Spycharki TD-25M owocem działań centrum badawczo-rozwojowego LiuGong Dressta
BuzzAir
ul. Niekłańska 35/1
03-924 Warszawa
maurycy.nosowski|buzzair.pl| |maurycy.nosowski|buzzair.pl
+48 22 402 96 10
www.corepr.pl
LiuGong Dressta Machinery zaprojektował i wdraża do produkcji w Stalowej Woli dwie spycharki gąsienicowe TD-25M Series 1 i Series 2, które pozwolą konkurować z maszynami największych producentów na świecie. To efekt działania centrum badawczo-rozwojowego i wprowadzania nowych modeli kolejnej generacji sprzętu budowlanego, które mają zwiększyć przychody spółki w perspektywie do 2023 roku.
Spycharki gąsienicowe TD-25M Series 1 i TD-25M Series 2 to maszyny które wyróżniają się zupełnie nowym wyglądem. Zastosowane w nich zostały rozwiązania pozwalające konkurować z maszynami największych koncernów na świecie takimi jak Caterpillar D8T i Komatsu D155.
Maszyny charakteryzuje elektryczny system sterowania osprzętem roboczym. System taki w bardzo prosty sposób pozwala na zainstalowanie systemów automatycznej niwelacji gruntu, np. Trimble, Leica, Topcon. Wyposażone są one również w systemy zdalnego monitorowania pracy, które pozwalają na bieżące śledzenie tego co dzieje się z maszynami w danym momencie, np. wskazuje gdzie maszyna jest, jakie jest zużycie paliwa, w jakiej kondycji jest jednostka napędowa, itd. Nowa przestronna kabina użyta do obu serii maszyn spełnia wymagania komfortu pracy operatora, zapewnia doskonałą widoczność, doskonale tłumi drgania i zapewnia poziom hałasu wewnątrz kabiny lepszy niż maszyny konkurencji.
Series 1 jest maszyną przeznaczoną głównie na rynki wschodnie, częściowo europejskie, afrykańskie oraz azjatyckie. Maszyna Series 2 natomiast na rynek USA i Europy. Series 1 jest już w produkcji, z taśmy „zeszło” kilkanaście sztuk i zostały już sprzedane klientom. Przykładem takiego odbiorcy w Polsce jest największa kopalnia węgla kamiennego w Bełchatowie. Maszyny sprawują się dobrze, a klienci są zadowoleni. Dodatkowo wszystkie żądania naszych kontrahentów są skrupulatnie zbierane i będą wdrażane przy produkcji seryjnej – wymienia Howard Dale, Prezes LiuGong Dressta Machinery.
Prototyp Series 2 jest aktualnie w fazie testów - zarówno wewnątrz Liugong Dressta Machinery, jak i u klientów. Produkcja seryjna dla Series 2 zaplanowana została na wrzesień tego roku. Pierwsza z maszyn została już zamówiona przez dealerów w USA.
Zakład produkcji maszyn LiuGong Dressta Machinery w Polsce jest gotowy, by do 2023 roku dwukrotnie zwiększyć swoją wydajność dzięki nowym inwestycjom w produkcję, działalność badawczo-rozwojową i wprowadzenie nowych modeli kolejnej generacji sprzętu budowlanego na łączną kwotę 10 milionów euro. przychodów w perspektywie do 2023 roku.
Aby uzyskać więcej informacji na temat Liugong, zapraszamy na stronę: www.liugong.com

Spoglądając w przyszłość Unii Europejskiej, czyli o wzmocnieniu bezpieczeństwa i konkurencyjności do 2040 roku

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

D. Joński: Nie wiemy, co zrobi Rosja za dwa–trzy lata. Według duńskiego wywiadu może zaatakować kraje nadbałtyckie i musimy być na to gotowi
Zdecydowana większość krajów unijnych wskazuje na potrzebę wzmocnienia zdolności obronnych Europy w obliczu coraz bardziej złożonego geopolitycznego tła. Wywiady zachodnich państw wskazują, że Rosja może rozpocząć konfrontację z NATO jeszcze przed 2030 rokiem. Biała księga w sprawie obronności europejskiej „Gotowość 2030” zakłada m.in. ochronę granic lądowych, powietrznych i morskich UE, a sztandarowym projektem ma być Tarcza Wschód. – W budzeniu Europy duże zasługi ma polska prezydencja – ocenia europoseł Dariusz Joński.
Transport
Duże magazyny energii przyspieszą rozwój transportu niskoemisyjnego w Europie. Przyszłością może być wodór służący jako paliwo i nośnik energii

Zmiany w europejskim transporcie przyspieszają. Trendem jest elektromobilność, zwłaszcza w ramach logistyki „ostatniej mili”. Jednocześnie jednak udział samochodów w pełni elektrycznych w polskich firmach spadł z 18 do 12 proc., co wpisuje się w szerszy europejski trend spowolnienia elektromobilności. Główne bariery to ograniczona liczba publicznych stacji ładowania, wysoka cena pojazdów i brak dostępu do odpowiedniej infrastruktury. – Potrzebne są odpowiednio duże magazyny taniej energii. Przyszłością przede wszystkim jest wodór – ocenia Andrzej Gemra z Renault Group.
Infrastruktura
W Polsce w obiektach zabytkowych wciąż brakuje nowoczesnych rozwiązań przeciwpożarowych. Potrzebna jest większa elastyczność w stosowaniu przepisów

Pogodzenie interesów konserwatorów, projektantów, inwestorów, rzeczoznawców i służby ochrony pożarowej stanowi jedno z największych wyzwań w zakresie ochrony przeciwpożarowej obiektów konserwatorskich. Pożary zabytków takich jak m.in. katedra Notre-Dame w Paryżu przyczyniają się do wprowadzania nowatorskich rozwiązań technicznych w zakresie ochrony przeciwpożarowej. W Polsce obowiązuje już konieczność instalacji systemów detekcji. Inwestorzy często jednak rezygnują z realizacji projektów dotyczących obiektów zabytkowych z uwagi na zmieniające się i coraz bardziej restrykcyjne przepisy czy też względy ekonomiczne.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.