Grupa iCEA i Sky-Shop.pl - razem ku kompleksowym usługom dla e-commerce
W czasach nieustannego rozwoju handlu online, który intensyfikowany jest przez obecny stan zagrożenia epidemicznego, zadbanie o skuteczny marketing i odpowiednie działania reklamowe to stałe punkty strategii budowania przewagi konkurencyjnej i zwiększania sprzedaży. Dzięki nawiązaniu współpracy z Grupą iCEA klienci Sky-Shop.pl będą mogli skorzystać z wiedzy analityków poznańskiej agencji SEO360 i zadbać o swoją pozycję w Internecie.
Fakt, że segment e-commerce rozwija się w Polsce niezwykle dynamicznie to dziś wiedza powszechna. Polscy przedsiębiorcy dostrzegli zalety w handlu online i skrupulatnie zalety te wykorzystują. Dziś jednak, w czasach gospodarki dotkniętej pandemią koronawirusa SARS-CoV-2, rosnąca ilość zakładanych e-sklepów zaskoczyła zapewne niejednego z branżowych ekspertów. Dzięki współpracy Grupy iCEA - agencji SEO360 specjalizującej się w marketingu internetowym, ze Sky-Shop.pl - jedną z wiodących na rynku platform e-commerce, firmy rozpoczynające sprzedaż w sieci mogą liczyć na kompleksowe wsparcie, od stworzenia sklepu po działania marketingowe. Współpraca między dwoma podmiotami to korzyści również dla obecnych klientów Sky-Shop.pl, którzy będą mogli skorzystać z wiedzy analityków Grupy iCEA.
- Nawiązanie relacji partnerskich ze Sky-Shop.pl to efekt naszej konsekwentnie budowanej polityki usługowej, w której chcemy skupiać się na dostarczaniu naszym klientom kompleksowych i wielopłaszczyznowych rozwiązań, wpływających na ich biznesy w sieci. Dzięki tej wspólpracy klienci Sky-Shop.pl otrzymają dostęp do bezpłatnych konsultacji SEO świadczonych przez naszych analityków, którzy podzielą się wiedzą i wskażą, jak korzystając z doskonałej platformy e-commerce można zwiększyć sprzedaż w sieci - powiedział Paweł Chybicki, Dyrektor ds. Rozwoju w Grupie iCEA.
Najwyższa jakość usług nie tylko w czasach pandemii
Sky-Shop.pl specjalizuje się w dostarczaniu rozwiązań w segmencie e-commerce, z których korzystać mogą przedsiębiorcy stawiający pierwsze kroki w internetowym handlu oraz ci doświadczeni biznesmeni, odnoszący już pewne sukcesy. Platforma daje dostęp do rozbudowanych narzędzi zarządzania sklepem, pełną integrację z serwisami sprzedażowymi czy hurtowniami, a od teraz nawet możliwość realizacji działań marketingowych w Internecie, które poprzedza kompleksowa analiza SEO. Współpraca między Grupą iCEA, a Sky-Shop.pl została nawiązana w dwóch, równie istotnych celach.
Pierwszym było umożliwienie nowym i obecnym klientom Sky-Shop.pl podjęcie działań mających na celu budowanie przewagi konkurencyjnej, zwiększanie sprzedaży i rozwój w czasach pandemii koronawirusa i w przyszłości, w stabilnej sytuacji gospodarczej. Drugim zaś, wykorzystanie wiedzy analityków ds. SEO z Grupy iCEA w doskonaleniu oprogramowania oferowanego klientom w Sky-Shop.pl. Software ten ma docelowo stać się najlepszym rozwiązaniem pod kątem SEO oferowanym przez platformy e-commerce na polskim rynku.
- Zależało nam na rozpoczęciu ścisłej współpracy z doświadczonym i sprawdzonym partnerem w zakresie usług SEO, która przyniesie korzyść dla klientów Sky-Shop.pl, a jednocześnie będzie wsparciem w rozwoju naszej platformy. Pragniemy, aby właściciele sklepów mieli dostęp do najlepszego oprogramowania przyjaznego dla SEO, które pozwala na jeszcze skuteczniejsze pozycjonowanie ich biznesów w sieci. Dążymy do tego, by oprogramowanie Sky-Shop.pl stało się numerem 1 pod względem SEO wśród narzędzi SaaS dostępnych na rynku. A to z kolei możemy osiągnąć poprzez wdrażanie sugerowanych przez iCEA rozwiązań optymalizacyjnych i ciągłym doskonaleniu dostępnych funkcji SEO. Dlatego zakasujemy rękawy i ruszamy do działania! - skomentował nawiązanie współpracy Maciej Cebertowicz, manager ds. sprzedaży i rozwoju produktu w Sky-Shop.pl.
Grupa iCEA - Pierwsza Agencja SEO360 działająca na rynku od 2007 roku. Firma ma status Partnera Google oraz jest zdobywcą drugiego miejsca w kategorii agencji SEO/SEM w konkursie Dream Team. Dzięki zespołowi najlepszych ekspertów ich klienci osiągają czołowe pozycje w wyszukiwarkach. Grupie iCEA zaufały m.in. takie firmy jak PZU, Bielenda czy KKS Lech Poznań.
Więcej informacji udziela:
Jacek Dziura, CMO, Grupa iCEA
mail: j.dziura@icea.pl
telefon: 721 622 986

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.