Impel z nowymi usługami do walki z koronawirusem
Rynek usług w obliczu epidemii stanął przed dużym wyzwaniem. Zmiana potrzeb i priorytetów wśród klientów zrodziła konieczność szybkiego przeorganizowania modelu pracy, dostosowania się do aktualnych wymogów i stworzenia nowych produktów. Impel – lider rynku usług outsourcingowych w Polsce – rozszerzył ofertę i wprowadził nowe rozwiązania wspierające instytucje oraz przedsiębiorstwa w walce z epidemią koronawirusa.
Dezynfekcja pomieszczeń i budynków
Elementem ochrony przed zakażeniem SARS-CoV-2 jest dezynfekowanie wszelkiego rodzaju powierzchni, pomieszczeń i całych budynków oraz miejsc w przestrzeni publicznej. Impel dzięki doświadczeniu w realizowanych na co dzień usługach, związanych z techniczną obsługą nieruchomości, oferuje przedsiębiorstwom i instytucjom m.in. mycie oraz dezynfekcję powierzchni metodami manualnymi, jak również dezynfekcję pomieszczeń poprzez zamgławianie lub ozonowanie. Firma wprowadziła także usługę mierzenia temperatur pracownikom przed wejściem do zakładów pracy czy biurowców. Impel to również dostawca usług rekrutacyjnych dla firm. Spółka Grupy specjalizująca się w tym obszarze oferuje dziś usługę rekrutacji ad-hoc. Firma w ciągu max. 2 dni zapewnia pracowników na stanowiska produkcyjne, logistyczne czy do prac pomocniczych na terenie całej Polski. Dodatkowo przy rekrutacji cudzoziemców zapewnione jest wsparcie merytoryczne oraz dokumentacja wymagana do bezpośredniego zatrudnienia.
Bezpieczeństwo pracy zdalnej
Zadbanie o bezpieczeństwo systemów teleinformatycznych, na których pracują zdalnie pracownicy, to teraz jedna z podstawowych potrzeb wielu organizacji. Z tego powodu w pakiecie Grupy Impel dostępna jest usługa monitorowania stacji roboczych, czyli stacji komputerów służbowych, jak i prywatnych mających zdalny dostęp do infrastruktury klienta. Monitoring może objąć kluczowe zasoby i procesy, takie jak płatności, dane kadrowe czy internetowe systemy obsługi klienta. W ten sposób wykrywane są różnego rodzaju nieprawidłowości, anomalie, próby ataków hakerskich i inne działania będące zagrożeniem dla przedsiębiorstw.
Nowy wymiar dotychczasowych usług
Wraz z wprowadzeniem nowych usług, Impel rozszerza i dostosowuje również te, świadczone na co dzień, które dziś stały się kluczowe dla sprawnego i efektywnego funkcjonowania wielu przedsiębiorstw, instytucji czy placówek medycznych.
- Impel jest obecny w ponad 100 szpitalach, także jednoimiennych, gdzie realizowana jest usługa opieki przy pacjencie. Dodatkowo personel Grupy utrzymuje czystość, zarządza techniką i bezpieczeństwem dostępu czy prowadzi kuchnię szpitalną, która dostarcza wyżywienie pacjentom chorującym na COVID-19. Oferujemy także szereg innych usług, które dziś nabrały nowego znaczenia. Dla jednego z naszych klientów – sieci detalicznej – realizujmy m.in. usługę dezynfekcji koszyków ręcznych oraz metalowych w ponad 1500 sklepach. Dzięki doświadczeniu i zasobom naszej firmy możemy zarówno wprowadzać nowe, jak i dostosowywać i rozszerzać dotychczasowe usługi do potrzeb naszych klientów i wymogów związanych z epidemią koronawirusa – podkreśla Jakub Dzik, wiceprezes zarządu Impel S.A.
Więcej informacji na www.impel.pl
Działania Grupy Impel w czasie epidemii koronawirusa
Impel to największa w Polsce grupa firm specjalizujących się w outsourcingu usług dla instytucji i przedsiębiorstw. Wraz z błyskawicznym dostosowaniem usług oraz produktów do nowych wytycznych i potrzeb klientów w czasie epidemii koronawirusa, Grupa Impel udziela także różnego rodzaju pomocy i wsparcia, aby przeciwdziałać skutkom epidemii.
- Grupa Impel przekazała 100 tys. zł na zakup środków ochrony osobistej na rzecz Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. J. Gromkowskiego we Wrocławiu.
- Spółka Impel Delivery przekazała maseczki chirurgiczne Wojewódzkiemu Szpitalowi Specjalistycznemu im. J. Gromkowskiego we Wrocławiu.
- Spółka Impel Catering przez miesiąc przygotowuje i przekazuje posiłki 60 ratownikom medycznym pracującym w szpitalu jednoimiennym przy ul. Koszarowej we Wrocławiu.
- Impel prowadzi kampanię informacyjną #UWAGAODWAGA, aby pokazać pracowników i współpracowników Grupy Impel, którzy na różnych stanowiskach walczą z epidemią koronawirusa, są to m.in. salowe, sanitariusze, opiekunowie medyczni, służby sprzątające, pracownicy ochrony oraz kuchni szpitalnych i dystrybucji posiłków.
- Spółka Brokers Union przekazała środki do dezynfekcji osobistej i dezynfekcji powierzchni Opolskiemu Centrum Onkologii im. prof. Tadeusza Koszarowskiego w Opolu oraz Wojewódzkiemu Szpitalowi Specjalistycznemu im. św. Jadwigi w Opolu.

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

BCC: budżet, inwestycje, podatki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.