Komunikaty PR

Grupa Hansgrohe ponownie stawia na zabytkową Halę Koszyki

2023-04-20  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl

Firma Hansgrohe, od wielu lat uznawana za lidera w produkcji armatury łazienkowej i kuchennej, podpisała umowę przedłużenia najmu biura i showroomu  o łącznym metrażu 368 mkw. W jednym z najbardziej znanych miejsc spotkań warszawiaków, w którym wnętrza zaprojektowała doskonała pracownia architektoniczna Medusa Group Grupa Hansgrohe  ma swoją siedzibę od 2018 roku.

„Hala Koszyki ma do zaoferowania wszystko, czego mogą oczekiwać wymagający najemcy. Przestrzeń, różni się od tych, które dostępne są na warszawskim rynku komercyjnym. Największą siłą zabytkowej hali są wyjątkowe, postindustrialne przestrzenie, o szczególnym charakterze i jej świetna lokalizacja. Grupa Hansgrohe, to jedna z wielu firm, które przedłużają umowy najmu w naszych budynkach, chcąc dalej wspólnie z nami rozwijać społeczność Globalworth, m.in. poprzez uczestnictwo w wyjątkowych wydarzeniach artystyczno-kulturalnych organizowanych właśnie w Koszykach”. – mówi Anna Korwin – Kulesza, Asset Management & Leasing Director, Globalworth Poland.

Showroom Grupy Hansgrohe w Hali Koszyki, to idealne miejsce spotkań architektów i projektantów wnętrz z klientami – poza możliwością zobaczenia nowości produktowych naszych marek AXOR i hansgrohe, oferujemy profesjonalne doradztwo w zakresie doboru armatury. A po spotkaniu nasi goście mogą skorzystać z ciekawej oferty restauracji i barów” – komentuje Przemysław Wojdat, Dyrektor Zarządzający Hangrohe Polska.

Grupa Hansgrohe to międzynarodowy koncern założony ponad 122 lata temu w niemieckim Szwarcwaldzie. Lider w dziedzinie innowacji i wzornictwa, oferujący wysokiej jakości kompleksowe wyposażenie łazienek w systemy prysznicowe, armaturę łazienkową i kuchenną. W swoim portfolio posiada marki premium takie jak AXOR i hanshgrohe – łączące doskonałe wzornictwo, najnowsze technologie oraz najwyższą jakość wykonania.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.