Spycharki TD-25M owocem działań centrum badawczo-rozwojowego LiuGong Dressta
BuzzAir
ul. Niekłańska 35/1
03-924 Warszawa
maurycy.nosowski|buzzair.pl| |maurycy.nosowski|buzzair.pl
+48 22 402 96 10
www.corepr.pl
LiuGong Dressta Machinery zaprojektował i wdraża do produkcji w Stalowej Woli dwie spycharki gąsienicowe TD-25M Series 1 i Series 2, które pozwolą konkurować z maszynami największych producentów na świecie. To efekt działania centrum badawczo-rozwojowego i wprowadzania nowych modeli kolejnej generacji sprzętu budowlanego, które mają zwiększyć przychody spółki w perspektywie do 2023 roku.
Spycharki gąsienicowe TD-25M Series 1 i TD-25M Series 2 to maszyny które wyróżniają się zupełnie nowym wyglądem. Zastosowane w nich zostały rozwiązania pozwalające konkurować z maszynami największych koncernów na świecie takimi jak Caterpillar D8T i Komatsu D155.
Maszyny charakteryzuje elektryczny system sterowania osprzętem roboczym. System taki w bardzo prosty sposób pozwala na zainstalowanie systemów automatycznej niwelacji gruntu, np. Trimble, Leica, Topcon. Wyposażone są one również w systemy zdalnego monitorowania pracy, które pozwalają na bieżące śledzenie tego co dzieje się z maszynami w danym momencie, np. wskazuje gdzie maszyna jest, jakie jest zużycie paliwa, w jakiej kondycji jest jednostka napędowa, itd. Nowa przestronna kabina użyta do obu serii maszyn spełnia wymagania komfortu pracy operatora, zapewnia doskonałą widoczność, doskonale tłumi drgania i zapewnia poziom hałasu wewnątrz kabiny lepszy niż maszyny konkurencji.
Series 1 jest maszyną przeznaczoną głównie na rynki wschodnie, częściowo europejskie, afrykańskie oraz azjatyckie. Maszyna Series 2 natomiast na rynek USA i Europy. Series 1 jest już w produkcji, z taśmy „zeszło” kilkanaście sztuk i zostały już sprzedane klientom. Przykładem takiego odbiorcy w Polsce jest największa kopalnia węgla kamiennego w Bełchatowie. Maszyny sprawują się dobrze, a klienci są zadowoleni. Dodatkowo wszystkie żądania naszych kontrahentów są skrupulatnie zbierane i będą wdrażane przy produkcji seryjnej – wymienia Howard Dale, Prezes LiuGong Dressta Machinery.
Prototyp Series 2 jest aktualnie w fazie testów - zarówno wewnątrz Liugong Dressta Machinery, jak i u klientów. Produkcja seryjna dla Series 2 zaplanowana została na wrzesień tego roku. Pierwsza z maszyn została już zamówiona przez dealerów w USA.
Zakład produkcji maszyn LiuGong Dressta Machinery w Polsce jest gotowy, by do 2023 roku dwukrotnie zwiększyć swoją wydajność dzięki nowym inwestycjom w produkcję, działalność badawczo-rozwojową i wprowadzenie nowych modeli kolejnej generacji sprzętu budowlanego na łączną kwotę 10 milionów euro. przychodów w perspektywie do 2023 roku.
Aby uzyskać więcej informacji na temat Liugong, zapraszamy na stronę: www.liugong.com

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

BCC: budżet, inwestycje, podatki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.