Grześki z nową agencją w digitalu
Agencja Brand Bridge poprowadzi profile marki Grześki w mediach społecznościowych ̶ na Facebooku i Instagramie; będzie odpowiedzialna za planowanie i realizację kampanii display oraz promocję marki na TikToku, w ramach platformy komunikacji „Każdy ma swoje Grześki”.
Przyjmując z końcem ubiegłego roku nowy kierunek w komunikacji, bazujący na humorystycznej grze słów „Grześki ̶ grzeszki”, postawiliśmy sobie za cel poszerzenie grona użytkowników marki o młodszych konsumentów z pokolenia Y i Z. Strategia zaproponowana przez Brand Bridge wydała nam się najbardziej spójna z nową narracją marki Grześki. Pierwszymi efektami wspólnie zrealizowanych działań pochwalimy się wkrótce – mówi Wojciech Gańko, Brand Manager marki Grześki.
Agencja Brand Bridge posiada szerokie doświadczenie w realizacji działań w social mediach. Opracowała autorską platformę mierzalnego content marketingu BigDataCMP.com. Na mocy umowy partnerskiej z właścicielem marki TikTok, firmą ByteDance, realizuje niestandardowe w pełni mierzalne kampanie. Współtworzy kanał kulinarny dla całej rodziny TipTopChef on TikTok, www.TipTopChef.pl.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.