Komunikaty PR

1. urodziny sklepu HARIBO we Wrocławiu

2024-11-08  |  14:35
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Wojewodzic
Yellowcups

Sowińskiego 9
31-524 Kraków
karolina@yellowcups.pl
537 211 401
https://yellowcups.pl/

Marka HARIBO zaprasza wszystkich miłośników żelków i słodkich niespodzianek do wyjątkowej Strefy Radości, która powstanie na terenie centrum handlowego Magnolia Park z okazji 1. urodzin sklepu HARIBO. Świętowanie odbędzie się w sobotę, 16 listopada 2024 roku, w godzinach 11:00-19:00.

Z tej okazji HARIBO przygotowało mnóstwo atrakcji dla małych i dużych fanów owocaśnych słodkości! Na odwiedzających czeka Miś HARIBO, który chętnie pozuje do zdjęć, animator modelujący balony, fotobudka czy kolorowanki dla najmłodszych. Dodatkowo każdy, kto dokona zakupów w sklepie HARIBO za minimum 35 zł, będzie mógł zakręcić Kołem Fortuny i otrzymać atrakcyjne nagrody gwarantowane! To nie wszystko – w sklepie HARIBO czekają super promocje na uwielbiane żelki, pianki i gumy rozpuszczalne MAOAM.

O HARIBO

HARIBO jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku słodyczy, a jej historia sięga ponad 100 lat wstecz. Kultowe żelki, z misiem HARIBO na czele, od pokoleń dostarczają radości dzieciom i dorosłym na całym świecie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Yellowcups
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Grupa Żabka otrzymała nagrodę specjalną w konkursie „Pracodawca Godny Zaufania” Biuro prasowe
2024-11-07 | 13:30

Grupa Żabka otrzymała nagrodę specjalną w konkursie „Pracodawca Godny Zaufania”

Kapituła konkursu „Pracodawca Godny Zaufania” uhonorowała Grupę Żabka nagrodą specjalną za wdrożenie Kodeksu Dobrych Praktyk dla rynku franczyzy, który ustanawia
Handel Galeria Panorama z nowym sklepem Maxi Zoo w formacie 3.0
2024-11-06 | 10:50

Galeria Panorama z nowym sklepem Maxi Zoo w formacie 3.0

Sklep został otwarty, zgodnie z obecną strategią marki, w nowoczesnym formacie 3.0, nastawionym na budowanie większego komfortu klientów i ich doświadczeń zakupowych. Za
Handel Pizza na wynos już dostępna w Żabce!
2024-11-06 | 10:00

Pizza na wynos już dostępna w Żabce!

Żabka nieustannie poszerza swój asortyment dań podawanych na ciepło oraz przekąsek, proponując konsumentom coraz to nowe smaki i produkty. Tym razem skierowała swoją ofertę do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Regionalne – Podlaskie

Ochrona środowiska

Firmy czują rosnącą presję na inwestycje w dekarbonizację. Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa

Według badania przeprowadzonego przez Honeywell większość firm planuje w ciągu najbliższego roku zwiększyć wydatki na inicjatywy związane ze zrównoważonym rozwojem, w tym na efektywność energetyczną i redukcję emisji. Choć obowiązek informowania o swoich działaniach z zakresu ochrony środowiska i społecznej odpowiedzialności biznesu dotyczy na razie największych firm, to rynek wymusza wdrażanie niektórych założeń ESG na mniejszych podmiotach. Wzrost presji ze strony swojego otoczenia biznesowego zauważa 65 proc. badanych przedsiębiorców.

Media i PR

Komisja Europejska stwierdziła poprawę stanu praworządności w UE. Ruszyła kampania informacyjna na ten temat

W Polsce 89 proc. badanych uważa za istotne, by wszystkie państwa członkowskie UE przestrzegały podstawowych wartości Unii, w tym praworządności – wynika z badań Eurobarometru. Choć o łamaniu praworządności w ciągu ostatnich pięciu lat wiele się mówiło, również w Polsce, za dobrze poinformowanych na temat praworządności uważa się 62 proc. Polaków. Komisja Europejska pod koniec października wystartowała z ogólnounijną kampanią informacyjną na ten temat. Ostatni raport KE wskazuje, że Unia coraz lepiej radzi sobie z wyzwaniami z obszaru naruszania praworządności.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.