USER.COM DOŁĄCZA DO FRANCUSKIEGO GIGANTA POSITIVE GROUP
Spółka User.com została częścią Positive Group z Francji rozwijającej technologie marketingowe. W wyniku akwizycji stworzona przez Polaków platforma marketing automation będzie flagowym produktem dla kluczowych klientów z segmentu średnich i dużych firm oraz asem w rękawie francuskiej grupy na drodze do ekspansji w całej Europie.
Strategiczne połączenie sił na rynku europejskim
User.com to spółka założona w 2016 roku przez Grzegorza Warzechę, do którego na wczesnym etapie dołączył Michał Korba. Razem stworzyli platformę automatyzującą działania marketingowe, z której dziś korzysta kilkuset klientów na świecie, w tym firmy takie, jak LG Electronics, Bricomarché, Castorama oraz BNP Paribas. Pozwala ona budować spersonalizowaną komunikację z klientami i sprzedawać więcej. Spółka celuje w sektor średnich i dużych firm, skutecznie konkurując na globalnym rynku z takimi graczami jak HubSpot, Salesforce Marketing Cloud, Emarsys czy Braze. Inwestycja w globalny produkt, jakim jest User.com to dla Positive Group ważny krok w kierunku zapewnienia sobie pozycji lidera w dziedzinie marketingu cyfrowego w Europie.
„User.com rósł dynamicznie jeszcze przed dołaczeniem do Positive Group. Przed nami duże projekty, które pozwolą przyspieszyć wprowadzenie nowej oferty dla dużych firm i korporacji w całej Europie. To wielka przyjemność powitać zespół User.com w rodzienie Positive Group. Mamy sobie wiele do zaoferowania pod względem doświadczenia, podejścia do biznesu i klienta, co stanowi bogactwo naszej współpracy. To przejęcie odegra ważną rolę w historii grupy w nadchodzących miesiącach”. - komentuje Mathieu Tarnus, założyciel i CEO Positive Group
„U boku Positive Group User.com przyspieszy swój rozwój, pozostając wiernym swojemu DNA. Zbieżność wartości i dostęp do know-how pozwoli nam sięgnąć po jeszcze więcej”. - podkreśla Grzegorz Warzecha, jeden z założycieli User.com
Wizja i ambicje na przyszłość
Rynek rozwiązań marketing automation jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków rozwiązań MarTech, a User.com sięgał dotąd po największych graczy. Dlatego teraz dołącza do grupy jako flagowy produkt oferty skierowanej do kluczowych klientów i firm B2C. Ambicją Positive Group będzie kontynuowanie dynamicznego rozwoju User.com w Europie. Po pierwsze, poprzez uruchomienie marki w krajach, w których grupa jest już obecna - np. we Francji, Niemczech i Włoszech. Następnie poprzez wspólne wykorzystanie zasobów R&D z firm grupy w celu wzmocnienia funkcjonalności platformy. Za realizację planów i dalszy, dynamiczny rozwój całej grupy odpowiadać będzie międzynarodowy zespół, który dotąd pracował na sukcesy takich marek jak Leroy Merlin, Salesforce i Oracle. Do końca 2024 roku Positive Group planuje zatrudnić kolejne 30 osób.
Samodzielnie trudno było nam pozyskać do zespołu takie talenty jak ex-Head of Sales Salesforce i były CTO Leroy Merlin. Dołączając do Positive Group możemy dalej budować pozycję europejskiego championa dla klientów Enterprise. - dodaje Michał Korba.
User.com to obecnie ponad 40 pracowników i blisko 350 klientów na całym świecie. Spółka jest laureatem licznych programów jak Google Residency i InCredibles Sebastiana Kulczyka. W 2018 roku otrzymała nagrodę Aulery w kategorii najlepszy startup technologiczny.

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

BCC: budżet, inwestycje, podatki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.