PPG GBS z nagrodą Diamond Award
Wrocław, 22.12.2022 - Firma PPG Global Business Services Poland została uhonorowana nagrodą Diamond Award za doskonałość w biznesie, w kategorii Tiger. Nagrodę przyznało firmie stowarzyszenie ABSL (Association of Business Service Leaders in Poland) w uznaniu dla projektu „Systems of safety”, który jest odpowiedzią na pojawiające się potencjalne ryzyka w zakresie BHP.
Wdrożenie projektu pomaga w zapewnieniu odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa i sprawnej organizacji pracy. Zgłoszony projekt dotyczył kompleksowego zaadresowania wymagań regulacyjnych oraz korporacyjnych PPG pod kątem zarządzania dokumentacją surowców używanych w zakładach produkcyjnych w rejonie EMEA. Stworzona została zintegrowana baza danych aktywnych surowców przypisanych do poszczególnych lokalizacji wraz z informacją o poziomie ich zgodności z wymaganiami regulacyjnymi oraz możliwością bezpośredniego dostępu do konkretnego dokumentu
W efekcie PPG zredukowało obciążenia i nakłady pracy o 10%. Inicjatywa przyczyniła się do wzrostu bezpieczeństwa dzięki większemu przywiązaniu do wewnętrznych regulacji i polityk.
„Stworzyliśmy bazę danych EMEA do śledzenia statusu i zmian w aktywnie wykorzystywanych surowcach zgłaszanych przez dostawców. Wdrożenie tych rozwiązań pozwoliło nam na poprawę bezpieczeństwa zakładów produkcyjnych PPG” – powiedział Rafał Kosecki, Manager PS, Environmental Health & Safety.
ABSL to Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych. Organizacja zrzesza podobne sobie firmy, wyznaczając standardy, kierunki rozwoju usług biznesowych w Polsce. Celem ABSL jest rozwój zrównoważonej gospodarki, która będzie wspierać biznes, inwestycje, innowacyjne rozwiązania, edukację. Co dwa lata, ABSL przyznaje nagrody liderom sektora nowoczesnych usług biznesowych. Diamenty ABSL to najbardziej prestiżowe nagrody w branży, wyróżniające spółki, które wdrożyły najbardziej nowatorskie projekty z korzyścią dla prowadzonej działalności, wzmacniając pozycję sektora nowoczesnych usług finansowych jako filaru gospodarki. Ideą ABSL Diamonds Awards jest uhonorowanie firm, które inspirują, dążą do doskonałości biznesowej i innowacji, kreują długoterminowe wartości dla społeczeństwa oraz programy integracji zawodowej.
PPG: WE PROTECT AND BEAUTIFY THE WORLD®
W PPG codziennie opracowujemy i oferujemy farby, powłoki i materiały specjalistyczne, którym klienci ufają już blisko 140 lat. Dzięki poświęceniu, kreatywności i bliskiej współpracy, jesteśmy w stanie sprostać największym wyzwaniom, jednocześnie wyznaczając właściwy kierunek dalszego rozwoju. Główna siedziba PPG znajduje się w Pittsburghu, a nasze oddziały są w ponad 75 krajach na całym świecie. W 2021 roku firma zanotowała przychód netto w wysokości 16,8 mld USD. Wspieramy klientów z branży budowlanej, konsumenckiej, przemysłowej, transportowej oraz z rynków pochodnych. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.ppg.com.
Logo PPG oraz We protect and beautify the world są zastrzeżonymi znakami towarowymi należącymi do PPG Industries Ohio, Inc.

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

BCC: budżet, inwestycje, podatki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.