Nowy CEO FoodWell sp. z o.o. (dawniej Bakalland sp. z o.o.)
Zgodnie z założeniami przyjętymi w procesie odkupu Bakalland Sp. z o.o. i późniejszej akwizycji Purella Sp. z o.o., Marian Owerko przechodzi ze stanowiska Prezesa Zarządu na stanowisko Przewodniczącego Rady Nadzorczej.
- W 2022 r. odkupując Spółkę od Innova Capital zakładaliśmy, że do czasu znalezienia następcy będę pełnił funkcję Prezesa Zarządu. Proces poszukiwania mojego następcy trwał dłużej niż zakładaliśmy, ale jesteśmy zadowoleni z wyniku, który jest przedmiotem niniejszego komunikatu - mówi Marian Owerko, Założyciel i nowy Przewodniczący Rady Nadzorczej.
Od 1 stycznia 2024 r. nowym Prezes Zarządu FoodWell jest Monzer Elabrashy, doświadczony lider z 15-letnim doświadczeniem w sprzedaży, marketingu i zarządzaniu ogólnym w Coca-Cola na Białorusi, Ukrainie, w Polsce, na Węgrzech, w Wielkiej Brytanii, Szwecji i Norwegii. Jego doświadczenie zawodowe to również 3 lata w Red Bull, gdzie Monzer nadzorował ekspansję na Europę Wschodnią i Azję, a także prawie 5 bardzo udanych lat jako Dyrektor Generalny i Prezes Zarządu CEDC. Następnie Monzer objął stanowisko SVP w Juul Labs, będąc odpowiedzialnym za ekspansję marki w regionie EMEA. Monzer dołączył do FoodWell jako dyrektor generalny w sierpniu 2023 roku.
- W ciągu ostatnich 5 miesięcy uzgodniliśmy z Monzerem cel, strategię i okres przejściowy. Obecnie Monzer, z pełnym zaangażowaniem, wiedzą i odpowiedzialnością, rozpoczyna nowy rok jako Prezes Zarządu - mówi Marian Owerko, Założyciel i nowy Przewodniczący Rady Nadzorczej.
- W portfolio FoodWell mamy wspaniałe marki: Bakalland, Delecta, Purella, Anatol, BeRaw, które uwielbiają nasi konsumenci. Moim zadaniem będzie wzmocnienie ich pozycji na polskim rynku, a także ekspansja naszej obecności na rynkach międzynarodowych. Wierzę w siłę rozwijania naszych Talentów, Kultury organizacyjnej, dostarczania odpowiednich innowacji, znajdywania nowych okazji do konsumpcji oraz dążenia do doskonałości operacyjnej i realizacyjnej - mówi Monzer Elabrashy, Prezes Zarządu FoodWell.

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

BCC: budżet, inwestycje, podatki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.