Komunikaty PR

Grupa Murapol zaprasza na Mieszkaniowy Dzień Otwarty

2023-04-19  |  11:00
Biuro prasowe

Jeden z czołowych deweloperów na polskim rynku zaprasza wszystkich zainteresowanych kupnem nowego lokalu na Mieszkaniowy Dzień Otwarty, który odbędzie się już w najbliższą sobotę, 22 kwietnia. Podczas spotkań w biurach sprzedaży Grupy Murapol będzie można porozmawiać m.in. o aktualnej kampanii „Małe mieszkania – duże bonusy”.

Decyzja o zakupie nowego „M” nie należy do łatwych, dlatego by wesprzeć swoich klientów Grupa Murapol organizuje cyklicznie Mieszkaniowy Dzień Otwarty w biurach sprzedaży w całej Polsce. Podczas spotkań z doradcami można porozmawiać nie tylko o ofercie katalogowej dewelopera, ale też o aktualnych promocjach. W ramach kwietniowej akcji specjalnej „Małe mieszkania – duże bonusy” Grupa Murapol stawia do dyspozycji klientów pulę 150 lokali o metrażach od 29 mkw. w 12 miastach. Osoby, które zdecydują się na skorzystanie z oferty specjalnej, mogą liczyć na atrakcyjne pakiety bonusów, w skład których wchodzi rabat w cenie, smart home w wersji premium i nawet 2 miejsca postojowe zewnętrzne lub w hali garażowej. Kupując lokal w kwietniowej promocji można zaoszczędzić nawet 133 tys. zł!

- Kupując lokal zarówno na własne potrzeby mieszkaniowe, jak i w celach inwestycyjnych warto lepiej poznać dewelopera i jego projekty. Temu właśnie służy organizowany przez nas Mieszkaniowy Dzień Otwarty. 22 kwietnia zapraszamy do naszych biur sprzedaży wszystkich, którzy mają wątpliwości związane z kupnem mieszkania, chcą porozmawiać o zaletach danej inwestycji lub sfinalizować zakup. Nasi doradcy z chęcią udzielą także informacji na temat aktualnej akcji promocyjnej. Kompaktowe mieszkania od 29 mkw. z puli specjalnej dostępne są w ramach 14 inwestycji zlokalizowanych na terenie Bydgoszczy, Gdańska, Gliwic, Krakowa, Łodzi, Poznania, Siewierza, Sosnowca, Torunia, Tychów, Warszawy i Wrocławia. Pakiety bonusów różnią się w zależności od miasta, inwestycji i wybranego lokalu, dlatego przed rozmową z doradcą warto zapoznać się z aktualną ofertą promocyjną. Pomoże to w podjęciu ostatecznej decyzji zakupowej podczas sobotniego spotkania w naszym biurze sprzedaży – mówi Łukasz Tekieli, dyrektor ds. sprzedaży w Grupie Murapol.

Podczas Mieszkaniowego Dnia Otwartego doradcy będą do dyspozycji klientów od godz. 9:00 do 14:00. Aby poznać pulę lokali objętych promocją wystarczy wejść na stronę internetową dedykowaną kampanii i wypełnić formularz kontaktowy.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.