Komunikaty PR

Graba rusza w gamingową trasę! Przed nami Red Bull StreamOnTour

2021-08-04  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Oracz
WE!RE Fantasy

Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com

Siedem dni, ponad 1000 kilometrów i jedyny w swoim rodzaju gamingowy kamper. Paweł “Graba” Grabowski wyruszy w Red Bull Stream on Tour, składający się z czterech przystanków, aby pokazać, że grać można wszędzie i zawsze! Partnerami wydarzenia są BP, Samsung, Logitech, New Balance oraz Garmin. 

Wyjeżdżając w trasę Red Bull Stream on Tour, Graba pokaże Polsce, że grać może każdy oraz grać można wszędzie! Paweł w ciągu siedmiu dni odwiedzi cztery polskie miasta, w których spotka się z innymi gamingowymi influencerami. W każdym z nich na fanów będą czekać liczne atrakcje jak spotkania z gwiazdami polskiego gamingu w strefie Meet&Greet, a miłośnicy cyfrowej rywalizacji będą mogli wyzwać ich na pojedynek w gry jak Gang Beats, Brawl Stars, Clash Royale, czy Assetto Corsa. 

Kamper wystartuje 10 sierpnia z Wrocławia. Jeszcze tego samego dnia, kamper zaparkuje w polskiej stolicy esportu, w Katowicach. Pod Spodkiem stoisko Meet & Greet otworzy Kromka i Lucek, zaś w strefie Free to Play będzie można zagrać w gry oraz sprawdzić swoją wydolność za pomocą Ring Fit Adventures.

12 sierpnia Red Bull Stream on Tour pojawi się w Krakowie, gdzie będzie można zbić piątkę z Kycem i HS-em. Dwójka ta słynie z zamiłowania do sportów motorowych, dlatego obecni goście będą mogli się z nimi zmierzyć na wirtualnym torze wyścigowym w Assetto Corsa. Cyfrowe ściganie byłoby niczym bez kierownic Logitech, które będzie można przetestować w akcji. 

14 sierpnia kamper pojawi się w Warszawie, goszcząc Łoza i NieDaRadka. U brzegu Wisły, a dokładniej w lokalu La Playa Music Bar, będzie można ograć najnowsze produkcje konsoli nowej generacji Playstation 5, jak chociażby Rachet & Clank oraz porozmawiać i wychillować się z zaproszonymi gośćmi.  

Metą trasy będzie gdańska plaża, na którą kamper wjedzie 16 sierpnia. Na nadbałtyckim złotym piasku będzie można spotkać duet w postaci Łosia i Yuuhiego. Zgodnie z anturażem, w strefie free to play można liczyć na rozrywkę w postaci gier Gang Beats, Crash Bandicoot oraz Rocket League. 

Wydarzenie zostało zorganizowane markę Red Bull przy współpracy z agencją gamingową Fantasyexpo. Producent napoju energetycznego od lat jest zaangażowany w wiele sportowych projektów - posiada dwa zespoły F1, trzy drużyny piłkarskie oraz wspiera rozwój wielu indywidualności. Ważną gałęzią działalności austriackiego giganta są esport oraz gaming, które wspiera od lat zarówno w Polsce jak i na całym świecie. Red Bull jest sponsorem między innymi trzech międzynarodowych organizacji esportowych - T1, Cloud9, G2. Na polskiej scenie wspiera organizację HONORIS, która została założona przez dwie legendy polskiego esportu - Wiktora “TaZa” Wojtasa oraz Filipa “NEO” Kubskiego. 

Wszystkie informacje o gamingowej trasie Red Bull znajdują się na stronie https://www.redbull.com/pl-pl/events/red-bull-stream-on-tour/ oraz na kanałach social media Red Bull. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Rankomat.pl stawia na agentów Biuro prasowe
2024-09-17 | 16:00

Rankomat.pl stawia na agentów

Niepewność co do zakresu, skomplikowany język i brak wiedzy ubezpieczeniowej – to główne czynniki, które utrudniają zakup polisy. 87% Polaków ma problem z wyborem
Media i PR Wystawa Macieja Salamona i Adama Witkowskiego w Warszawie tylko do soboty
2024-09-14 | 11:00

Wystawa Macieja Salamona i Adama Witkowskiego w Warszawie tylko do soboty

To już ostatnie dni, aby odwiedzić ekspozycję „Jeden na jeden”, organizowaną przez galerię sztuki współczesnej AOKZ WWA. Wystawa to podróż przez zupełnie odrębne
Media i PR Premiera katalogu BN 2024 - SLODKIE
2024-09-13 | 14:00

Premiera katalogu BN 2024 - SLODKIE

Jakie słodycze firmowe wybrać na nadchodzące Święta?  Nadchodzi najbardziej magiczny okres – Święta Bożego Narodzenia! Jak co roku, SLODKIE przedstawia katalog z autorskimi

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Krynica Forum 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Media i PR

Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów

Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.

DlaWas.info

Nauka

Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm

Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.