Komunikaty PR

1. urodziny sklepu HARIBO we Wrocławiu

2024-11-08  |  14:35
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Wojewodzic
Yellowcups

Sowińskiego 9
31-524 Kraków
karolina|yellowcups.pl| |karolina|yellowcups.pl
537 211 401
https://yellowcups.pl/

Marka HARIBO zaprasza wszystkich miłośników żelków i słodkich niespodzianek do wyjątkowej Strefy Radości, która powstanie na terenie centrum handlowego Magnolia Park z okazji 1. urodzin sklepu HARIBO. Świętowanie odbędzie się w sobotę, 16 listopada 2024 roku, w godzinach 11:00-19:00.

Z tej okazji HARIBO przygotowało mnóstwo atrakcji dla małych i dużych fanów owocaśnych słodkości! Na odwiedzających czeka Miś HARIBO, który chętnie pozuje do zdjęć, animator modelujący balony, fotobudka czy kolorowanki dla najmłodszych. Dodatkowo każdy, kto dokona zakupów w sklepie HARIBO za minimum 35 zł, będzie mógł zakręcić Kołem Fortuny i otrzymać atrakcyjne nagrody gwarantowane! To nie wszystko – w sklepie HARIBO czekają super promocje na uwielbiane żelki, pianki i gumy rozpuszczalne MAOAM.

O HARIBO

HARIBO jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku słodyczy, a jej historia sięga ponad 100 lat wstecz. Kultowe żelki, z misiem HARIBO na czele, od pokoleń dostarczają radości dzieciom i dorosłym na całym świecie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Yellowcups
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel TIM rozwija innowacyjną aplikację mobilną we współpracy z Future Mind Biuro prasowe
2024-12-12 | 15:59

TIM rozwija innowacyjną aplikację mobilną we współpracy z Future Mind

TIM SA, lider polskiego e-commerce B2B, oferujący na TIM.pl najszerszy w kraju asortyment elektrotechniczny, nawiązał współpracę z firmą doradczo-technologiczną Future Mind w
Handel Przygotuj swój sklep internetowy na świąteczne szaleństwo
2024-12-12 | 09:00

Przygotuj swój sklep internetowy na świąteczne szaleństwo

Świąteczne zakupy wystartowały. Jak pokazuje badanie Smart Shopper[1], choć Polacy chętnie robią je zarówno stacjonarne, jak i w internecie, to większość, bo 56 proc.
Handel Bezpieczeństwo cyfrowe kluczem do stabilności i sukcesu sklepów internetowych
2024-12-11 | 10:30

Bezpieczeństwo cyfrowe kluczem do stabilności i sukcesu sklepów internetowych

Ponad dwie trzecie (66%) firm w Polsce przyznało, że doświadczyło przynajmniej jednego naruszenia związanego z bezpieczeństwem cyfrowych zasobów, a co trzecia firma odnotowała

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Ochrona środowiska

Do lutego 2025 roku państwa ONZ muszą przedstawić swoje nowe zobowiązania klimatyczne. Na razie emisje gazów cieplarnianych wciąż rosną

Do lutego 2025 roku państwa ONZ powinny przedstawić swoje nowe deklaracje działań klimatycznych na okres po 2030 roku. Eksperci podkreślają, że powinny one zakładać ambitne cele, w tym również w zakresie redukcji emisji, żeby sprostać założeniom porozumienia paryskiego. Problem w tym, że nawet dotychczasowe zobowiązania na kolejnych kilka lat są wdrażane w zbyt wolnym tempie, o czym najlepiej świadczy fakt, że globalne emisje CO2 wciąż rosną.

Transport

W Europie segment elektrycznych małych aut miejskich zapóźniony o trzy–cztery lata. Hyundai chce to zmienić

Niewielki, ale pojemny dwubryłowy samochód z segmentu małych aut miejskich – Hyundai Inster – to najnowsza propozycja koreańskiego producenta. Samochód przedstawiany jest jako najtańszy elektryk w ofercie Hyundaia, który ma przekonać do elektromobilności kolejną grupę kierowców. Tym bardziej że dotąd na rynku brakowało aut elektrycznych z segmentu A. W nowym modelu producent zastosował zaawansowane technologie, m.in. system pompy ciepła, która ogrzewa akumulator, by zminimalizować utratę energii.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.