ZIKO OPTYK OTWORZYŁ NOWY SALON W MYSZKOWIE – WYJĄTKOWE OFERTY CZEKAJĄ
Z przyjemnością informujemy, że sieć Ziko Optyk rozwija się dalej, otwierając swój najnowszy salon w Myszkowie. We wtorek 5 grudnia odbyło się uroczyste otwarcie salonu, mieszczącego się w parku handlowym Atut Myszków przy ulicy Jesionowej 4A. Z tej okazji Ziko Optyk przygotował dla Klientów wyjątkowe oferty: okulary za pół ceny, okulary korekcyjne od 79 zł, okulary progresywne od 299 zł i badanie wzroku za 1 zł.
Po sukcesie w innych miastach, takich jak Konin czy Olkusz, Ziko Optyk cieszy się, że może zapewnić tym razem mieszkańcom Myszkowa dostęp do swoich usług optycznych. Sieć słynie z wysokiej jakości produktów, szerokiego asortymentu i bardzo atrakcyjnych cen. Codziennie Klienci mają możliwość skorzystania z kompleksowego badania wzroku przeprowadzanego przez wykwalifikowany personel oraz z jego pomocą dobrać najlepsze okulary korekcyjne lub soczewki kontaktowe.
Jakie promocje czekają na Klientów Myszkowa?
Przede wszystkim będą mieli możliwość zakupu okularów za pół ceny. Ta oferta podkreśla zaangażowanie Ziko Optyka w dostarczanie wysokiej jakości rozwiązań optycznych w przystępnych cenach. Dodatkowo będzie można skorzystać z takich promocji jak: okulary korekcyjne już od 79 zł, okulary progresywne od 299 zł czy badanie wzroku za symboliczną złotówkę przy zakupie okularów.
W asortymencie salonu Ziko Optyk znajdują się soczewki okularowe, soczewki kontaktowe, akcesoria do okularów, okulary przeciwsłoneczne oraz szeroki wybór opraw dla kobiet, mężczyzn i dzieci.
Ziko Optyk zaprasza serdecznie wszystkich mieszkańców Myszkowa do odwiedzenia nowego salonu, znajdującego się przy ulicy Jesionowej 4A w Atut Myszków. Godziny otwarcia salonu: od poniedziałku do piątku 9.00-20.00, soboty od 9.00- 20.00 a w niedzielę handlową 10.00-18.00.
Aby umówić się na badania wzroku, można skorzystać ze strony internetowej: https://www.ziko.pl/optyk/umow-wizyte-myszkow-ul-jesionowa-4a/
Zapraszamy!

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

BCC: budżet, inwestycje, podatki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.