Grupa Hansgrohe ponownie stawia na zabytkową Halę Koszyki
Home Sweet Home PR
Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
Firma Hansgrohe, od wielu lat uznawana za lidera w produkcji armatury łazienkowej i kuchennej, podpisała umowę przedłużenia najmu biura i showroomu o łącznym metrażu 368 mkw. W jednym z najbardziej znanych miejsc spotkań warszawiaków, w którym wnętrza zaprojektowała doskonała pracownia architektoniczna Medusa Group Grupa Hansgrohe ma swoją siedzibę od 2018 roku.
„Hala Koszyki ma do zaoferowania wszystko, czego mogą oczekiwać wymagający najemcy. Przestrzeń, różni się od tych, które dostępne są na warszawskim rynku komercyjnym. Największą siłą zabytkowej hali są wyjątkowe, postindustrialne przestrzenie, o szczególnym charakterze i jej świetna lokalizacja. Grupa Hansgrohe, to jedna z wielu firm, które przedłużają umowy najmu w naszych budynkach, chcąc dalej wspólnie z nami rozwijać społeczność Globalworth, m.in. poprzez uczestnictwo w wyjątkowych wydarzeniach artystyczno-kulturalnych organizowanych właśnie w Koszykach”. – mówi Anna Korwin – Kulesza, Asset Management & Leasing Director, Globalworth Poland.
Showroom Grupy Hansgrohe w Hali Koszyki, to idealne miejsce spotkań architektów i projektantów wnętrz z klientami – poza możliwością zobaczenia nowości produktowych naszych marek AXOR i hansgrohe, oferujemy profesjonalne doradztwo w zakresie doboru armatury. A po spotkaniu nasi goście mogą skorzystać z ciekawej oferty restauracji i barów” – komentuje Przemysław Wojdat, Dyrektor Zarządzający Hangrohe Polska.
Grupa Hansgrohe to międzynarodowy koncern założony ponad 122 lata temu w niemieckim Szwarcwaldzie. Lider w dziedzinie innowacji i wzornictwa, oferujący wysokiej jakości kompleksowe wyposażenie łazienek w systemy prysznicowe, armaturę łazienkową i kuchenną. W swoim portfolio posiada marki premium takie jak AXOR i hanshgrohe – łączące doskonałe wzornictwo, najnowsze technologie oraz najwyższą jakość wykonania.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.