Komunikaty PR

Logistyka dla telekomunikacji prosto z SEGRO Logistics Park Warsaw, Pruszków

2020-09-22  |  11:00
Biuro prasowe

Firma SEGRO, wiodący właściciel, zarządca i deweloper nowoczesnych powierzchni magazynowych i produkcyjnych, przedłużyła umowę najmu o kolejne trzy lata na ponad 3 200 m2 powierzchni magazynowej zlokalizowanej w SEGRO Logistics Park Warsaw, Pruszków z firmą Lognet, wiodącym dostawcą materiałów instalacyjnych i usług logistycznych dla rynku telekomunikacyjnego. 

Magazyn dedykowany Lognet, znajdujący się w Pruszkowie, liczy ponad 3 200 m2 powierzchni, na terenie której przedsiębiorstwo realizuje kompleksową obsługę logistyczną i techniczną firm związanych z telekomunikacją. Pozytywne doświadczenia w ramach współpracy z SEGRO oraz dogodna lokalizacja obiektu przyczyniły się do decyzji o przedłużeniu umowy najmu i dalszej działalności na terenie SEGRO Logistics Park Warsaw, Pruszków.

- Elastyczne podejście dewelopera i zarządcy nieruchomości oraz nasza długoletnia współpraca sprawiły, że mamy pełne zaufanie do SEGRO, a powierzchnia magazynowa, którą wynajmujemy spełnia wszystkie nasze oczekiwania związane zarówno z wielkością, jak i wyposażeniem. Nie bez znaczenia w tym przypadku była również lokalizacja – park logistyczny w Pruszkowie wyróżnia się strategicznym położeniem, które ze względu na specyfikę naszego biznesu było bardzo ważnym czynnikiem decyzyjnym o przedłużeniu współpracy – podkreśla Tomasz Chodkowski, Członek Zarządu Lognet.

- Cieszymy się, że firma Lognet zaufała SEGRO, powtórnie wybierając obiekt magazynowy w Pruszkowie. Pokazuje to, że jakość oferowanych przez nas powierzchni magazynowych oraz obsługa parków logistycznych znajdują się na najwyższym poziomie – mówi Waldemar Witczak, Dyrektor Regionalny SEGRO.

SEGRO Logistics Park Warsaw, Pruszków to ponad 69 tys. m2 nowoczesnej przestrzeni produkcyjno-magazynowej. Strategiczne położenie w pobliżu autostrady A2 (węzeł Pruszków) oraz drogi krajowej nr 2, łączącej Warszawę i Poznań sprawia, że park jest doskonale skomunikowany z centrum pobliskiej Warszawy oraz całym krajem. To jeden z czterech parków logistycznych SEGRO, na terenie którego znajdują się ule dla pszczół. Ta inicjatywa CSR została wyróżniona przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu w raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2019”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Co piąty Polak uważa, że 4-dniowy tydzień pracy zmniejszy naszą produktywność Biuro prasowe
2024-04-10 | 13:00

Co piąty Polak uważa, że 4-dniowy tydzień pracy zmniejszy naszą produktywność

Niemal co dziesiąty ankietowany twierdzi, że Polacy nie pracują zbyt wiele, a co trzeci uważa, że 4-dniowy tydzień pracy w żaden sposób nie wpłynie na naszą produktywność w
Gospodarka SYNGALIŚCI LEPIEJ CHRONIENI KOMENTARZ BCC
2024-04-08 | 10:30

SYNGALIŚCI LEPIEJ CHRONIENI KOMENTARZ BCC

Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy o ochronie sygnalistów, przedłożony przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Obecnie projektem zajmie się
Gospodarka KONFERENCJA NBP KOMENTARZ STANISŁAWA GOMUŁKI GŁÓWNEGO EKONOMISTY BCC
2024-04-08 | 10:30

KONFERENCJA NBP KOMENTARZ STANISŁAWA GOMUŁKI GŁÓWNEGO EKONOMISTY BCC

Po kwietniowym posiedzeniu Rady Polityki Pieniężnej, podczas którego stopy procentowe pozostały na niezmienionym poziomie, w centrali Narodowego Banku Polskiego odbyła się dziś

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zmiany klimatu coraz mocniej uderzają w polskie rolnictwo. W adaptacji wspierają rolników nowe technologie

60 proc. polskich rolników ocenia, że zmiany klimatu mają już duży wpływ na kondycję sektora. 75 proc. z nich obawia się skutków suszy i innych ekstremalnych zjawisk pogodowych, takich jak huraganowe wiatry, grad czy nawalne deszcze. Co trzeci ocenia, że zmiany klimatu są obecnie dużym zagrożeniem dla bezpieczeństwa żywnościowego – wynika z raportu opublikowanego w ubiegłym roku przez Instytut Spraw Publicznych. Eksperci wskazują, że adaptacja do zmian klimatycznych jest niezbędna, żeby utrzymać zarówno rentowność gospodarstw rolnych, jak i ciągłość produkcji żywności. Rolników w coraz większym stopniu wspierają w tym nowe technologie.

Transport

Mocny wzrost sprzedaży paliw płynnych w 2023 roku. W tym roku popyt napędzą nowe inwestycje

W ubiegłym roku sumaryczny popyt na paliwa płynne w Polsce zwiększył się o 6 proc., przy czym popyt na główne paliwa transportowe – benzyny, olej napędowy i gaz LPG – wzrósł o 7 proc. Przełożyło się to na rekordowe wpływy, które branża wpłaciła do budżetu państwa. Daniny od sprzedaży paliw wyniosły w ub.r. łącznie ponad 93 mld zł – wynika z podsumowania POPiHN. Krajową konsumpcję paliw wspomagała w ubiegłym roku m.in. turystyka paliwowa i znaczna liczba samochodów na ukraińskich tablicach rejestracyjnych poruszających się po polskich drogach. Ten rok, w opinii ekspertów, może się okazać jeszcze lepszy. Zapotrzebowanie na paliwa będą napędzać nowe inwestycje rozpoczynane dzięki środkom z UE.

Handel

Rynek dań gotowych z silnym potencjałem wzrostu. Producent makaronów przyspiesza rozwój w tym obszarze

Notowany na GPW producent makaronów i dań gotowych ma za sobą bardzo udany rok i szykuje się na kolejne inwestycje. Grupa zamierza intensywnie się rozwijać w segmencie dań gotowych, w którym dostrzega duży potencjał, i ma ambicję, żeby pozostać liderem tego rynku. Pod koniec tego roku planuje poszerzyć swoje portfolio w tym obszarze. Nie wyklucza także przejęcia firmy z segmentu dań gotowych, bo organiczny rozwój spółki, zgodnie ze strategią, ma być wspierany przez akwizycje na rynku spożywczym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.