#GrillujzFasonem: Kulinarni influencerzy ponieśli w świat burgery Skłodowskich
Marka Skłodowscy, producent burgerów wołowych premium, po raz pierwszy zdecydowała się na tak dużą akcję z influencerami. Cel był jasny: pokazać jak najszerszej publiczności, że mrożony burger 100% wołowiny smakuje idealnie z grilla. Można go przygotować w chwilę, bo nie wymaga rozmrażania. Dzięki aktywacji Skłodowscy dotarli z tym przekazem do setek tysięcy nowych odbiorców. Zwiększyli świadomość swoich produktów na rynku. Wszystko dobrze uzupełnił konkurs dla konsumentów, który wspierał budowanie rozpoznawalności marki i zaangażowania w mediach społecznościowych.
Rynek influencer marketingu 2023
Światowy rynek influencer marketingu jest wyceniany na ponad 16 mld USD. Prognozy sugerują, że ta kwota będzie tylko rosła, bo aż 68 %. marek zapowiada zwiększenie swoich budżetów na ten rodzaj marketingu w 2023 r.
Firma Skłodowscy podjęła współpracę z pięcioma influencerami, którzy podzielają wartości marki: 100% smaku, 0% kompromisów. W akcji wzięli udział: Filip Głodek, Piotr Bruś-Klepacki, Gaja Kuroń, Bartek Orłowski z kanału "Co z mięsa?" i Patrycja Sołtysik.
Twórcy przygotowali kreatywne przepisy na kraftowego burgera Façon Bouchère — flagowy produkt Skłodowskich. Zaprezentowali bardzo różne formy, czasem wyjątkowo nietypowe — burger w sałacie z ogniska, taco-burger, burger z serem camembert i sosem śliwkowym, z dżemem bekonowym czy z karmelizowaną cebulą i sosem musztardowo-miodowym.
Cel akcji #GrillujzFasonem Skłodowskich
Celem pierwszej kampanii influencerskiej w historii marki Skłodowscy było zbudowanie świadomości i rozpoznawalności mrożonych burgerów 100% wołowiny Skłodowscy. To nowość na polskim rynku, która zaczyna skutecznie budować swoją pozycję. Naturalnie szuka nowoczesnych, sprawdzonych dróg komunikacji. W produktach premium wiarygodność jest równie fundamentalna jak jakość.
Skłodowscy stawiają na czysty skład - 100% wołowiny,
0% sztucznych dodatków.
Burgery mrożą w technologii IQF. Proces indywidualnego zamrażania burgerów odbywa się w szczycie świeżości mięsa i trwa kilkanaście sekund. Takie mrożenie sprawia, że burgery zachowują wyjątkową strukturę, smak i są łatwe w przygotowaniu. Nie trzeba ich rozmrażać. Wystarczy wrzucić na ruszt, kilka minut i gotowe!
— To influencerzy są dziś liderami opinii. Chcemy być blisko takich, którzy podzielają nasze wartości — jedz mniej mięsa, ale najlepszej jakości. Nasze burgery to zawsze 100% wołowiny, bez sztucznych dodatków. Cieszymy się, że ich smak docenili najwięksi smakosze w sieci. Teraz obserwujemy, jak na nasz produkt reagują odbiorcy i analizujemy, jak akcja przekłada się na sprzedaż — mówi Bartosz Ponikło, szef marketingu Skłodowscy.
O firmie Skłodowscy
Firma Skłodowscy to producent burgerów wołowych premium z wieloletnim doświadczeniem na rynku. Od lat stawia na jakość, innowacyjność oraz dbałość o środowisko naturalne i dobrostan zwierząt. Działając zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju, Skłodowscy dążą do satysfakcji konsumentów, którzy im zaufali. Chcą spełnić ich oczekiwania — także te dotyczące dbania o planetę. To dlatego zdecydowali się sprzedawać burgery, które są zamrażane szokowo. Ten sposób konserwowania żywności pozwala im zachować najlepszą jakość i smak bez obciążania środowiska naturalnego, bez marnowania i bez komplikacji. Obecnie produkty Skłodowscy są dostępne w sieciach handlowych Auchan.
Klienci mają do wyboru dwa rodzaje burgerów Skłodowskich: Classic — drobno mielone 100% mięso wołowe o jednolitej konsystencji, z wyjątkową, delikatną strukturą; idealna propozycja dla rodzin z dziećmi oraz Façon Bouchère — w dosłownym tłumaczeniu z języka francuskiego: burger „w stylu rzeźnika”. To grubo mielone 100% mięso wołowe, burger kraftowy o charakterystycznej strukturze — po usmażeniu jest soczysty w środku i chrupiący na zewnątrz, z możliwością dostosowania stopnia wysmażenia według indywidualnych upodobań (rare, medium rare, well done).

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny
Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.