Grupa Selena z tytułem Solidnego Pracodawcy
Selena, właściciel marki Tytan i globalny producent oraz dystrybutor chemii budowlanej, otrzymała tytuł Solidnego Pracodawcy 2020. To już XVIII edycja konkursu, w którym doceniane są przedsiębiorstwa szczególnie dbające o pracowników. Grupa Selena została wyróżniona w kategorii ogólnopolskiej.
Konkurs wyłania najlepszych pracodawców w Polsce, szczególnie tych, którzy promują wartościowe rozwiązania HR i dzielą się swoim doświadczeniem. Każda firma podlega weryfikacji przez komisję konkursową na podstawie wielu wystandaryzowanych kryteriów. Oceniane są między innymi polityka personalna, dbałość o bezpieczeństwo oraz warunki pracy, jak również możliwości rozwoju pracowników.
– Cieszymy się, że zostaliśmy zauważeni i jesteśmy z tego dumni. Tytuł Solidny Pracodawca jest dla nas potwierdzeniem, że podążamy w dobrym kierunku. Jednocześnie też motywuje nas do tego, by konsekwentnie budować doskonałość organizacji, szczególnie w tym niezwykle istotnym obszarze – mówi Andrzej Zygadło, globalny dyrektor ds. HR w Grupie Selena. - Z każdym rokiem staramy się być coraz lepszym pracodawcą. Cyklicznie prowadzimy badania satysfakcji z pracy, mierzymy poziom zaangażowania pracowników. Wierzymy, że to ludzie są twórcami wszystkich naszych sukcesów. Przez ponad 28 lat istnienia firmy zbudowaliśmy szeroki zespół profesjonalistów, którzy z pasją realizują międzynarodowe projekty i podejmują kolejne wyzwania. Niektórzy z nas są w firmie od samego początku i mogą pochwalić się ponad 20-letnim stażem pracy w Selenie – dodaje dyrektor.
Grupa Selena jest jednym z czterech największych producentów pian montażowych dla budownictwa na świecie. W Polsce i zagranicą zatrudnieni są specjaliści z wielu różnych dziedzin: produkcji, logistyki, sprzedaży, marketingu, finansów, IT po badania i rozwój. Z punktu widzenia korzyści dla pracowników firmę na rynku krajowym wyróżnia możliwość kompleksowego tworzenia produktu oraz pracy przy międzynarodowych interdyscyplinarnych projektach. Zespoły uczestniczą w całym cyklu życia poszczególnego produktu: od opracowania innowacyjnych rozwiązań, poprzez produkcję we własnych zakładach, promocję przy wsparciu pionu marketingu oraz sprzedaż za pośrednictwem sił handlowych.
Andrzej Zygadło podkreśla: – Dużą uwagę zwracamy na sposób, w jaki ze sobą współpracujemy oraz to, jak budowane są relacje w zespole i z przełożonymi. Wierzymy, że każdy pomysł może przyczynić się do stworzenia nowych możliwości, przekładających się na sukces firmy. Taki model biznesowy pozwala nam skutecznie osiągać założone cele.
Selena jest jedną z niewielu polskich firm o międzynarodowym zasięgu. Swój prestiż buduje od 1992 roku, w tym czasie utworzyła 35 spółek wchodzących w skład Grupy, które działają 17 krajach. Zakłady produkcyjne Seleny zlokalizowane są w Polsce, Brazylii, Korei Południowej, Chinach, Rumunii, Turcji oraz w Hiszpanii i Kazachstanie.
Nagroda Solidnego Pracodawcy 2020 to kolejne znaczące wyróżnienie przyznane Grupie Selena w ostatnim czasie. Wrocławska firma została uhonorowana przez Europejski Kongres Gospodarczy tytułem „Inwestora bez granic” oraz otrzymała godło „Teraz Polska” za pianoklej TYTAN Professional 60 SEKUND. Tytuł razem z europejskim wyróżnieniem i konkursowym wskazaniem na rzetelność pracodawcy, określają długofalową gospodarczą perspektywę Grupy Selena.
Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach będzie większy niż ryb
RUSZA BCC STARTUPS
Badanie Innowacyjności Przedsiębiorstw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.