Komunikaty PR

Firma pończosznicza Gabriella pomaga lekarkom i pielęgniarkom

2020-04-20  |  21:00
Biuro prasowe

Łódzka firma pończosznicza Gabriella, zaangażowała się w pomoc personelowi medycznemu. W ramach akcji wspierającej służbę zdrowia, przekazała pierwszą partię z kilku tysięcy naszykowanych do rozesłania par specjalistycznych rajstop. Szpitale zakaźne oraz placówki jednoimienne zostały zaopatrzone w pierwszą partię produktów do zadań specjalnych, które ulżą zmęczonym nogom lekarek i pielęgniarek.

Ostatnie tygodnie pokazują, jak bardzo Polacy potrafią jednoczyć się w trudnych chwilach. Duże i małe firmy zaangażowały się w pomoc służbie zdrowia, która na pierwszej linii ognia walczy z najgroźniejszym wirusem ostatnich dziesięcioleci – CoViD19. Firma pończosznicza Gabriella, której siedziba mieści się w Łodzi, postanowiła pomóc pielęgniarkom i lekarkom tym, co ma najlepszego i na czym zna się najlepiej – czyli wesprzeć je swoimi produktami funkcyjnymi. Pierwsze pięć zakaźnych placówek medycznych: w Łodzi, Krakowie, Warszawie, Gdańsku i Chorzowie otrzymało paczki z rajstopami Relax 20 den, czyli produktem wspierającym krążenie i dbającym o komfort nóg, które codziennie robią tysiące kroków w walce o życie i zdrowie pacjentów.

– Wiemy, jak bardzo potrzebna jest teraz każda pomoc i realne wsparcie. Dlatego przekazaliśmy polskim pielęgniarkom i lekarkom rajstopy funkcyjne, które przyniosą ulgę ich nogom, zmęczonym od wielogodzinnej pracy na stojąco i w ruchu – mówi Sebastian Krajda, przedstawiciel firmy Gabriella.

Akcja spotkała się ogromnym zainteresowaniem internautów – nie tylko klientów firmy, ale także influencerów i pracowników służby zdrowia, którzy  w social mediach reagowali na posty polubieniami, udostępniali i reagowali entuzjastycznie na pomysł wsparcia lekarek i pielęgniarek rajstopami. Wśród wiadomości otrzymywanych przez markę pojawiły się również prośby o wsparcie z kolejnych szpitali, na które Gabriella nie pozostanie obojętna. Firma zdeklarowała, że to dopiero pierwsza partia produktów, które trafiły do szpitali zakaźnych w ramach pomocy w walce z koronawirusem.

Paczki wypełnione po brzegi rajstopami do zadań specjalnych to niejedyna forma wsparcia polskiej służby zdrowia w czasie walki z epidemią COVID-19 podjęta przez markę. Każda sprzedana para rajstop w sklepie internetowym www.gabriella.pl to złotówka przekazana przez firmę na ogólnopolską zbiórkę Fundacji Siepomaga.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Branża leasingowa – klęska urodzaju i miliardowego długu Biuro prasowe
2024-05-09 | 08:00

Branża leasingowa – klęska urodzaju i miliardowego długu

Branża leasingowa ma za sobą rekordowy rok, a obecny zapowiada się podobnie. Co 4. przedsiębiorca z sektora MŚP deklaruje, że w 2024 r. sięgnie po leasing. Jednak wraz ze wzrostem
Gospodarka Orbit® i Jakdojade.pl zabierają pasażerów na Orbitę Chillu
2024-05-08 | 12:00

Orbit® i Jakdojade.pl zabierają pasażerów na Orbitę Chillu

Niedawno Mars Wrigley odświeżył komunikację marki Orbit® pokazując, że bezcukrowa guma może być nie tylko orzeźwiającą przekąską, ale też dobrym towarzyszem. Kolejną odsłoną
Gospodarka Dobre wiadomości ze strefy euro przed Eurowizją – świętem europejskiej piosenki
2024-05-07 | 13:30

Dobre wiadomości ze strefy euro przed Eurowizją – świętem europejskiej piosenki

W skrócie: • W samą porę na Eurowizję w Malmö 7-11 maja, strefa euro wyszła z trwającej od pięciu kwartałów stagnacji (+0,3% kw./kw. w I kwartale), co wskazuje na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna

Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.

Ochrona środowiska

Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]

„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

IT i technologie

Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce

Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.