Komunikaty PR

Impel z nowymi usługami do walki z koronawirusem

2020-04-23  |  12:00

Rynek usług w obliczu epidemii stanął przed dużym wyzwaniem. Zmiana potrzeb i priorytetów wśród klientów zrodziła konieczność szybkiego przeorganizowania modelu pracy, dostosowania się do aktualnych wymogów i stworzenia nowych produktów. Impel – lider rynku usług outsourcingowych w Polsce – rozszerzył ofertę i wprowadził nowe rozwiązania wspierające instytucje oraz przedsiębiorstwa w walce z epidemią koronawirusa.

Dezynfekcja pomieszczeń i budynków

Elementem ochrony przed zakażeniem SARS-CoV-2 jest dezynfekowanie wszelkiego rodzaju powierzchni, pomieszczeń i całych budynków oraz miejsc w przestrzeni publicznej. Impel dzięki doświadczeniu w realizowanych na co dzień usługach, związanych z techniczną obsługą nieruchomości, oferuje przedsiębiorstwom i instytucjom m.in. mycie oraz dezynfekcję powierzchni metodami manualnymi, jak również dezynfekcję pomieszczeń poprzez zamgławianie lub ozonowanie. Firma wprowadziła także usługę mierzenia temperatur pracownikom przed wejściem do zakładów pracy czy biurowców. Impel to również dostawca usług rekrutacyjnych dla firm. Spółka Grupy specjalizująca się w tym obszarze oferuje dziś usługę rekrutacji ad-hoc. Firma w ciągu max. 2 dni zapewnia pracowników na stanowiska produkcyjne, logistyczne czy do prac pomocniczych na terenie całej Polski. Dodatkowo przy rekrutacji cudzoziemców zapewnione jest wsparcie merytoryczne oraz dokumentacja wymagana do bezpośredniego zatrudnienia.

Bezpieczeństwo pracy zdalnej

Zadbanie o bezpieczeństwo systemów teleinformatycznych, na których pracują zdalnie pracownicy, to teraz jedna z podstawowych potrzeb wielu organizacji. Z tego powodu w pakiecie Grupy Impel dostępna jest usługa monitorowania stacji roboczych, czyli stacji komputerów służbowych, jak i prywatnych mających zdalny dostęp do infrastruktury klienta. Monitoring może objąć kluczowe zasoby i procesy, takie jak płatności, dane kadrowe czy internetowe systemy obsługi klienta. W ten sposób wykrywane są różnego rodzaju nieprawidłowości, anomalie, próby ataków hakerskich i inne działania będące zagrożeniem dla przedsiębiorstw.

Nowy wymiar dotychczasowych usług

Wraz z wprowadzeniem nowych usług, Impel rozszerza i dostosowuje również te, świadczone na co dzień, które dziś stały się kluczowe dla sprawnego i efektywnego funkcjonowania wielu przedsiębiorstw, instytucji czy placówek medycznych.

- Impel jest obecny w ponad 100 szpitalach, także jednoimiennych, gdzie realizowana jest usługa opieki przy pacjencie. Dodatkowo personel Grupy utrzymuje czystość, zarządza techniką i bezpieczeństwem dostępu czy prowadzi kuchnię szpitalną, która dostarcza wyżywienie pacjentom chorującym na COVID-19. Oferujemy także szereg innych usług, które dziś nabrały nowego znaczenia. Dla jednego z naszych klientów – sieci detalicznej – realizujmy m.in. usługę dezynfekcji koszyków ręcznych oraz metalowych w ponad 1500 sklepach. Dzięki doświadczeniu i zasobom naszej firmy możemy zarówno wprowadzać nowe, jak i dostosowywać i rozszerzać dotychczasowe usługi do potrzeb naszych klientów i wymogów związanych z epidemią koronawirusa – podkreśla Jakub Dzik, wiceprezes zarządu Impel S.A.

 

Więcej informacji na www.impel.pl

Działania Grupy Impel w czasie epidemii koronawirusa

Impel to największa w Polsce grupa firm specjalizujących się w outsourcingu usług dla instytucji i przedsiębiorstw. Wraz z błyskawicznym dostosowaniem usług oraz produktów do nowych wytycznych i potrzeb klientów w czasie epidemii koronawirusa, Grupa Impel udziela także różnego rodzaju pomocy i wsparcia, aby przeciwdziałać skutkom epidemii.

  • Grupa Impel przekazała 100 tys. zł na zakup środków ochrony osobistej na rzecz Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. J. Gromkowskiego we Wrocławiu.
  • Spółka Impel Delivery przekazała maseczki chirurgiczne Wojewódzkiemu Szpitalowi Specjalistycznemu im. J. Gromkowskiego we Wrocławiu.
  • Spółka Impel Catering przez miesiąc przygotowuje i przekazuje posiłki 60 ratownikom medycznym pracującym w szpitalu jednoimiennym przy ul. Koszarowej we Wrocławiu.
  • Impel prowadzi kampanię informacyjną #UWAGAODWAGA, aby pokazać pracowników i współpracowników Grupy Impel, którzy na różnych stanowiskach walczą z epidemią koronawirusa, są to m.in. salowe, sanitariusze, opiekunowie medyczni, służby sprzątające, pracownicy ochrony oraz kuchni szpitalnych i dystrybucji posiłków.
  • Spółka Brokers Union przekazała środki do dezynfekcji osobistej i dezynfekcji powierzchni Opolskiemu Centrum Onkologii im. prof. Tadeusza Koszarowskiego w Opolu oraz Wojewódzkiemu Szpitalowi Specjalistycznemu im. św. Jadwigi w Opolu.
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Go Green with Taiwan 2024 – zielone innowacje z szansą na nagrodę Biuro prasowe
2024-07-04 | 14:30

"Go Green with Taiwan 2024" – zielone innowacje z szansą na nagrodę

Startuje kampania „Go Green with Taiwan”, skierowana do autorów ekologicznych inicjatyw na całym świecie. Celem konkursu jest promowanie zrównoważonych rozwiązań
Gospodarka Głos MOOVIN Interiors podczas Forum Rynku Nieruchomości 2024 w Sopocie
2024-07-03 | 10:35

Głos MOOVIN Interiors podczas Forum Rynku Nieruchomości 2024 w Sopocie

MOOVIN Interiors to warszawska pracownia architektury wnętrz, która jako jedyna oferuje kompleksowe usługi wykończenia wnętrz w standardzie Concierge. Dzięki temu zapewnia swoim
Gospodarka Nierzetelni klienci sprawdzają cierpliwość polskich przedsiębiorstw
2024-06-27 | 08:00

Nierzetelni klienci sprawdzają cierpliwość polskich przedsiębiorstw

Wytrzymałość polskich przedsiębiorców ma swoje granice, zwłaszcza, jeżeli chodzi o pieniądze. 40 proc. firm z sektora MŚP przekazuje do windykacji nieuregulowane faktury będące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.