Komunikaty PR

Gra When I Was Young od Art Games Studio od dziś w sprzedaży na Steam

2020-01-10  |  14:40
Biuro prasowe
Kontakt
Marta Chołuj
Inner Value

Wilcza 46
00-679 Warszawa
m.choluj|innervalue.pl| |m.choluj|innervalue.pl
+48 22 292 04 28
innervalue.pl/

When I Was Young, przygodowo-zręcznościowa gra z portfolio wydawniczego Art Games Studio, notowanego na NewConnect producenta i dystrybutora gier wideo na PC i konsole, we wczesnym dostępie (tzw. early access) zostaje wprowadzona do sprzedaży. To pierwszy tytuł wydany pod szyldem wydawniczym warszawskiego studia. Od dziś grę można nabyć w wersji na komputery stacjonarne na platformie Steam. Jej producentem jest studio WallRus Group. Spółka planuje, że gra  w pełnej odsłonie ukaże się w drugim kwartale 2020 roku.   

- Mamy nadzieję, że zaprezentowana produkcja, dzięki zastosowanym w niej rozwiązaniom, dostarczy graczom wciągającej rozrywki. Opinie, które zbierzemy po uruchomieniu sprzedaży są dla nas bardzo istotne. Wprowadzenie When I Was Young we wczesnym dostępie wyznaczy ostatni etap dokończenia gry, którą planujemy wprowadzić w pełnej wersji na rynek za kilka miesięcy – mówi Jakub Bąk, prezes Art Games Studio. – Jest to kolejny krok w realizacji naszej strategii, w ramach której rozwijamy się zarówno w zakresie działalności produkcyjnej jak i wydawniczej – dodaje.

Cena gry we wczesnym dostępie wynosi $9,99, podczas gdy docelowa cena pełnej gry wyniesie $11,99.

Link do gry na platformie Steam dostępny jest pod adresem: https://store.steampowered.com/app/1059230/When_I_Was_Young/

When I Was Young to ciekawa historia przeciętnego Amerykanina, który udaje się do Wietnamu, gdzie zaginął jego brat. Zadaniem gracza jest jego odnalezienie. Akcja gry toczy się w latach 60. i 70. XX wieku, podczas trwającej wówczas wojny w Wietnamie.

- Zależało nam by oprawa graficzna i muzyczna nawiązywała do klimatu tamtych lat, co naszym zdaniem udało się wiernie odwzorować. Rozgrywka wzbogacona jest o zróżnicowane elementy, system dynamicznej zmiany czasu, wciągający system walki oraz różne rodzaje wrogów i pułapek, co składa się na spójną, intrygującą fabułę – komentuje Jakub Bąk.

Art Games Studio pracuje obecnie nad kilkoma projektami. Wśród gier, które zostaną wydane przez spółkę znalazły się takie tytuły jak Alchemist Simulator, Climbros, ToolBoy, Pooplers oraz You Never Listen.


O Art Games Studio:

Art Games Studio S.A. zostało założone w 2017 r. Prowadzi działalność na rynku gier wideo, specjalizując się w zakresie produkcji i dystrybucji gier na komputery stacjonarne. W swoim portfolio posiada takie gry jak: "Earthworms", „Escape Doodland”, "Bad Dream: Fever" czy „Unlucky 7”.

Spółka zadebiutowała na NewConnect w maju 2019 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

BCC Gala Liderów

Jedynka Newserii

Prawo

Wdrożenie dyrektywy o jawności wynagrodzeń będzie dużym wyzwaniem dla ustawodawcy. Pracodawcy muszą się liczyć z nowymi obowiązkami

Za niespełna półtora roku do polskiego prawa powinna zostać wdrożona dyrektywa o jawności wynagrodzeń, która nałoży na pracodawców obowiązek informowania kandydatów do pracy o widełkach płacowych dla oferowanych stanowisk. Także każdy zatrudniony pracownik będzie miał prawo do informacji na temat średnich wynagrodzeń osób zajmujących podobne stanowiska lub wykonujących pracę o tej samej wartości. Dla pracodawców oznacza to konieczność usystematyzowania siatki płac, a także – w niektórych przypadkach – ich raportowania.

Polityka

Na skrajnie prawicową AfD chce głosować co piąty Niemiec. Coraz więcej zwolenników ma jej polityka migracyjna i energetyczna

W poprzednich wyborach do Bundestagu w 2021 roku Alternatywa dla Niemiec (AfD) uzyskała 10 proc. głosów. Najnowsze sondaże przed lutowymi wyborami dają jej dwukrotnie większe poparcie, tym samym prawicowo-populistyczna partia może stać się drugą siłą polityczną. Coraz więcej Niemców popiera postulaty AfD – 68 proc. chce zaostrzenia polityki migracyjnej, podobny odsetek popiera wykorzystanie energii jądrowej, a blisko połowa – budowę nowych elektrowni.

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.