Komunikaty PR

Voel stawia na branżę eventową

2022-11-28  |  11:00
Biuro prasowe

Voel, spółka specjalizująca się w organizacji wydarzeń premium, realizuje rebranding marki i dynamizuje swoją działalność. Firma planuje rozbudowę świadczonych usług, czego efektem ma być  12 mln zł przychodów rocznie do końca 2025 roku. Jednym z pomysłodawców projektu jest Łukasz Nowak, współtwórca notowanej na GPW spółki All in! Games.

– Działalność Voel idealnie wpisuje się w moje  marzenie z młodości, aby móc tworzyć eventy premium. Widzę ogromny potencjał dotarcia do klienta, który jest wymagający, ma konkretne oczekiwania, niestandardowe potrzeby. Chcę wnieść też świeże spojrzenie w sektor eventów – mówi Łukasz Nowak, pomysłodawca i prezes Voel. – Wraz z zespołem odpowiedzialnym za tworzenie Voel zdecydowaliśmy, że nasz biznes będzie miał  butikowy charakter. Po ogromnym wyhamowaniu w 2020 i 2021 roku w branży, kolejne lata mogą przynieść naprawdę dobre wyniki. Pozytywne trendy widać też w obszarze obsługi jubileuszy i imprez dla klientów premium, a to nie wszystko – dodaje Łukasz Nowak, współtwórca Voel. 

Voel przez najbliższe lata chce doskonalić własne usługi do obsługi eventów. W pierwszej kolejności spółka koncentruje się na obsłudze wydarzeń w Polsce i Europie. Docelowo firma chce osiągnąć poziom 12 mln zł przychodów rocznie do 2025 roku. W ostatnich latach Voel zrealizowała kilkadziesiąt imprez i wydarzeń. Wartość rynku eventowego według szacunków w 2022 roku to około 3 mld zł. 

– Jestem w tej branży już 7 lat i po rozmowach z Łukaszem Nowakiem zauważyłam, że możemy zaoferować klientom świeże spojrzenie. Chcemy rozwijać Voel w kilku obszarach. Voel Events będzie złożony z gotowych scenariuszy, to usługa dla osób, które potrzebują projektu nagle. Takie imprezy będą oryginalne, ale proste w swojej strukturze. Łatwe do modyfikacji na ostatnią chwilę, klient będzie mógł się zdecydować na gotowe rozwiązanie wybierając jedynie termin wydarzenia i podając liczbę osób. Wydarzenia Voel Premium będą obejmowały cały proces kreacji i consulting z klientem. Budowanie wydarzenia będzie przypominało warsztaty kreatywne. Trzecim filarem będą zamknięte, biletowane wydarzenia premium organizowane przez nas, to zupełna nowość na rynku, brakuje takich inicjatyw – mówi Gabriela Gajewska - Jędrzejczyk, dyrektorka operacyjna Voel.

Spółka chce zachować butikowy charakter. Firma zamierza skorzystać na ożywieniu w sektorze po ostatnich dwóch latach. Usługi będą prowadzone w czterech formatach: Voel Events, Voel Premium, Voel Calendar i Voel Concierge & Business.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka BCC: budżet, inwestycje, podatki Biuro prasowe
2024-12-30 | 08:00

BCC: budżet, inwestycje, podatki

Polska gospodarka w ostatnich latach rozwija się w sposób dynamiczny, jednak nie bez wyzwań. Tempo wzrostu, chociaż nieco słabsze od oczekiwań z początku roku 2024 było solidne, a w
Gospodarka Cyfrowe Priorytety Polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej
2024-12-28 | 13:00

Cyfrowe Priorytety Polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej

W grudniu odbyła się prezentacja polskich priorytetów cyfrowych na czas prezydencji z udziałem wicepremiera i ministra cyfryzacji Krzysztofa Gawkowskiego, wiceministra cyfryzacji
Gospodarka Rok 2024 jest rekordowym pod względem niewypłacalności na świecie
2024-12-20 | 11:00

Rok 2024 jest rekordowym pod względem niewypłacalności na świecie

Jest to niestety rekord, z którego nikt się nie cieszy, zwłaszcza w kluczowej dla polskiej gospodarki Europie Zachodniej – mającej największy wkład w globalną liczbę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.