Komunikaty PR

Grupa Żabka otrzymała nagrodę specjalną w konkursie „Pracodawca Godny Zaufania”

2024-11-07  |  13:30
Biuro prasowe

Kapituła konkursu „Pracodawca Godny Zaufania” uhonorowała Grupę Żabka nagrodą specjalną za wdrożenie Kodeksu Dobrych Praktyk dla rynku franczyzy, który ustanawia standardy współpracy między franczyzobiorcami a sieciami franczyzowymi. Sieć Żabka, posiadająca ponad 10 900 sklepów i współpracująca z ponad 9 000 franczyzobiorców, jest jednym z pierwszych sygnatariuszy kodeksu.

Grupa Żabka od lat wspiera rozwój standardów etycznej współpracy w sektorze franczyzy, co zostało zauważone i docenione przez organizatorów konkursu. Nagroda specjalna przyznana Żabce ma na celu uhonorowanie działań firmy na rzecz budowy wzajemnego zaufania i podnoszenia standardów rynkowych w Polsce.

Nagroda, którą otrzymaliśmy, jest dla nas potwierdzeniem, że Żabka wyznacza nowe standardy w polskiej franczyzie. Poprzez dialog i partnerskie relacje z franczyzobiorcami budujemy przestrzeń opartą na zaufaniu. Wdrożenie Kodeksu Dobrych Praktyk to krok w stronę większej przejrzystości i wspierania naszych franczyzobiorców, których rozwój jest dla nas priorytetem – powiedział Damian Rybak, dyrektor Departamentu Rozwoju i Wsparcia Franczyzy Żabka Polska.

Żabka, jako jedna z pierwszych firm, podpisała Kodeks Dobrych Praktyk dla rynku franczyzy, którego celem jest zapewnienie wysokich standardów współpracy pomiędzy franczyzobiorcami a franczyzodawcami. Kodeks zawiera zestaw dobrych praktyk dla współpracy w ramach franczyzy i wpisuje się w podejmowane przez Żabkę inicjatywy na rzecz budowania partnerskich i transparentnych relacji biznesowych. Kodeks Dobrych Praktyk to wspólna inicjatywa franczyzobiorców, franczyzodawców oraz organizacji branżowych.

Nad treścią Kodeksu od początku pracowali zarówno przedstawiciele franczyzobiorców, jak i franczyzodawców oraz organizacje branżowe i eksperci.

Nagroda ta stanowi wyjątkowe wyróżnienie, które jest efektem wspólnych działań franczyzobiorców i sieci Żabka. Nasza współpraca w ramach Rady Franczyzobiorców umożliwia wypracowywanie rozwiązań odpowiadających na realne potrzeby przedsiębiorców prowadzących sklepy pod zielonym szyldem i wzmacnia partnerskie podejście w naszej sieci. Jestem dumna, że te wysiłki zostały dostrzeżone i docenione – powiedziała Izabela Kardasz, przewodnicząca Rady Franczyzobiorców sieci Żabka.

Współinicjatorami Kodeksu są Polska Izba Handlu, Polska Organizacja Franczyzodawców oraz Polskie Stowarzyszenie Mikroprzedsiębiorców i Franczyzobiorców. Patronują mu także Federacja Przedsiębiorców Polskich, Konfederacja Lewiatan oraz Krajowa Izba Gospodarcza. Kodeks Dobrych Praktyk pozostaje inicjatywą otwartą dla wszystkich podmiotów działających na rynku franczyzy w Polsce. Więcej informacji o Kodeksie znaleźć można na stronie: www.kodeksfranczyzy.org.pl

Konkurs „Pracodawca Godny Zaufania” organizowany jest od 2009 roku przez organizacje pozarządowe, think tanki oraz uczelnie. Nagradza przedsiębiorstwa, które wyróżniają się innowacyjnymi rozwiązaniami w zakresie polityki pracowniczej, dbają o dobrostan pracowników, rozwijają programy stażowe, angażują się w projekty wolontariackie, a także wspierają dostępność i inkluzywność w miejscu pracy. Więcej o konkursie: https://pracodawcagodnyzaufania.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Oferta Nowych Czyżyn bogatsza o Lajkonik Piekarnię i Kawiarnię Biuro prasowe
2024-11-12 | 12:00

Oferta Nowych Czyżyn bogatsza o Lajkonik Piekarnię i Kawiarnię

Lajkonik Piekarnia i Kawiarnia debiutuje w centrum handlowym Nowe Czyżyny w Krakowie. Marka, mająca swoją sieć w Krakowie i Katowicach, uruchomiła właśnie najnowszy lokal. Ponadto brand
Handel Rynek KEP w Polsce – dynamiczne zmiany w obsłudze przesyłek
2024-11-12 | 10:00

Rynek KEP w Polsce – dynamiczne zmiany w obsłudze przesyłek

Polski rynek KEP (Kurier, Express, Paczka) w ostatnich latach przeszedł intensywne zmiany, będące odpowiedzią na szybki rozwój e-commerce, zmieniające się oczekiwania
Handel 1. urodziny sklepu HARIBO we Wrocławiu
2024-11-08 | 14:35

1. urodziny sklepu HARIBO we Wrocławiu

Marka HARIBO zaprasza wszystkich miłośników żelków i słodkich niespodzianek do wyjątkowej Strefy Radości, która powstanie na terenie centrum handlowego Magnolia Park z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Finanse

Ekstremalne zjawiska pogodowe będą coraz częstsze. To może pociągnąć za sobą problemy z dostępnością ubezpieczeń

Częstotliwość ekstremalnych zjawisk – takich jak powodzie, podtopienia, huragany, gradobicia, pożary, susze i fale upałów – nasila się wraz ze zmianami klimatycznymi. Rosną też spowodowane nimi straty finansowe: według danych PIU w krajach UE w ostatnich 40 latach wyniosły one 487 mld euro, a w przypadku Polski – 16 mld euro. Dla ubezpieczycieli oznacza to konieczność modyfikacji podejścia do wyceny ryzyka i uwzględnienia tej tendencji w wycenie zdarzeń ubezpieczeniowych. Z czasem może to też oznaczać spadek dostępności ochrony ubezpieczeniowej.

IT i technologie

Świadoma sztuczna inteligencja może powstać jeszcze w tej dekadzie. Tego dotyczy dzisiejszy wyścig zbrojeń

Entuzjaści idei AGI, czyli ogólnej sztucznej inteligencji, która będzie mieć atrybuty umysłu ludzkiego, przekonują, że powstanie ona już w ciągu najbliższych 5–10 lat. – Ten, kto tego dokona, przejmie władzę nad całym światem – ocenia Edi Pyrek, założyciel Global Artificial Intelligence Alliance. Siła wynikająca z połączenia dostępu do zasobu wszystkich globalnych informacji, gigantycznej mocy obliczeniowej i pewnego stanu świadomości nie będzie w stanie równać się z żadnym znanym ludziom rodzajem broni.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.