Komunikaty PR

Grupa Selena z tytułem Solidnego Pracodawcy

2020-10-20  |  13:00

Selena, właściciel marki Tytan i globalny producent oraz dystrybutor chemii budowlanej, otrzymała tytuł Solidnego Pracodawcy 2020. To już XVIII edycja konkursu, w którym doceniane są przedsiębiorstwa szczególnie dbające o pracowników. Grupa Selena została wyróżniona w kategorii ogólnopolskiej.

Konkurs wyłania najlepszych pracodawców w Polsce, szczególnie tych, którzy promują wartościowe rozwiązania HR i dzielą się swoim doświadczeniem. Każda firma podlega weryfikacji przez komisję konkursową na podstawie wielu wystandaryzowanych kryteriów. Oceniane są między innymi polityka personalna, dbałość o bezpieczeństwo oraz warunki pracy, jak również możliwości rozwoju pracowników.

Cieszymy się, że zostaliśmy zauważeni i jesteśmy z tego dumni. Tytuł Solidny Pracodawca jest dla nas potwierdzeniem, że podążamy w dobrym kierunku. Jednocześnie też motywuje nas do tego, by konsekwentnie budować doskonałość organizacji, szczególnie w tym niezwykle istotnym obszarze – mówi Andrzej Zygadło, globalny dyrektor ds. HR w Grupie Selena. - Z każdym rokiem staramy się być coraz lepszym pracodawcą. Cyklicznie prowadzimy badania satysfakcji z pracy, mierzymy poziom zaangażowania pracowników. Wierzymy, że to ludzie są twórcami wszystkich naszych sukcesów. Przez ponad 28 lat istnienia firmy zbudowaliśmy szeroki zespół profesjonalistów, którzy z pasją realizują międzynarodowe projekty i podejmują kolejne wyzwania. Niektórzy z nas są w firmie od samego początku i mogą pochwalić się ponad 20-letnim stażem pracy w Selenie – dodaje dyrektor.

Grupa Selena jest jednym z czterech największych producentów pian montażowych dla budownictwa na świecie. W Polsce i zagranicą zatrudnieni są specjaliści z wielu różnych dziedzin: produkcji, logistyki, sprzedaży, marketingu, finansów, IT po badania i rozwój. Z punktu widzenia korzyści dla pracowników firmę na rynku krajowym wyróżnia możliwość kompleksowego tworzenia produktu oraz pracy przy międzynarodowych interdyscyplinarnych projektach. Zespoły uczestniczą w całym cyklu życia poszczególnego produktu: od opracowania innowacyjnych rozwiązań, poprzez produkcję we własnych zakładach, promocję przy wsparciu pionu marketingu oraz sprzedaż za pośrednictwem sił handlowych.

Andrzej Zygadło podkreśla: – Dużą uwagę zwracamy na sposób, w jaki ze sobą współpracujemy oraz to, jak budowane są relacje w zespole i z przełożonymi. Wierzymy, że każdy pomysł może przyczynić się do stworzenia nowych możliwości, przekładających się na sukces firmy. Taki model biznesowy pozwala nam skutecznie osiągać założone cele.

Selena jest jedną z niewielu polskich firm o międzynarodowym zasięgu. Swój prestiż buduje od 1992 roku, w tym czasie utworzyła 35 spółek wchodzących w skład Grupy, które działają 17 krajach. Zakłady produkcyjne Seleny zlokalizowane są w Polsce, Brazylii, Korei Południowej, Chinach, Rumunii, Turcji oraz w Hiszpanii i Kazachstanie.

Nagroda Solidnego Pracodawcy 2020 to kolejne znaczące wyróżnienie przyznane Grupie Selena w ostatnim czasie. Wrocławska firma została uhonorowana przez Europejski Kongres Gospodarczy tytułem „Inwestora bez granic” oraz otrzymała godło „Teraz Polska” za pianoklej TYTAN Professional 60 SEKUND. Tytuł razem z europejskim wyróżnieniem i konkursowym wskazaniem na rzetelność pracodawcy, określają długofalową gospodarczą perspektywę Grupy Selena.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Herbapol odświeża swoją markę: rebranding i nowy logotyp Biuro prasowe
2024-07-30 | 13:20

Herbapol odświeża swoją markę: rebranding i nowy logotyp

Zmiana ta jest efektem dogłębnych badań rynkowych i ma na celu wzmocnienie zaufania konsumentów oraz podkreślenie najwyższej jakości produktów Herbapol. Zaufanie, Jakość,
Firma Rynek faktoringu wychodzi z impasu
2024-07-30 | 12:00

Rynek faktoringu wychodzi z impasu

W I półroczu 2024 r. polscy faktorzy ponownie zanotowali wzrost obrotów. Sfinansowali działalność krajowych przedsiębiorstw na kwotę 228,3 mld zł, czyli o 1,1 proc. wyższą
Firma Najlepsza motywacja - pieniądze czy postawa szefa?
2024-07-25 | 13:00

Najlepsza motywacja - pieniądze czy postawa szefa?

Lato, słońce za oknem, koledzy i koleżanki zza sąsiednich biurek na urlopie, social media „atakują” zdjęciami z pięknych starówek, plaż, górskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Trzynaście państw UE wytwarza już więcej energii z OZE niż z paliw kopalnych. Polska jeszcze nie, ale też bije rekordy w zielonej energii

30 do 27 proc. – tak wyglądał w UE w I połowie br. udział energii z odnawialnych źródeł versus z paliw kopalnych. To oznacza, że po raz pierwszy w historii mieliśmy na Starym Kontynencie więcej zielonej energii. Takim osiągnięciem może się już pochwalić prawie połowa państw członkowskich. W Polsce – po bardzo dynamicznym wzroście produkcji energii słonecznej – udział OZE sięga już ok. 30 proc., a węgla spada poniżej 60 proc. Mimo znaczących postępów w ostatnich dwóch latach wciąż wiele aspektów zielonej transformacji w kraju wymaga poprawy. Motywacją do przyspieszenia zmian są korzyści finansowe – na rachunkach za prąd – oraz środowiskowe.

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.

Infrastruktura

Na budowę sieci światłowodowych w Polsce trafi z UE niespełna 7 mld zł. Inwestycje może jednak zahamować biurokracja

W Polsce światłowód ma już blisko połowa z 9,5 mln użytkowników internetu stacjonarnego, a ta technologia szybko zyskuje na popularności – w ubiegłym roku zwiększyła swój udział w rynku o 10 proc. – Środki unijne przeznaczone na dobudowanie sieci światłowodowych w Polsce to w tej chwili w sumie 6–7 mld zł – zauważa Jacek Wiśniewski, prezes zarządu Nexery. Jak wskazuje, w praktyce zagospodarowanie tych pieniędzy może być jednak problematyczne ze względu na biurokrację, brak koordynacji między różnymi urzędami i resortami oraz krótki czas, jaki pozostał na ich wydatkowanie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.