Gra When I Was Young od Art Games Studio od dziś w sprzedaży na Steam
Inner Value
Wilcza 46
00-679 Warszawa
m.choluj|innervalue.pl| |m.choluj|innervalue.pl
+48 22 292 04 28
innervalue.pl/
When I Was Young, przygodowo-zręcznościowa gra z portfolio wydawniczego Art Games Studio, notowanego na NewConnect producenta i dystrybutora gier wideo na PC i konsole, we wczesnym dostępie (tzw. early access) zostaje wprowadzona do sprzedaży. To pierwszy tytuł wydany pod szyldem wydawniczym warszawskiego studia. Od dziś grę można nabyć w wersji na komputery stacjonarne na platformie Steam. Jej producentem jest studio WallRus Group. Spółka planuje, że gra w pełnej odsłonie ukaże się w drugim kwartale 2020 roku.
- Mamy nadzieję, że zaprezentowana produkcja, dzięki zastosowanym w niej rozwiązaniom, dostarczy graczom wciągającej rozrywki. Opinie, które zbierzemy po uruchomieniu sprzedaży są dla nas bardzo istotne. Wprowadzenie When I Was Young we wczesnym dostępie wyznaczy ostatni etap dokończenia gry, którą planujemy wprowadzić w pełnej wersji na rynek za kilka miesięcy – mówi Jakub Bąk, prezes Art Games Studio. – Jest to kolejny krok w realizacji naszej strategii, w ramach której rozwijamy się zarówno w zakresie działalności produkcyjnej jak i wydawniczej – dodaje.
Cena gry we wczesnym dostępie wynosi $9,99, podczas gdy docelowa cena pełnej gry wyniesie $11,99.
Link do gry na platformie Steam dostępny jest pod adresem: https://store.steampowered.com/app/1059230/When_I_Was_Young/
When I Was Young to ciekawa historia przeciętnego Amerykanina, który udaje się do Wietnamu, gdzie zaginął jego brat. Zadaniem gracza jest jego odnalezienie. Akcja gry toczy się w latach 60. i 70. XX wieku, podczas trwającej wówczas wojny w Wietnamie.
- Zależało nam by oprawa graficzna i muzyczna nawiązywała do klimatu tamtych lat, co naszym zdaniem udało się wiernie odwzorować. Rozgrywka wzbogacona jest o zróżnicowane elementy, system dynamicznej zmiany czasu, wciągający system walki oraz różne rodzaje wrogów i pułapek, co składa się na spójną, intrygującą fabułę – komentuje Jakub Bąk.
Art Games Studio pracuje obecnie nad kilkoma projektami. Wśród gier, które zostaną wydane przez spółkę znalazły się takie tytuły jak Alchemist Simulator, Climbros, ToolBoy, Pooplers oraz You Never Listen.
O Art Games Studio:
Art Games Studio S.A. zostało założone w 2017 r. Prowadzi działalność na rynku gier wideo, specjalizując się w zakresie produkcji i dystrybucji gier na komputery stacjonarne. W swoim portfolio posiada takie gry jak: "Earthworms", „Escape Doodland”, "Bad Dream: Fever" czy „Unlucky 7”.
Spółka zadebiutowała na NewConnect w maju 2019 r.
Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
NanoGroup S.A. z 3 nowymi źródłami finansowania prac badawczo-rozwojowych
Medinice zamyka rok wzmożonych działań inwestycyjnych zbliżając się do komercjal
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Ponad 70 proc. budynków w Polsce wymaga gruntownej modernizacji. 1 mln zł trafi na granty na innowacje w tym obszarze
Ograniczenie zużycia energii w budynkach to jeden z najbardziej efektywnych ekonomicznie sposobów redukcji emisji dwutlenku węgla. Tymczasem w Unii Europejskiej zdecydowana większość budynków mieszkalnych wymaga poprawy efektywności energetycznej. Innowacji, które mają w tym pomóc, poszukuje ING Bank Śląski w piątej edycji swojego Programu Grantowego dla start-upów i młodych naukowców. Najlepsi mogą liczyć na zastrzyk finansowania z przeznaczeniem na rozwój i komercjalizację swojego pomysłu. Budżet Programu Grantowego ING to 1 mln zł w każdej edycji.
Infrastruktura
Branża infrastrukturalna szykuje się na inwestycyjny boom. Projektanci i inżynierowie wskazują na szereg wyzwań w kolejnych latach
W kolejnych latach w polskiej gospodarce ma być odczuwalne przyspieszenie realizacji inwestycji infrastrukturalnych. Ma to związek z finansową perspektywą unijną na lata 2021–2027 i odblokowaniem środków z KPO. To inwestycje planowane na dziesiątki albo nawet na setki lat, a w dyskusji dotyczącej takich projektów często pomijana jest rola projektantów i inżynierów. Przedstawiciele tych zawodów wskazują na szereg wyzwań, które będą rzutować na planowanie i realizowanie wielkich projektów infrastrukturalnych. Do najważniejszych zaliczają się m.in. relacje z zamawiającymi, coraz mniejsza dostępność kadr, konieczność inwestowania w nowe, cyfrowe technologie oraz unijne regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju w branży budowlanej.
Konsument
Techniki genomowe mogą zrewolucjonizować europejskie rolnictwo i uodpornić je na zmiany klimatu. UE pracuje nad nowymi ramami prawnymi
Techniki genomowe (NTG) pozwalają uzyskiwać rośliny o większej odporności na susze i choroby, a ich hodowla wymaga mniej nawozów i pestycydów. Komisja Europejska wskazuje, że NTG to innowacja, która może m.in. zwiększyć odporność systemu żywnościowego na zmiany klimatu. W tej chwili wszystkie rośliny uzyskane w ten sposób podlegają tym samym, mocno wyśrubowanym zasadom, co GMO. Dlatego w ub.r. KE zaproponowała nowe rozporządzenie dotyczące roślin uzyskiwanych za pomocą technik genomowych. W lutym br. przychylił się do niego Parlament UE, co otworzyło drogę do rozpoczęcia negocjacji z rządami państw UE w Radzie. Wątpliwości wielu państw członkowskich, również Polski, budzi kwestia patentów NGT pozostających w rękach globalnych koncernów, które mogłyby zaszkodzić pozycji europejskich hodowców.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.