Komunikaty PR

USER.COM DOŁĄCZA DO FRANCUSKIEGO GIGANTA POSITIVE GROUP

2023-11-29  |  13:00
Biuro prasowe

Spółka User.com została częścią Positive Group z Francji rozwijającej technologie marketingowe. W wyniku akwizycji stworzona przez Polaków platforma marketing automation będzie flagowym produktem dla kluczowych klientów z segmentu średnich i dużych firm oraz asem w rękawie francuskiej grupy na drodze do ekspansji w całej Europie.

Strategiczne połączenie sił na rynku europejskim

User.com to spółka założona w 2016 roku przez Grzegorza Warzechę, do którego na wczesnym etapie dołączył Michał Korba. Razem stworzyli platformę automatyzującą działania marketingowe, z której dziś korzysta kilkuset klientów na świecie, w tym firmy takie, jak LG Electronics, Bricomarché, Castorama oraz BNP Paribas. Pozwala ona budować spersonalizowaną komunikację z klientami i sprzedawać więcej. Spółka celuje w sektor średnich i dużych firm, skutecznie konkurując na globalnym rynku z takimi graczami jak HubSpot, Salesforce Marketing Cloud, Emarsys czy Braze. Inwestycja w globalny produkt, jakim jest User.com to dla Positive Group ważny krok w kierunku zapewnienia sobie pozycji lidera w dziedzinie marketingu cyfrowego w Europie.

„User.com rósł dynamicznie jeszcze przed dołaczeniem do Positive Group. Przed nami duże projekty, które pozwolą przyspieszyć wprowadzenie nowej oferty dla dużych firm i korporacji w całej Europie. To wielka przyjemność powitać zespół User.com w rodzienie Positive Group. Mamy sobie wiele do zaoferowania pod względem doświadczenia, podejścia do biznesu i klienta, co stanowi bogactwo naszej współpracy.  To przejęcie odegra ważną rolę w historii grupy w nadchodzących miesiącach”. - komentuje Mathieu Tarnus, założyciel i CEO Positive Group

„U boku Positive Group User.com przyspieszy swój rozwój, pozostając wiernym swojemu DNA. Zbieżność wartości i dostęp do know-how pozwoli nam sięgnąć po jeszcze więcej”. - podkreśla Grzegorz Warzecha, jeden z założycieli User.com

Wizja i ambicje na przyszłość

Rynek rozwiązań marketing automation jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków rozwiązań MarTech, a User.com sięgał dotąd po największych graczy. Dlatego teraz dołącza do grupy jako flagowy produkt oferty skierowanej do kluczowych klientów i firm B2C. Ambicją Positive Group będzie kontynuowanie dynamicznego rozwoju User.com w Europie. Po pierwsze, poprzez uruchomienie marki w krajach, w których grupa jest już obecna - np. we Francji, Niemczech i Włoszech. Następnie poprzez wspólne wykorzystanie zasobów R&D z firm grupy w celu wzmocnienia funkcjonalności platformy. Za realizację planów i dalszy, dynamiczny rozwój całej grupy odpowiadać będzie międzynarodowy zespół, który dotąd pracował na sukcesy takich marek jak Leroy Merlin, Salesforce i Oracle. Do końca 2024 roku Positive Group planuje zatrudnić kolejne 30 osób.

Samodzielnie trudno było nam pozyskać do zespołu takie talenty jak ex-Head of Sales Salesforce i były CTO Leroy Merlin. Dołączając do Positive Group możemy dalej budować pozycję europejskiego championa dla klientów Enterprise. - dodaje Michał Korba.

User.com to obecnie ponad 40 pracowników i blisko 350 klientów na całym świecie. Spółka jest laureatem licznych programów jak Google Residency i InCredibles Sebastiana Kulczyka. W 2018 roku otrzymała nagrodę Aulery w kategorii najlepszy startup technologiczny.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Spoglądając w przyszłość Unii Europejskiej, czyli o wzmocnieniu bezpieczeństwa i konkurencyjności do 2040 roku Biuro prasowe
2025-06-30 | 10:00

Spoglądając w przyszłość Unii Europejskiej, czyli o wzmocnieniu bezpieczeństwa i konkurencyjności do 2040 roku

Kończy się prezydencja Polski w Radzie Unii Europejskiej. Warszawa weszła w tę rolę z ambitnymi deklaracjami dotyczącymi przede wszystkim bezpieczeństwa, rozwoju
Gospodarka Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie
2025-03-27 | 10:00

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Godzenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym, argumentowanie swojej wartości oraz dowodzenie słuszności swoich pomysłów – to zaledwie kilka wyzwań, na jakie
Gospodarka Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan
2025-03-24 | 15:50

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

Prawie 300 postulatów deregulacyjnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, a dotyczących m.in podatków, zatrudnienia, cyfryzacji czy energetyki

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

1 października ruszy w Polsce system kaucyjny. Część sieci handlowych może nie zdążyć z przygotowaniami przed tym terminem

Producenci, sklepy i operatorzy systemu kaucyjnego mają niespełna dwa miesiące na finalizację przygotowań do jego startu. Wówczas na rynku pojawią się napoje w specjalnie oznakowanych opakowaniach, a jednostki handlu powinny być gotowe na ich odbieranie. Część z nich jest już do tego przygotowana, część ostrzega przed ewentualnymi opóźnieniami. Jednym z ważniejszych aspektów przygotowań na te dwa miesiące jest uregulowanie współpracy między operatorami, których będzie siedmiu, co oznacza de facto siedem różnych systemów kaucyjnych.

Ochrona środowiska

KE proponuje nowy cel klimatyczny. Według europosłów wydaje się niemożliwy do realizacji

Komisja Europejska zaproponowała zmianę unijnego prawa o klimacie, wskazując nowy cel klimatyczny na 2040 roku, czyli redukcję emisji gazów cieplarnianych o 90 proc. w porównaniu do 1990 rok. Jesienią odniosą się do tego kraje członkowskie i Parlament Europejski, ale już dziś słychać wiele negatywnych głosów. Zdaniem polskich europarlamentarzystów już dotychczas ustanowione cele nie zostaną osiągnięte, a europejska gospodarka i jej konkurencyjność ucierpi na dążeniu do ich realizacji względem m.in. Stanów Zjednoczonych czy Chin.

Handel

Amerykańskie indeksy mają za sobą kolejny wzrostowy miesiąc. Druga połowa roku na rynkach akcji może być nerwowa

Lipiec zazwyczaj jest pozytywnym miesiącem na rynkach akcji i tegoroczny nie był wyjątkiem. Amerykańskie indeksy zakończyły go na plusie, podobnie jak większość europejskich. Rynki Starego Kontynentu nie przyciągają jednak już kapitału z taką intensywnością jak w pierwszej części roku. Z drugiej strony wyceny za oceanem po kolejnych rekordach są już bardzo wysokie, a wpływ nowego porządku celnego narzuconego przez Donalda Trumpa – na razie trudny do przewidzenia. W najbliższym czasie na rynkach można się spodziewać jeszcze większej zmienności i nerwowości, ale dopóki spółki pokazują dobre wyniki, przesłanek do zmiany trendu na spadkowy nie ma.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.