji, które dostępne są w aplikacji Bolt Food wśród zamawiających z aplikacji. W wybrane dni tygodnia, tematycznie dobrane typy kuchni będą objęte specjalną ofertą promocyjną, pozwalającą wypróbować potrawy restauracji o 40% taniej. 

- Festiwal Pr-OmNomNom-ocji to wyjątkowa kampania na naszej platformie, która ma na celu nie tylko zachęcić użytkowników do korzystania z Bolt Food, ale także silnie promować naszych partnerów, czyli restauracje dostępne w aplikacji. W ten sposób knajpy mają możliwość dotarcia do szerszego grona odbiorców i zaznajomienia ich ze swoją ofertą.  Wsparcie marketingowe to ważny punkt, który decyduje o tym, że restauracje nawiązują z nami współpracę. W 2022 roku ponad 40% partnerskich restauracji we wszystkich krajach, gdzie dostępny jest Bolt Food, skorzystało z tej możliwości - komentuje Agnieszka Cebulska, Country Manager Bolt Food w Polsce. 

W line-upie Festiwalu Pr-OmNomNom-ocji znajdują się restauracje w pięciu miastach, w których dostępny jest Bolt Food. Promowane restauracje podzielone są na kategorie oraz dni:  

  • Burgerowe Poniedziałki

  • Włoskie Środy

  • Azjatyckie Czwartki

Wsparcie dla restauratorów 

Od rozpoczęcia działalności  Bolt Food łączy lokalne restauracje z klientami, umożliwiając im w ten sposób rozwinąć swój biznes. Restauracje widzą Bolt Food jako partnera, który pomaga im zwiększyć swoje przychody - świadczy o tym wzrost o 50% (rok do roku w marcu 2023 r.) liczby restauracji, które złożyły wniosek o dołączenie do platformy.  

***

Bolt to europejska superaplikacja, której misją jest uczynienie mobilności miejskiej bardziej przystępną, bezpieczną i zrównoważoną.

Bolt ma ponad 150 milionów klientek i klientów w 45 krajach w Europie i Afryce. Celem firmy jest przyspieszyć rezygnację z prywatnych aut na rzecz współdzielonej mobilności, oferując lepsze rozwiązania dla różnych potrzeb, w tym przewozy, car-sharing i wypożyczalnię hulajnóg oraz dostawę jedzenia i artykułów spożywczych.

Więcej informacji: www.bolt.eu 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Wyższa na dłużej – rentowność papierów skarbowych w USA Biuro prasowe
2024-04-30 | 11:10

Wyższa na dłużej – rentowność papierów skarbowych w USA

W skrócie:  • Rentowności amerykańskich 10-letnich obligacji skarbowych wzrosły powyżej 4,6% w związku z oczekiwaniami wolniejszego cyklu obniżek stóp procentowych
Gospodarka Rynki finansowe gospodarek wschodzących – czas zapiąć pasy
2024-04-30 | 11:00

Rynki finansowe gospodarek wschodzących – czas zapiąć pasy

Banki centralne z rynków wschodzących są obecnie między młotem a kowadłem: wzrost gospodarczy wymaga obniżenia stóp, ale spowolnienie cięć w głównych gospodarkach
Gospodarka Małe firmy myślą, że windykacja jest tylko dla dużych
2024-04-26 | 08:00

Małe firmy myślą, że windykacja jest tylko dla dużych

Co 5. firma nie reguluje zobowiązań wobec kontrahentów, bo sama nie otrzymuje zapłaty od klientów – wynika z badania „Przeterminowanie faktur w polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.