GNIEZNO DOCZEKAŁO SIĘ NOWEGO SALONU OPTYCZNEGO – ZIKO OPTYK JUŻ OTWARTY!
Coraz więcej salonów Ziko Optyk pojawia się na mapie Polski. Tym razem nowy salon optyczny został otwarty w Gnieźnie w N-Parku przy ulicy Składowej 4. Tak jak w poprzednich lokalizacjach na Klientów czekają atrakcyjne oferty, jak chociażby możliwość zakupu kompletnej pary okularów ze szkłami z antyrefleksem za 79 złotych. Profesjonalny zespół specjalistów pomoże w doborze odpowiednich szkieł, opraw i soczewek kontaktowych, a szeroki asortyment, z pewnością pozwoli Klientom wybrać to, czego szukają. Warto podkreślić, że w salonach Ziko Optyk każdy chętny może skorzystać z usługi badania wzroku.
To już 9 salon marki Ziko Optyk, który zawitał na polskim rynku. Od początku roku Ziko Optyk pojawił się w Mielcu, Legionowie i Sosnowcu, a od dzisiaj również w Gnieźnie. Marka znana jest z niskich cen i ogromnego wyboru eleganckich i modnych opraw.
Nowy salon to także atrakcyjne oferty np. okulary korekcyjne za pół ceny, czy kompletna para okularów za jedynie 79 zł.
Salon w Gnieźnie, podobnie jak pozostałe salony należące do sieci, oferują Klientom okazały asortyment, w którego skład wchodzą m.in. soczewki kontaktowe, soczewki okularowe, akcesoria do okularów, okulary przeciwsłoneczne oraz oprawy korekcyjne, zarówno dla kobiet, mężczyzn, jak i dzieci. Marki okularowe takie jak Ray-Ban®, Vogue Eyewear, Armani Exchange, Ralph by Ralph Lauren, Tommy Hilfiger czy Polaroid, to tylko nieliczne, których modele znajdą się w salonie Ziko Optyk w Gnieźnie.
Zaznaczmy, że jednym z kluczowych wyróżników sieci jest fachowe doradztwo specjalistów. Personel Ziko Optyk to profesjonaliści, którzy zawsze pomogą Klientowi dobrać odpowiednie oprawy i soczewki okularowe. TO, co jest warte podkreślenia, to fakt, że codziennie przeprowadzają badania wzroku pod kątem doboru korekcji okularowej i soczewek kontaktowych, a przy zakupie pełnych okularów badanie wzroku kosztuje tylko 1 zł.
Zapraszamy do odwiedzenia nowego salonu Ziko Optyk przy ulicy Składowej 4.

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

BCC: budżet, inwestycje, podatki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.