Komunikaty PR

Firma pończosznicza Gabriella pomaga lekarkom i pielęgniarkom

2020-04-20  |  21:00
Biuro prasowe

Łódzka firma pończosznicza Gabriella, zaangażowała się w pomoc personelowi medycznemu. W ramach akcji wspierającej służbę zdrowia, przekazała pierwszą partię z kilku tysięcy naszykowanych do rozesłania par specjalistycznych rajstop. Szpitale zakaźne oraz placówki jednoimienne zostały zaopatrzone w pierwszą partię produktów do zadań specjalnych, które ulżą zmęczonym nogom lekarek i pielęgniarek.

Ostatnie tygodnie pokazują, jak bardzo Polacy potrafią jednoczyć się w trudnych chwilach. Duże i małe firmy zaangażowały się w pomoc służbie zdrowia, która na pierwszej linii ognia walczy z najgroźniejszym wirusem ostatnich dziesięcioleci – CoViD19. Firma pończosznicza Gabriella, której siedziba mieści się w Łodzi, postanowiła pomóc pielęgniarkom i lekarkom tym, co ma najlepszego i na czym zna się najlepiej – czyli wesprzeć je swoimi produktami funkcyjnymi. Pierwsze pięć zakaźnych placówek medycznych: w Łodzi, Krakowie, Warszawie, Gdańsku i Chorzowie otrzymało paczki z rajstopami Relax 20 den, czyli produktem wspierającym krążenie i dbającym o komfort nóg, które codziennie robią tysiące kroków w walce o życie i zdrowie pacjentów.

– Wiemy, jak bardzo potrzebna jest teraz każda pomoc i realne wsparcie. Dlatego przekazaliśmy polskim pielęgniarkom i lekarkom rajstopy funkcyjne, które przyniosą ulgę ich nogom, zmęczonym od wielogodzinnej pracy na stojąco i w ruchu – mówi Sebastian Krajda, przedstawiciel firmy Gabriella.

Akcja spotkała się ogromnym zainteresowaniem internautów – nie tylko klientów firmy, ale także influencerów i pracowników służby zdrowia, którzy  w social mediach reagowali na posty polubieniami, udostępniali i reagowali entuzjastycznie na pomysł wsparcia lekarek i pielęgniarek rajstopami. Wśród wiadomości otrzymywanych przez markę pojawiły się również prośby o wsparcie z kolejnych szpitali, na które Gabriella nie pozostanie obojętna. Firma zdeklarowała, że to dopiero pierwsza partia produktów, które trafiły do szpitali zakaźnych w ramach pomocy w walce z koronawirusem.

Paczki wypełnione po brzegi rajstopami do zadań specjalnych to niejedyna forma wsparcia polskiej służby zdrowia w czasie walki z epidemią COVID-19 podjęta przez markę. Każda sprzedana para rajstop w sklepie internetowym www.gabriella.pl to złotówka przekazana przez firmę na ogólnopolską zbiórkę Fundacji Siepomaga.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Spoglądając w przyszłość Unii Europejskiej, czyli o wzmocnieniu bezpieczeństwa i konkurencyjności do 2040 roku Biuro prasowe
2025-06-30 | 10:00

Spoglądając w przyszłość Unii Europejskiej, czyli o wzmocnieniu bezpieczeństwa i konkurencyjności do 2040 roku

Kończy się prezydencja Polski w Radzie Unii Europejskiej. Warszawa weszła w tę rolę z ambitnymi deklaracjami dotyczącymi przede wszystkim bezpieczeństwa, rozwoju
Gospodarka Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie
2025-03-27 | 10:00

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Godzenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym, argumentowanie swojej wartości oraz dowodzenie słuszności swoich pomysłów – to zaledwie kilka wyzwań, na jakie
Gospodarka Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan
2025-03-24 | 15:50

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

Prawie 300 postulatów deregulacyjnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, a dotyczących m.in podatków, zatrudnienia, cyfryzacji czy energetyki

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom

Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Prawo

Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.