Komunikaty PR

Ceramika Paradyż wznawia współpracę z Polską Grupą Ceramiczną

2020-09-25  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
Made in PR

Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/

Ceramika Paradyż nie zwalnia tempa, realizując kolejne etapy konsekwentnego rozwoju. Rodzinna firma właśnie nawiązała współpracę z Polską Grupą Ceramiczną, największą na krajowym rynku grupą zakupową w branży wyposażenia łazienek.


Polska Grupa Ceramiczna powstała w 2013 roku z inicjatywy właścicieli największych polskich firm z branży płytek ceramicznych, ceramiki sanitarnej i armatury. Obecnie zrzesza 16 podmiotów, a dystrybucja produktów odbywa się poprzez sieć kilkudziesięciu salonów sprzedaży w Polsce i Słowacji. W efekcie współpracy z Ceramiką Paradyż, już wkrótce w wybranych salonach wszystkich partnerów grupy pojawi się 8 dedykowanych, unikalnych kolekcji płytek ceramicznych prestiżowej marki Paradyż My Way.

 

- Odpowiadając na dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku dokładamy wszelkich starań, aby nieustannie poszerzać portfolio produktów i nawiązywać kolejne obiecujące relacje biznesowe. Powrót do współpracy z Polską Grupą Ceramiczną jest tego najlepszym dowodem. Cieszymy się ogromnie, że pomimo pewnych ograniczeń wywołanych skutkami COVID-19, udało się sfinalizować wspólny projekt. Jesteśmy przekonani, że opracowane na wyłączność dla PGC kolekcje nie tylko spełnią oczekiwania najbardziej wymagających klientów, ale przełożą się także na aspekt biznesowy wszystkich podmiotów. – mówi Jacek Wawrzyniak, Dyrektor Generalny ds. Handlu w Ceramice Paradyż.

 

Opracowane we współpracy z Polską Grupą Ceramiczną 8 wyjątkowych kolekcji ściennych marki Paradyż My Way, to propozycje stworzone z myślą o klientach poszukujących indywidualnych i nowatorskich rozwiązań wzorniczych. Płytki w formacie 30x90 cm wyróżniają się wysoką jakością, bogactwem zdobień, kolorów i struktur, wpisując się tym samym w światowe trendy. Znajdziemy wśród nich utrzymaną w charakterze architektury połowy XX wieku kolekcję CLASSY CHIC, inspirowaną popularnym w latach 20. stylem Art déco kolekcję GLITTER MOOD, a także inspirowane strukturą betonu kolekcje SHADES OF GREY orz SPACE DUST. W nowościach nie zabrakło również płytek dla miłośników ponadczasowego marmuru - CALACATTA SPARKLE i STONE MATTER, drewna - WOOD LOVE, a także modnych, głębokich odcieni granatu i butelkowej zieleni w kolekcji INTENSE TONE.

 

- Ceramika Paradyż była jednym z producentów, z którym stawialiśmy pierwsze kroki na polskim rynku. Po dłuższej przerwie znów mamy możliwość współpracować, co nas ogromnie cieszy. Z naszym nowym projektem wiążemy duże nadzieje i mocno liczymy na sukces wypracowanych przez nas wspólnie, nietuzinkowych kolekcji. Aktualnie rozpoczęliśmy proces wdrażania produktów w rynek poprzez budowę ekspozycji i dystrybucję materiałów graficznych. Planujemy też dodatkowe działania marketingowe, które będą realizowane w najbliższej przyszłości. – dodaje Ewelina Furmaniak, Product Manager w Polskiej Grupie Ceramicznej.

 

Kolekcje marki Paradyż My Way będą dostępne już wkrótce w salonach sprzedaży wszystkich partnerów Polskiej Grupy Ceramicznej i zostaną wyeksponowane w specjalnie dedykowanych szafach. Jak zapowiadają przedstawiciele obu spółek, to dopiero początek wspólnej przygody i kolejnych działań, które w długofalowej perspektywie przyniosą szereg korzyści każdej ze stron.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Spoglądając w przyszłość Unii Europejskiej, czyli o wzmocnieniu bezpieczeństwa i konkurencyjności do 2040 roku Biuro prasowe
2025-06-30 | 10:00

Spoglądając w przyszłość Unii Europejskiej, czyli o wzmocnieniu bezpieczeństwa i konkurencyjności do 2040 roku

Kończy się prezydencja Polski w Radzie Unii Europejskiej. Warszawa weszła w tę rolę z ambitnymi deklaracjami dotyczącymi przede wszystkim bezpieczeństwa, rozwoju
Gospodarka Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie
2025-03-27 | 10:00

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Godzenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym, argumentowanie swojej wartości oraz dowodzenie słuszności swoich pomysłów – to zaledwie kilka wyzwań, na jakie
Gospodarka Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan
2025-03-24 | 15:50

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

Prawie 300 postulatów deregulacyjnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, a dotyczących m.in podatków, zatrudnienia, cyfryzacji czy energetyki

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

D. Joński: Nie wiemy, co zrobi Rosja za dwa–trzy lata. Według duńskiego wywiadu może zaatakować kraje nadbałtyckie i musimy być na to gotowi

Zdecydowana większość krajów unijnych wskazuje na potrzebę wzmocnienia zdolności obronnych Europy w obliczu coraz bardziej złożonego geopolitycznego tła. Wywiady zachodnich państw wskazują, że Rosja może rozpocząć konfrontację z NATO jeszcze przed 2030 rokiem. Biała księga w sprawie obronności europejskiej „Gotowość 2030” zakłada m.in. ochronę granic lądowych, powietrznych i morskich UE, a sztandarowym projektem ma być Tarcza Wschód. – W budzeniu Europy duże zasługi ma polska prezydencja – ocenia europoseł Dariusz Joński.

Transport

Duże magazyny energii przyspieszą rozwój transportu niskoemisyjnego w Europie. Przyszłością może być wodór służący jako paliwo i nośnik energii

Zmiany w europejskim transporcie przyspieszają. Trendem jest elektromobilność, zwłaszcza w ramach logistyki „ostatniej mili”. Jednocześnie jednak udział samochodów w pełni elektrycznych w polskich firmach spadł z 18 do 12 proc., co wpisuje się w szerszy europejski trend spowolnienia elektromobilności. Główne bariery to ograniczona liczba publicznych stacji ładowania, wysoka cena pojazdów i brak dostępu do odpowiedniej infrastruktury. – Potrzebne są odpowiednio duże magazyny taniej energii. Przyszłością przede wszystkim jest wodór – ocenia Andrzej Gemra z Renault Group.

Infrastruktura

W Polsce w obiektach zabytkowych wciąż brakuje nowoczesnych rozwiązań przeciwpożarowych. Potrzebna jest większa elastyczność w stosowaniu przepisów

Pogodzenie interesów konserwatorów, projektantów, inwestorów, rzeczoznawców i służby ochrony pożarowej stanowi jedno z największych wyzwań w zakresie ochrony przeciwpożarowej obiektów konserwatorskich. Pożary zabytków takich jak m.in. katedra Notre-Dame w Paryżu przyczyniają się do wprowadzania nowatorskich rozwiązań technicznych w zakresie ochrony przeciwpożarowej. W Polsce obowiązuje już konieczność instalacji systemów detekcji. Inwestorzy często jednak rezygnują z realizacji projektów dotyczących obiektów zabytkowych z uwagi na zmieniające się i coraz bardziej restrykcyjne przepisy czy też względy ekonomiczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.