Komunikaty PR

Voel stawia na branżę eventową

2022-11-28  |  11:00
Biuro prasowe

Voel, spółka specjalizująca się w organizacji wydarzeń premium, realizuje rebranding marki i dynamizuje swoją działalność. Firma planuje rozbudowę świadczonych usług, czego efektem ma być  12 mln zł przychodów rocznie do końca 2025 roku. Jednym z pomysłodawców projektu jest Łukasz Nowak, współtwórca notowanej na GPW spółki All in! Games.

– Działalność Voel idealnie wpisuje się w moje  marzenie z młodości, aby móc tworzyć eventy premium. Widzę ogromny potencjał dotarcia do klienta, który jest wymagający, ma konkretne oczekiwania, niestandardowe potrzeby. Chcę wnieść też świeże spojrzenie w sektor eventów – mówi Łukasz Nowak, pomysłodawca i prezes Voel. – Wraz z zespołem odpowiedzialnym za tworzenie Voel zdecydowaliśmy, że nasz biznes będzie miał  butikowy charakter. Po ogromnym wyhamowaniu w 2020 i 2021 roku w branży, kolejne lata mogą przynieść naprawdę dobre wyniki. Pozytywne trendy widać też w obszarze obsługi jubileuszy i imprez dla klientów premium, a to nie wszystko – dodaje Łukasz Nowak, współtwórca Voel. 

Voel przez najbliższe lata chce doskonalić własne usługi do obsługi eventów. W pierwszej kolejności spółka koncentruje się na obsłudze wydarzeń w Polsce i Europie. Docelowo firma chce osiągnąć poziom 12 mln zł przychodów rocznie do 2025 roku. W ostatnich latach Voel zrealizowała kilkadziesiąt imprez i wydarzeń. Wartość rynku eventowego według szacunków w 2022 roku to około 3 mld zł. 

– Jestem w tej branży już 7 lat i po rozmowach z Łukaszem Nowakiem zauważyłam, że możemy zaoferować klientom świeże spojrzenie. Chcemy rozwijać Voel w kilku obszarach. Voel Events będzie złożony z gotowych scenariuszy, to usługa dla osób, które potrzebują projektu nagle. Takie imprezy będą oryginalne, ale proste w swojej strukturze. Łatwe do modyfikacji na ostatnią chwilę, klient będzie mógł się zdecydować na gotowe rozwiązanie wybierając jedynie termin wydarzenia i podając liczbę osób. Wydarzenia Voel Premium będą obejmowały cały proces kreacji i consulting z klientem. Budowanie wydarzenia będzie przypominało warsztaty kreatywne. Trzecim filarem będą zamknięte, biletowane wydarzenia premium organizowane przez nas, to zupełna nowość na rynku, brakuje takich inicjatyw – mówi Gabriela Gajewska - Jędrzejczyk, dyrektorka operacyjna Voel.

Spółka chce zachować butikowy charakter. Firma zamierza skorzystać na ożywieniu w sektorze po ostatnich dwóch latach. Usługi będą prowadzone w czterech formatach: Voel Events, Voel Premium, Voel Calendar i Voel Concierge & Business.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie Biuro prasowe
2025-03-27 | 10:00

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Godzenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym, argumentowanie swojej wartości oraz dowodzenie słuszności swoich pomysłów – to zaledwie kilka wyzwań, na jakie
Gospodarka Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan
2025-03-24 | 15:50

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

Prawie 300 postulatów deregulacyjnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, a dotyczących m.in podatków, zatrudnienia, cyfryzacji czy energetyki
Gospodarka BCC: budżet, inwestycje, podatki
2024-12-30 | 08:00

BCC: budżet, inwestycje, podatki

Polska gospodarka w ostatnich latach rozwija się w sposób dynamiczny, jednak nie bez wyzwań. Tempo wzrostu, chociaż nieco słabsze od oczekiwań z początku roku 2024 było solidne, a w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.