Komunikaty PR

Grupa iCEA i Sky-Shop.pl - razem ku kompleksowym usługom dla e-commerce

2020-06-02  |  10:13
Biuro prasowe

W czasach nieustannego rozwoju handlu online, który intensyfikowany jest przez obecny stan zagrożenia epidemicznego, zadbanie o skuteczny marketing i odpowiednie działania reklamowe to stałe punkty strategii budowania przewagi konkurencyjnej i zwiększania sprzedaży. Dzięki nawiązaniu współpracy z Grupą iCEA klienci Sky-Shop.pl będą mogli skorzystać z wiedzy analityków poznańskiej agencji SEO360 i zadbać o swoją pozycję w Internecie.

Fakt, że segment e-commerce rozwija się w Polsce niezwykle dynamicznie to dziś wiedza powszechna. Polscy przedsiębiorcy dostrzegli zalety w handlu online i skrupulatnie zalety te wykorzystują. Dziś jednak, w czasach gospodarki dotkniętej pandemią koronawirusa SARS-CoV-2, rosnąca ilość zakładanych e-sklepów zaskoczyła zapewne niejednego z branżowych ekspertów. Dzięki współpracy Grupy iCEA - agencji SEO360 specjalizującej się w marketingu internetowym, ze Sky-Shop.pl - jedną z wiodących na rynku platform e-commerce, firmy rozpoczynające sprzedaż w sieci mogą liczyć na kompleksowe wsparcie, od stworzenia sklepu po działania marketingowe. Współpraca między dwoma podmiotami to korzyści również dla obecnych klientów Sky-Shop.pl, którzy będą mogli skorzystać z wiedzy analityków Grupy iCEA.

- Nawiązanie relacji partnerskich ze Sky-Shop.pl to efekt naszej konsekwentnie budowanej polityki usługowej, w której chcemy skupiać się na dostarczaniu naszym klientom kompleksowych i wielopłaszczyznowych rozwiązań, wpływających na ich biznesy w sieci. Dzięki tej wspólpracy klienci Sky-Shop.pl otrzymają dostęp do bezpłatnych konsultacji SEO świadczonych przez naszych analityków, którzy podzielą się wiedzą i wskażą, jak korzystając z doskonałej platformy e-commerce można zwiększyć sprzedaż w sieci - powiedział Paweł Chybicki, Dyrektor ds. Rozwoju w Grupie iCEA.

Najwyższa jakość usług nie tylko w czasach pandemii

Sky-Shop.pl specjalizuje się w dostarczaniu rozwiązań w segmencie e-commerce, z których korzystać mogą przedsiębiorcy stawiający pierwsze kroki w internetowym handlu oraz ci doświadczeni biznesmeni, odnoszący już pewne sukcesy. Platforma daje dostęp do rozbudowanych narzędzi zarządzania sklepem, pełną integrację z serwisami sprzedażowymi czy hurtowniami, a od teraz nawet możliwość realizacji działań marketingowych w Internecie, które poprzedza kompleksowa analiza SEO. Współpraca między Grupą iCEA, a Sky-Shop.pl została nawiązana w dwóch, równie istotnych celach.

Pierwszym było umożliwienie nowym i obecnym klientom Sky-Shop.pl podjęcie działań mających na celu budowanie przewagi konkurencyjnej, zwiększanie sprzedaży i rozwój w czasach pandemii koronawirusa i w przyszłości, w stabilnej sytuacji gospodarczej. Drugim zaś, wykorzystanie wiedzy analityków ds. SEO z Grupy iCEA w doskonaleniu oprogramowania oferowanego klientom w Sky-Shop.pl. Software ten ma docelowo stać się najlepszym rozwiązaniem pod kątem SEO oferowanym przez platformy e-commerce na polskim rynku.

- Zależało nam na rozpoczęciu ścisłej współpracy z doświadczonym i sprawdzonym partnerem w zakresie usług SEO, która przyniesie korzyść dla klientów Sky-Shop.pl, a jednocześnie będzie wsparciem w rozwoju naszej platformy. Pragniemy, aby właściciele sklepów mieli dostęp do najlepszego oprogramowania przyjaznego dla SEO, które pozwala na jeszcze skuteczniejsze pozycjonowanie ich biznesów w sieci. Dążymy do tego, by oprogramowanie Sky-Shop.pl stało się numerem 1 pod względem SEO wśród narzędzi SaaS dostępnych na rynku. A to z kolei możemy osiągnąć poprzez wdrażanie sugerowanych przez iCEA rozwiązań optymalizacyjnych i ciągłym doskonaleniu dostępnych funkcji SEO. Dlatego zakasujemy rękawy i ruszamy do działania! - skomentował nawiązanie współpracy Maciej Cebertowicz, manager ds. sprzedaży i rozwoju produktu w Sky-Shop.pl.

 

Grupa iCEA - Pierwsza Agencja SEO360 działająca na rynku od 2007 roku. Firma ma status Partnera Google oraz jest zdobywcą drugiego miejsca w kategorii agencji SEO/SEM w konkursie Dream Team. Dzięki zespołowi najlepszych ekspertów ich klienci osiągają czołowe pozycje w wyszukiwarkach. Grupie iCEA zaufały m.in. takie firmy jak PZU, Bielenda czy KKS Lech Poznań.

 

Więcej informacji udziela:

Jacek Dziura, CMO, Grupa iCEA
mail: j.dziura@icea.pl
telefon: 721 622 986

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.