Komunikaty PR

Grupa Murapol zaprasza na ostatni w tym roku Mieszkaniowy Dzień Otwarty

2023-12-13  |  12:00
Biuro prasowe

2023 dobiega końca, dlatego nie pozostało zbyt wiele czasu, by skorzystać z grudniowej oferty promocyjnej Grupy Murapol. W jej ramach deweloper postawił do dyspozycji nabywców 260 mieszkań i apartamentów inwestycyjnych z pakietami bonusów w promocyjnej cenie z 2023 roku. Dla klientów, którzy nadal rozważają zakup lokalu i szukają atrakcyjnej oferty, Grupa Murapol organizuje 16 grudnia Mieszkaniowy Dzień Otwarty. To okazja, by przyjść do biur sprzedaży dewelopera i dowiedzieć się więcej o aktualnej promocji.

Sobotnie spotkania odbędą się w biurach sprzedaży dewelopera w: Bielsku-Białej, Bydgoszczy, Chorzowie, Gdańsku, Gliwicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Siewierzu, Sosnowcu, Toruniu, Tychach i Wrocławiu. Doradcy będą do dyspozycji klientów od godz. 9.00 do 14.00. Warto przyjść 16 grudnia do wybranego oddziału w swoim mieście i porozmawiać z nimi o aktualnej promocji, bo trwa ona tylko do końca miesiąca.

- Przed nami Święta Bożego Narodzenia, a co za tym idzie okres pełen przygotowań – z pewnością ciężko będzie wygospodarować czas w wirze sprawunków i przedświątecznej gorączki, by na spokojnie podjąć decyzję o zakupie lokalu. Właśnie z tego powodu organizujemy dla naszych klientów Mieszkaniowy Dzień Otwarty w najbliższą sobotę. Nie warto odkładać decyzji zakupowej na później, polecam już teraz zapoznać się z promocyjną pulą lokali w swoim mieście, a następnie przyjść do wybranego biura sprzedaży, by porozmawiać z doradcami o jej szczegółach. To już ostatnia szansa na zakup mieszkania i apartamentu inwestycyjnego w promocyjnej cenie z 2023 roku – mówi Łukasz Tekieli, dyrektor ds. sprzedaży w Grupie Murapol.

W ramach grudniowej puli deweloper oferuje aż 260 lokali w 18 projektach na terenie Bielska-Białej, Bydgoszczy, Chorzowa, Gdańska, Gliwic, Krakowa, Łodzi, Poznania, Siewierza, Sosnowca, Torunia, Tychów i Wrocławiu. W cenie mieszkania lub apartamentu inwestycyjnego z pakietem bonusów o wartości nawet 196 tys. zł można otrzymać rabat, nawet dwa miejsca postojowe w podziemnych halach garażowych lub naziemne, smart home w wersji premium oraz ubezpieczenie od utraty stałego źródła dochodu. Co istotne, większość mieszkań z grudniowej puli dewelopera spełnia kryteria programu Bezpieczny kredyt 2%, a wybrane z nich kwalifikują się także do Mieszkania bez wkładu własnego.

Promocyjną listę lokali w swoim mieście można poznać już dziś – w tym celu wystarczy wejść na dedykowaną stronę internetową i wypełnić formularz kontaktowy.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.